... Binnenorganisaties is altijd beweging. Stilstand is meestal ten opzicht van concurrenten achteruitgang. Grote veranderingen zijn meestal ingewikkeld. Om te komen tot een vergaande verandering is een stevige basis nodig. De vraag die wij stellen is meestal, wanneer is een verandering succesvol? Deze training bestaat uit verschillende fases. Intake (huidige status), wat wenst de organisatieen deelnemers. Voorbereiding naar de training ...282 /training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
...s en tussen mensen onderling. Deze kennis doet u op met de cursus Middenmanagement. Een puur praktische en boeiende cursus, waarin alle zaken die in de dagelijkse praktijk een rol spelen uitgebreid aan bod komen. OnderwerpenOrganisatiekunde Doelstellingen Strategie En PlanningInterneOrganisatieEnBedrijfsprocessenHet Schrijven Van Een AdviesPersoneelsmanagementHet Nieuwe WerkenFinancieel Beheer En AnalyseMarketing ManagementLeiderschapsstijlenEn -vaardighedenTimemanagementStressmanagementPraktijksituaties En -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van de cursus Middenmanagement heeft u meer inzicht in de verschillende onderdelen van management, zoals: leiderschap, kwaliteitsmanagement, financieel beheer en de werking van de organisatie als geheel. U leert uw personeel te managenen vergroot uw l...100 /training_cursus/middel-management/middel-management.php
...omenten om vanuit een breder perspectief te lerenen naar uw eigen situatie te kijken. Tevens werkt u praktisch en doelgericht aan het verbeteren van uw functioneren. Het mes snijdt daarmee aan twee kanten: deze competentie coaching biedt meer voldoening en tegelijkertijd uw organisatie een competente medewerker. Onderwerpen Intake & Assessment, 360 Graden FeedbackCompetenties ErkennenCompetenties OntwikkelenPersoonlijk ActieplanElk Traject Is Maatwerk. Resultaten Uw coachingdoelen (gekoppeld aan de werkpraktijk) vormen de leidraad van het coachingtraject. De werkwijze is gebaseerd op de principes van bewustwording, ervarend lerenen empowerment en integratie in de praktijk. Hierbij maakt de coach gebruik van uiteenlopende methodieken, zoals NLP, RET , feedback, kernkwadranten, praktijkopdrachtenen rollenspelen. Coaching en fee...160 /training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php
... Kwaliteitseisen, resultaten halen, klantgericht werken - deze en andere ontwikkelingen vragen van u als manager wellicht andere kennis en vaardigheden dan die waaraan u tot nu toe gewend bent. Over coachend leiding geven, zelfsturende teams en resultaatgerichte afspraken maken hoort en leest u tegenwoordig steeds vaker; hoe uw eigen aanpak hiermee vorm krijgt, is nog niet zo duidelijk omlijnd. In de cursus werkt u samen met collega-man...157 /training_cursus/organisatie_leermeester/mentoren_training.php
...diger te schrijven? Of wilt u leren om meer structuur aan te brengen in uw rapporten? In deze praktijkgerichte cursus leert u allerlei technieken die u helpen bij het schrijven van heldere en beknopte verslagen. Daarnaast wordt er aandacht besteed aan interneen externe rapportages en wat er komt kijken bij mondelinge en schriftelijke rapportages. Er wordt ingegaan op de verschillende doelen waarvoor een rapport geschreven kan wordenen hoe u hierop aansluit qua structuur, toon en schrijfstijl. Hierbij onderscheiden we: inventariseren, voorlichten, overtuigenen verslaggeven. Tijdens de cursus Rapporteren leert u stap voor stap wat er bij het schrijven van een goed rapport komt kijken. Onderwerpen Soorten Rapportages Externe Rapportage SchrijvenStructuur Van Een RapportArgumenterenSchrijfstijlRapporteren Via De LaptopGrammatica ...147 /training_cursus/cursus-rapporteren-training-rapporteren/cursus-rapporteren-workshop-rapporteren.php
... Elke organisaties kent zijn eigen productieprocessen. Voor bedrijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. Hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. Denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovoort. Binnen...168 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php
... Vrijwel elke organisatie is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om haar resultaten te verbeteren. Iedereen wil graag een voorsprong op zijn concurrenten hebbenen houden. Om dat te kunnen moeten wij beter zijn dan onze concurrent en moeten wij onze prestaties verbeteren. Innovatie is daarvoor een vertrouwde oplossing maar vraagt enorme investeringen in tijd en geld. En wij hebben vaak alles, behalve tijd en geld! De huidige kredietc...169 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php
...het verkoopproces en in de psychologie van het verkopen. U stemt uw gedrag af op de belangenen de behoeften van de klant. U gaat met vertrouwenen plezier met klanten om en behaalt meer resultaten uit uw verkoopgesprekken. Verder bent u in staat uzelf, uw dienstenen uw organisatie goed onder de aandacht te brengen. En dat doet u met plezier. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus...162 /training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php
