088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Omgaan Met Conflicten En Weerstand

Uw zoek resultaat voor: Omgaan Met Conflicten En Weerstand

Cursus Verkoop En Acquisitie BVT :: In-Company Opleider

... volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Onderwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstreren En PresenterenOmgaan Met Bezwaren En KlachtenEen Gesprek Afsluiten. Resultaten U heeft inzicht in het verkoopproces en in de psychologie van het verkopen. U stemt uw gedrag af op de belangen en de behoeften van de klant. U gaat met vertrouwen en plezier met klanten om en behaalt meer resultaten uit uw verkoopgesprekken. Verder bent u in staat uzelf, uw diensten en uw organisatie goed onder de aandacht te brengen. En dat doet u met plezier. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te g...
162 /training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php

Cursus Assertiviteit En Assertief Handelen BVT :: In-Company Opleider

... belangen en ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brengen. Onderwerpen Inzicht Krijgen In Uw Drijfveren, Assertief Optreden En CommunicerenHet Achterhalen GedragingenAssertief GedragBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten De training start met bewustwording van uw eigen gedrag en houding. Vervolgens zullen onder begeleiding van een ervaren docent praktijksituaties worden ontleed en leert u beperkende overtuigingen om te buigen naar nieuwe inzichten. Na deze training bent u in staat om assertief gedrag te vertonen en zelfverzekerd te communiceren. U heeft geleerd om te gaan met weerstanden en u kunt op een bewuste en effectieve manier uw belangen vertegenwoordigen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. ...
145 /training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php

Cursus Assertief Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...kan scheppen. Onderwerpen Inzicht Krijgen In Uw Drijfveren; Zelfbewuster OptredenAssertief Optreden En CommunicerenHet Achterhalen Van GedragingenSub-assertief Agressief En Assertief GedragGrenzen Stellen En AangevenBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten Als leidinggevende moet u voldoende tools in handen krijgen om op een natuurlijke manier te kunnen handelen. In onze perspectief betekent assertiviteit dat u op een acceptabele manier uw grenzen kenbaar maakt. Dit houdt in dat u rekening houdt met anderen en niemand over het hoofd ziet, en dus niet subassertief of agressief reageert. Tijdens deze training leert u de belangrijkste assertiviteitsvaardigheden in de praktijk te brengen. Hierbij krijgt u van de trainer tips, voorbeelden en persoonlijke do?s en don?ts. Aansluitend op ...
144 /training_cursus/training-assertief-leidinggeven/cursus-training-assertief-leidinggeven.php

Cursus Beginnend Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

...jke invloed en leert uw omgeving te inspireren en te motiveren. Onderwerpen Wat Is Beinvloeden; Zelfanalyse BeinvloedingsprofielDe Juiste InteractieVaststellen En Hanteren Van StrategieenWederzijdse Invloed Van PerceptieEffectieve CommunicatieMotiveren En InspirerenOmgaan Met Weerstanden En ConflictenSamen Succes CreerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze training: 1. Kunt u effectief invloed uitoefenen, 2. Bent u in staat om mensen mee te krijgen, 3. Bent u in staat om helder en overtuigend te argumenteren, 4. Heeft u zicht op uw eigen beinvloedingsstijl, 5. Weet u wat u belemmert om invloed te hebben, 6. Kunt u met minder inspanning meer bereiken, 7. Bent u zelf de succesbepalende factor. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde le...
172 /training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php

Cursus Adviesvaardigheden BVT :: In-Company Opleider

...pen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling Effectief CommunicerenNon-verbale Communicatie En UitstralingHet Opbouwen Van Een VertrouwensrelatieFasen In Het Gesprek En TrajectContractering Gegevens Verzamelen En Diagnose StellenAdviesstijlen En Uw VoorkeursstijlOmgaan Met WeerstandPresentatie Van Het AdviesOntwikkeling En Toekomst Als Adviseur Resultaten Na deze cursus heeft u uw deskundigheid als adviseur naar een hoger niveau gebracht. U beheerst de verschillende fasen van een adviestraject. Daarnaast heeft u geleerd om effectieve adviesgesprekken te voeren. U weet hoe u vertrouwen en geloofwaardigheid als adviseur kan opbouwen. Daarnaast kunt u samenwerken met uw opdrachtgevers en gaat u effectiever om met weerstand en lastige situaties. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen...
217 /training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php

