... U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met nam...156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
...enstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze veelzijdige training aan de orde. U ontwikkelt uzelf naar een hoger niveau. Onderwerpen Wat Is Een Succesvol Verkoopgesprek; VerkooptechniekenEffectieve CommunicatieVraag- En Luister TechniekenProactief HandelenKlantgerichtheidAlsAttitudePersoonlijke Uitstraling En EnthousiasmeOmgaan Met Klachten En Lastige SituatiesPersoonlijke EffectiviteitTime ManagementPlanning En Organisatie Van Uw Werkzaamheden. Resultaten Na afloop van deze intensieve training verhoogt u uw verkoopresultaten aantoonbaar als gevolg van een aanscherping en verbetering van uw communicatieve en commerciele vaardigheden. U verbetert uw persoonlijke aanpak bij het voorbereiden en het voeren van gesprekken met (potentiele) klanten. U onderhandelt doelmatiger waardoor u sneller en effectiever de on...175 /training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php
... In de training Teamcoaching leert u als teamcoach effectief en resultaatgericht te werken. U ontwikkelt uw eigen stijl als coach van teams. U oefent met interventies en ervaart de effecten daarvan. Na het ontvangen van feedback experimenteert u met het geven en ontvangen van andersoortige reacties. U analyseert en benoemt patronen. Onderwerpen Succesvol Functioneren Als Team; Huidig Functioneren En GewenstFunctioneren Van Uw...158 /training_cursus/teamcoaching/teamcoaching.php
... Voor zowel de organisatie als voor de zaak, bedrijf of organisatie is het belangrijk dat er een duidelijke (verander)opdracht is. Welke effecten moeten worden nagestreefd en bovenal: op welke wijze? Een objectieve kijk is noodzakelijk. Dat laatste wordt vaak impliciet gelaten, maar vormt steeds meer de kern van de professionaliteit van onze aanpak. Welke interventies passen het beste bij de organisatie? Een kernvraag die BV&...146 /training_cursus/Kwaliteitstrainingen/kwaliteitsbeleid.php
... Het doel van de sollicitatietraining is een persoon voor te bereiden op het solliciteren naar een nieuwe baan. Een sollicitatietraining kan plaatsvinden in het kader van het vervolg van de loopbaan, bijvoorbeeld als onderdeel van een loopbaan orientatie traject of bij een outplacement procedure. De persoon leert hoe hij zich het beste kan presenteren, zowel schriftelijk als in een gesprek met potentiele werkgevers. Onderwerp...161 /training_cursus/training_solliciteren/sollicitatie_training.php
...ieve InspiratieCreatieve DenktankIdeeen Festival; Resultaten In de training "brainstormen" maken deelnemers kennis met verschillende vormen van creatieve denktechnieken. Ze worden uitgedaagd om patroondoorbrekend te denken door steeds weer nieuwe invalshoeken op te sporen. In een training creatief denken leren de deelnemers verschillende technieken om ideeen te genereren met als doel zich actief te gaan inzetten bij het genereren van nieuwe ideeen voor het bedrijf. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door mi...165 /training_cursus/creatief-denken-brainstormen/brainstorm-creatief-denken-training.php
... Een inburgeringscursus is geen gemakkelijke zaak. U dient als immigrant veel te weten over Nederland, waaronder de Nederlandse geschiedenis, cultuur en staatsinrichting. Daarnaast is het ook nog eens noodzakelijk om de Nederlandse taal redelijk te beheersen.Ons cursussysteemMet ons systeem duurt het ongeveer 30 uur om genoeg kennis te hebben voor het inburgeringsexamen. Daarbij hoeft u niet per se al over basiskennis van de ...171 /training_cursus/inburgeringscursus/nieuwkomers-allochtonen.php
...eken en verstaan. In deze cursus Japans leert u effectief en gedegen gesprekken te voeren over alledaagse en zakelijke onderwerpen. U leert onder andere inkopen doen, de weg te vragen, hoe u een hotel boekt, hoe u uw zaak kunt promoten en hoe u uw product neer kan zetten. Dit kan zowel telefonisch als zakelijk. Lezen en schrijven Het schrift dat u leert lezen en schrijven is het Kana. Het Kana is het meest gebruikte lettergrepenschrift van japan. Met het cursusboek en de persoonlijke begeleiding van ons doet u de basiskennis van de Japanse taal op. Daarnaast krijgt u tijdens de cursus een uitgebreide serie dialogen compleet met Engelse vertaling. Deze dialogen zijn ook door `native speakers` ingesproken op cd. Een Japanse krant of tijdschrift lezen, de grote lijnen van een artikel begrijpen of een Japanse brief schrij...166 /training_cursus/cursus-japans/japanse-cursus.php
..., Arbo- en/of Milieubeleid. Naast een aantal wettelijke verplichtingen komt dit voort uit verzoeken van opdrachtgevers of vanuit beleidsoogpunt. De functie van Kwaliteit coordinator is geen eenvoudige. De functionaris wordt veelal belast met complexe taken zoals het opzetten en/of onderhouden van een zorgsysteem en het uitvoeren van het beleid. De materie is complex, er zijn talloze valkuilen, de organisatie moet er nog aanwennen, de functionaris heeft ernaast nog een taak, etc. Kortom reden temeer om de betreffende functionaris praktische hulp te geven bij het uitoefenen van zijn/haar taak. Onderwerpen Managementsysteem, Kwaliteitsbeleid UiteengezetHoe Organiseer Je De Uitvoering Van De SysteemprocessenInterpretatie Van De Norm Naar PraktijkOmgaan Met Knelpunten In De SamenwerkingOptimale Rapportage Voor AuditorsPers...167 /training_cursus/cursus-kwaliteit-coordinator/De-kwaliteitscoordinator.php