...dt. Onderwerpen Afgestemd Op De Doelstelling Van Uw Organisatie Ontwikkeling KwaliteitKwaliteitsdenkenKwaliteitsmanagementsystemenVerschillende MethodesOrganisatorische AspectenVerantwoordelijkhedenEn BevoegdhedenStaffunctionarissenConsequentiekostenKwaliteitsbeleidInterne Audit PlanningKwaliteitsverbetering Resultaten Na deze cursus heeft u meer inzicht in de betekenis van het begrip ?kwaliteit? in relatie tot de bedrijfsvoering en in de ontwikkeling van het kwaliteits- en procesdenken. U kunt de huidige normen van NEN-EN-ISO 9001 vertalen naar uw bedrijfssituatie. Daarnaast heeft u inzicht in de opzet en invoering van een kwaliteitsmanagementsysteem. U heeft geleerd om naar een grotere klanttevredenheid te streven, en weet u hoe de kwaliteit van uw bedrijf continu kan verbeteren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert...221 /training_cursus/Kwaliteitstrainingen/kwaliteitsmanagement.php
...t in de non-profit sector. Met name in deze omgeving is het zeer van belang, dat de klant centraal komt te staan. Hoe u dit bereikt? Dat leert u tijdens deze training! Onderwerpen Wat Is Klantgerichtheid; Klantgericht CommunicerenUw Rol En VerantwoordelijkheidKlantgerichtheidInterne KlantgerichtheidLastige KlantenEn KlachtenafhandelingKlantgerichtheid Versus Beleefdheid. Resultaten Het programma is bewust meer praktijkgericht dan theoretisch. Korte inleidingen wisselen we af met rollenspelen, oefeningen, discussies en groepsopdrachten. Voor de implementatie van de ideeen in uw praktijk maakt u een actieplan. We gebruiken herkenbare voorbeeldenen cases, die aansluiten op de praktijk in uw organisatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in ...156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
...Verkoopgesprek; VerkooptechniekenEffectieve CommunicatieVraag- En Luister TechniekenProactief HandelenKlantgerichtheid Als AttitudePersoonlijke Uitstraling EnEnthousiasmeOmgaan Met KlachtenEn Lastige SituatiesPersoonlijke EffectiviteitTime ManagementPlanning EnOrganisatie Van Uw Werkzaamheden. Resultaten Na afloop van deze intensieve training verhoogt u uw verkoopresultaten aantoonbaar als gevolg van een aanscherping en verbetering van uw communicatieve en commerciele vaardigheden. U verbetert uw persoonlijke aanpak bij het voorbereidenen het voeren van gesprekken met (potentiele) klanten. U onderhandelt doelmatiger waardoor u sneller en effectiever de onderhandeling met goed resultaat afsluit. Bovendien weet u beter om te gaan met stress tijdens presentaties. Kortom, in commercieel, communicatief en sociaal opzicht opereert...175 /training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php
...even in het Frans? In deze praktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Frans op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en effici?nt en zult met meer vertrouwen Frans communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderwerpen Intake En Niveaubepaling Franse Taal Gericht Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling(Branchespecifieke) WoordenschatUitdrukkingenEn ZegswijzenGrammaticaFranse EtiquetteConversaties Voeren In Het FransUitspraakZakelijke Brieven SchrijvenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na deze cursus kunt u zowel zakelijke als priv?gesprekken voeren in het Frans. U heeft uw uitspraak verbeterd en zal de communicatie tussen Franstalige mensen onderling, dat soms erg snel gaat, beter kunnen volgen. Na de cursus bent u bovendien in staat om Franstalige teksten te lezenen programma?s op de radio o...129 /training_cursus/cursus-frans-gevorderden/franse-cursus.php
... Goed verlopende interne communicatie is de succesfactor van uw organisatie. Niet alleen om het bedrijfsgevoel te stimulerenen medewerkers te betrekken bij het functioneren van uw organisatie, maar ook voor een positieve uitstraling naar uw klantenen omgeving. Om communicatie goed te laten verlopen, is gedegen onderzoek nodig. Question Degree meet voor u de effectiviteit van de interne communicatie in uw organisatie.BV&T onderzoekt do...163 /training_cursus/communicatie_onderzoek/medewerker_betrokkenheid_onderzoek.php
... Het borgen van een milieumanagementsysteem ISO 14001 is voor veel organisaties niet voldoende. Het beoordelen van het managementsysteem en controleren in welke mate het systeem bijdraagt aan het realiseren van het beleid en de milieudoelstellingen van de organisatie gebeurd door goed opgeleide auditoren. BV&T helpt ook organisaties het managementsysteem ISO 14001 te implementeren. De implementatie is opgebouwd aan de hand van de kennis...245 /training_cursus/training_iso_14001_management/cursus_iso_14001.php
... Hoe creeert u op een natuurlijke en prettige manier draagvlak voor uw ideeen? Hoe zorgt u voor een goede relatie in de samenwerking, zodat persoonlijke, afdelings- enorganisatiedoelen worden gehaald? Aan uw gedrevenheid ligt het niet. U weet wat u wilt. Toch kan het soms lastig zijn mensen mee te krijgen. Hoe wordt ~ja~ zeggen nu ook daadwerkelijk ~ja~ doen? In deze inspirerende training staat u als leidinggevende centraal. U vergroot...172 /training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php
Page generated in 0.0552 seconds.