Cursus Coaching - Coachen Van Uw Team In-Company Trainingsbureau

...g Als Instrument Uitgangspunten Van TeamcoachingRol En Houding Van De TeamcoachDISC ZelfanalyseGroep-dynamische ProcessenInzicht In OntwikkelingsfasenWerken Met SysteemtheorieOnderlinge Patronen Zichtbaar MakenTeambelangen BegeleidenCre?ren Van (gedeeld) LeiderschapOmgaan Met Conflicten En WeerstandPersoonlijke LeervragenCasessen Uitwerken Met OpddrachtenPersoonlijk Actieplan Resultaten Wanneer u deze cursus Team Coaching heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Teamcoaching is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen. Het maakt niet uit om welke persoon het gaat: een leidinggevende, een "ondergeschikte" of een andere collega. Dat betekent niet, dat het nodig is bij ieder meningsverschil groter te maken, maar juiste de verschillende...
287 /training_cursus/coaching-van-teams/training-coachen-van-teams.php

Cursus Verandermanagement In-Company Trainingsbureau

... doeltreffend de punten van verandermanagement moet aanpakken en daarin het team gaat meekrijgen. Onderwerpen Verandermanagement Waarom Wat Wie En HoeHet Doel Van De VeranderingAnalyse Van De OrganiserenAnalyse En Beinvloeding Van StakeholdersHet Creeren Van DraagvlakOmgaan Met Weerstand En SpanningVeranderstrategieHarde En Zachte InterventiesInterventieplanVeranderprocessenPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes van verandertrajecten en deze succesvol te managen en optimaal te begeleiden. Daarin neemt u alle medewerkers mee in de verandering en zorgt u voor een optimale sfeer binnen de organisatie. Daarbij heeft u inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachten van het management die u goed kunt inzetten op verschillende vlakk...
282 /training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php

Cursus PHP Programmeren BVT :: In-Company Opleider

...voerCookies Zetten Uitlezen En VerwijderenWerken Met SessiesLogin Functionaliteit ToevoegenMailen Vanuit PHPBestanden Uploaden En VerwerkenEn Alles Wat U Zelf Nog Te Vragen Hebt Resultaten In deze cursus leert u hoe om te gaan met complexe vraagstukken. Het zelf autodidact omgaan met scripting en formulieren is een pre voor ons. De cursus PHP programmeren is bedoeld voor beginnende PHP programmeurs die de basisbeginselen reeds beheersen en zich verder willen bekwamen in het bouwen van dynamische websites met PHP en MySQL. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Th...
258 /training_cursus/php_programmeren/training_php_scripting_programmeren.php

Cursus Beoordelingsgesprekken Voeren BVT :: In-Company Opleider

...oordelenVerwachtingen Van U En Uw MedewerkersStructuur En Opbouw Van Het GesprekEffectieve Communicatie Met Uw MedewerkersMotivatie Van Uw MedewerkersCompetenties Analyse Van Het FunctionerenMedewerkers Respectvol AansprekenCoachingsvaardighedenOmgaan Met Lastige Situaties En EmotiesGeven Van ComplimentenPraktijksituaties En CasussenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij heeft u op een effectieve en professionele wijze de vaardigheden van een beoordelingsgesprek voeren geleerd. U heeft inzicht in het nut van de verschillende gespreksvormen. U leert zich goed voor te bereiden, de medewerker adequaat in te lichten en welke stappen u dient te zetten om te zorgen dat de gesprekken duidelijk effect sorteren en motiverend werken. Wij trainen u uitgebreid in vele gesprekstechnieken en juiste interacties waardoor het gesprek so...
220 /training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding.php

Cursus Verkoop Binnendienst BVT :: In-Company Opleider

...ning aan de orde. U ontwikkelt uzelf naar een hoger niveau. Onderwerpen Wat Is Een Succesvol Verkoopgesprek; VerkooptechniekenEffectieve CommunicatieVraag- En Luister TechniekenProactief HandelenKlantgerichtheid Als AttitudePersoonlijke Uitstraling En EnthousiasmeOmgaan Met Klachten En Lastige SituatiesPersoonlijke EffectiviteitTime ManagementPlanning En Organisatie Van Uw Werkzaamheden. Resultaten Na afloop van deze intensieve training verhoogt u uw verkoopresultaten aantoonbaar als gevolg van een aanscherping en verbetering van uw communicatieve en commerciele vaardigheden. U verbetert uw persoonlijke aanpak bij het voorbereiden en het voeren van gesprekken met (potentiele) klanten. U onderhandelt doelmatiger waardoor u sneller en effectiever de onderhandeling met goed resultaat afsluit. Bovendien weet u beter om te gaan...
175 /training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php