...eder bedrijf en meer... Een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. Dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onderwerpen Bedrijfsuitstraling, Nederlandse Taal En CorrespondentieSecretariaatspraktijkCommunicatietechniekenPresentatie En RepresentatieTelefoontechniekenPersoonlijk Actieplan Do`s And Don`ts. Resultaten Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt gele...148 /training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php
... De training ~ISO (KAM)~ is bestemd voor iedereen, die belast is met het omzetten of opzetten van ISO 9001:2000 / 18001 en 14001 systeem, zoals kwaliteitsmanagers, kwaliteitscoordinatoren en afdelingshoofden. Na afloop van de training is de deelnemer in staat zelfstandig het ISO-handboek aan te passen of op te zetten naar de ISO 9001/18001 en 14001 norm. Dit pakket wordt ook afzonderlijk aangeboden. Onderwerpen Wat Is `t Mana...154 /training_cursus/iso-kwaliteit-certificering/iso-certificering.php
...Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling(Branchespecifieke) WoordenschatUitdrukkingen En ZegswijzenGrammaticaFranse EtiquetteConversaties Voeren In Het FransUitspraakZakelijke Brieven SchrijvenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na deze cursus kunt u zowel zakelijke als priv?gesprekken voeren in het Frans. U heeft uw uitspraak verbeterd en zal de communicatie tussen Franstalige mensen onderling, dat soms erg snel gaat, beter kunnen volgen. Na de cursus bent u bovendien in staat om Franstalige teksten te lezen en programma?s op de radio of televisie moeiteloos te volgen. U vergroot uw zakelijke vocabulaire in het Frans en leert handige zinnen en uitdrukkingen die u kunt gebruiken in uw werksituatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T tr...129 /training_cursus/cursus-frans-gevorderden/franse-cursus.php
...odat persoonlijke, afdelings- en organisatiedoelen worden gehaald? Aan uw gedrevenheid ligt het niet. U weet wat u wilt. Toch kan het soms lastig zijn mensen mee te krijgen. Hoe wordt ~ja~ zeggen nu ook daadwerkelijk ~ja~ doen? In deze inspirerende training staat u als leidinggevende centraal. U vergroot uw persoonlijke invloed en leert uw omgeving te inspireren en te motiveren. Onderwerpen Wat Is Beinvloeden; Zelfanalyse BeinvloedingsprofielDe Juiste InteractieVaststellen En Hanteren Van StrategieenWederzijdse Invloed Van PerceptieEffectieve CommunicatieMotiveren En InspirerenOmgaan Met Weerstanden En ConflictenSamen Succes CreerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop van deze training: 1. Kunt u effectief invloed uitoefenen, 2. Bent u in staat om mensen mee te krijgen, 3. Bent u...172 /training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php
...edrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovoort. Binnen elk van die afdelingen en hun eigen processen vindt verspilling plaats. Soms zijn wij ons hiervan bewust maar vaak ook helemaal niet. Die verspilling kan een organisatie zodanig in de weg zitten dat er als het ware verlamming optreedt waardoor de gestelde doelen niet bereikt worden. Deze cursus geeft inzicht in die verspillingen en bespreekt de technieken die je kunt toepassen om deze verspilling te vermijden. Lean by Kaizen (procesverbetering) is het vervolg op de cursus Lean by Kaizen (verbetermanagement). Samen vormen zij de basis om uw organisatie succesvol te verbeteren. Aansluitend op deze cursussen is het mogelijk om onder leiding van onze ervaren expert door middel van workshops en small group activities het geleerde direct in praktijk te ...168 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php
...rviewde en het gesprek weet te sturen. Van groot belang voor de kwaliteit van het interview is de manier waarop geinterviewden vertellen. Is dat saai of vaag, of juist levendig en boeiend? Gedurende de training werk je aan een persoonlijk interview dat je zowel uitvoert als uitschrijft. De uiteindelijke artikelen worden gezamenlijk besproken. Bij het schrijven van een interview moet je veel keuzes maken. Kies je voor de vraag-antwoord vorm, of voor een verhaal met citaten? Hoe bouw je je verhaal op? Hoe maak je een spannend begin? Onderwerpen Interviewtechnieken, Behandeling Van InterviewcriteriaStrategie Structuur En StijlFocus Op Het InterviewPraktijkoefening InterviewAandachtspuntenLastige Rollen (casus)Evaluatie, Persoonlijk Actieplan. Resultaten Goede vragen stellen, het aanscherpen van je intuitie bij het interv...170 /training_cursus/cursus-interviewtechnieken/cursus_interviewtechniek.php
Page generated in 0.0224 seconds.