Cursus Prestatieverkoop BVT :: In-Company Opleider

...edure Van Prestatie-inkoopSignaleren Van Kansen En Hierop InspelenKlantbehoeften Achterhalen En LuistervaardighedenVertrouwen Creeren Bij Uw KlantOvertuigend En Creatief PresenterenAansluiten Bij De Koopmotieven Van De KlantOnderhandelen Volgens Het Win-win PrincipeOmgaan Met Tegenwerpingen En WeerstandDe Offerte Schrijven Volgens Prestatie-inkopenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij krijgt u in uw commerciiele optreden het vertrouwen van de klant. U bent ook helemaal bij met de procedure van prestatie-inkoop. U maakt samen, op basis van betrokkenheid, de zaak rond. Uw kwaliteit van uw offerte zal stijgen. U vraagt niet om de deal, u krijgt hem. U zult de interesse van de klant kunnen wekken doordat u maximaal kunt inspelen in de vraag van uw klant. U kunt achterhalen wat waardevol en wat de juiste procedure is van de...
206 /training_cursus/training-prestatie-verkoop/optimaal-verkopen-inkoopprestatie.php

Cursus Effectieve Telefoon Verkoop BVT :: In-Company Opleider

...n. Onderwerpen Telefoneren Vanuit Persoonlijke Kracht; Openingen Van Een GesprekVraagtechnieken En LuistervaardighedenHet Gebruik Van TelefoonscriptsUw Overtuigingen En BelemmeringenBehoeften OnderzoekenOvertuigend PresenterenEffectief CommunicerenOmgaan Met Weerstand. Resultaten Na afloop van de cursus heeft u uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop verbeterd. U bent in staat om, in een eigen stijl, op efficiente en effectieve wijze telefonisch contact te leggen en om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom ...
176 /training_cursus/telefonische-verkoop-en-acquisitie/telefonische-verkopen-acquisitie.php

Cursus Teambuilding Met De Juiste Communicatie In-Company Trainingsbureau

...er. Men weet niet hoe hij/zij kritiek moet leveren, en de ontvanger krijgt ineens opmerkingen naar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. Door deze training zal de samenwerking verbetert worden, en leren mensen hoe ze met verschillende soorten persoonlijkheden moeten omgaan. Onderwerpen Inzicht In Teamconflicten Inzicht In Stijlen Van ConflicthanteringSuccesvol Functioneren Als TeamHuidig Functioneren En GewenstFunctioneren Van Uw Eigen Team Resultaten Wanneer u deze cursus Teamconflicten Vermijden heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenen en kunt u een afgewogen keuze maken. Conflicthantering is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om een opgelopen meningsverschil, een ruzie of een groter arbeidsconflict. Het maakt niet uit om welke persoon het gaat: een leidinggevende, een "ondergeschikte" of een andere colle...
272 /training_cursus/team_conflict/conflict_vermijding.php

Cursus Leermeester BVT :: In-Company Opleider

...e vaardigheden en technieken gehanteerd, waarbij de vaardigheden worden geoefend. Zo leert u: Een opleidingsplan te ontwikkelen; Beoordeling en planmatige-aanpaken; De leerling/medewerker te beoordelen; De leerling/medewerker inzicht te geven; Effectief omgaan met dilemma`s. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Leermeester, bij deze cursus van BV&T beginnen wij met een inta...
138 /training_cursus/training-leermeester-mentoren-training/training-leermeester-mentoren-training.php

Cursus Omgaan Met Agressie In-Company Trainingsbureau

... In deze zeer effectieve Agressietraining krijgt u voorafgaand voorbereidingsopdracht met een toelichting, waarin ze wordt gevraagd om hun eigen kracht, hun uitdaging en hun bedreiging te beschrijven. Dit zorgt er voor dat de deelnemers hebben ~voorbedacht~ over de training en hun persoonlijke doelstelling. De eerste dag wordt gewerkt aan bewustwording en zelfbeheersing op basis van technieken als visualiseren, doelen stellen, ene...
285 /training_cursus/groepstraining-incompany/agressie-training.php

Page generated in 0.0442 seconds.