... Vrijwel elke organisatie is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om haar resultaten te verbeteren. Iedereen wil graag een voorsprong op zijn concurrenten hebbenen houden. Om dat te kunnen moeten wij beter zijn dan onze concurrent en moeten wij onze prestaties verbeteren. Innovatie is daarvoor een vertrouwde oplossing maar vraagt enorme investeringen in tijd en geld. En wij hebben vaak alles, behalve tijd en geld! De huidige krediet...169 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php
... Elke organisaties kent zijn eigen productieprocessen. Voor bedrijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. Hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. Denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovoort. Binne...168 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php
... De manier waarop het werk wordt uitgevoerd, bepaalt het verschil tussen kwaliteit of non-kwaliteit en kosten maken of toegevoegde waarde produceren. Het lassen van een staalplaat, het maken van een factuur, het boren van een gat, het monteren van een motor of het schrijven van een offerte zijn handelingen die in een keer goed moeten gaan. Tegelijkertijd moeten deze handelingen zo efficient mogelijk gebeuren. Dat verhoogt namelijk de k...223 /training_cursus/lean-5s-6s-manufacturing/5s-lean-and-green.php
... Denkt u wel eens na afloop van een gesprek of overleg: "Waarom heb ik niet dat ene belangrijke punt naar voren gebracht?" Voelt u zich soms enigszins onzeker om uw mening en ideeen naar voren te brengen? Herkent u het gevoel dat u dichtklapt tijdens een intense discussie of telefoongesprek? In deze training leert u, met respect voor anderen, uw belangenen ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brengen. Onderwe...145 /training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php
... In de training verdiept / verbetert u uw commerciele en communicatieve vaardigheden. U leert hoe u een salesgesprek systematisch resultaatgericht aanpakt en hoe u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Onderwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstrerenEn PresenterenOmga...162 /training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php
... In sommige gevallen kan het interessant zijn om zelf uw tekst in het Engels te schrijvenen deze daarna te laten corrigeren of redigeren. Bijvoorbeeld als de tekst over onderwerpen gaat waarin u zelf goed in thuis bent. Nadat u zich hebt gebogen over wat u wilt zeggen, kunnen wij vervolgens de taalkundige kant van de tekst voor onze rekening nemen. U bent de vakspecialist, wij zijn de taalspecialist. U weet wat u wilt overbrengen. Ond...133 /training_cursus/redigeren-taal-cursus/redigeer-cursus-reclame.php
...diger te schrijven? Of wilt u leren om meer structuur aan te brengen in uw rapporten? In deze praktijkgerichte cursus leert u allerlei technieken die u helpen bij het schrijven van heldere en beknopte verslagen. Daarnaast wordt er aandacht besteed aan interne enexterne rapportages en wat er komt kijken bij mondelinge en schriftelijke rapportages. Er wordt ingegaan op de verschillende doelen waarvoor een rapport geschreven kan wordenen hoe u hierop aansluit qua structuur, toon en schrijfstijl. Hierbij onderscheiden we: inventariseren, voorlichten, overtuigenen verslaggeven. Tijdens de cursus Rapporteren leert u stap voor stap wat er bij het schrijven van een goed rapport komt kijken. Onderwerpen Soorten Rapportages Externe Rapportage SchrijvenStructuur Van Een RapportArgumenterenSchrijfstijlRapporteren Via De LaptopGrammatica...147 /training_cursus/cursus-rapporteren-training-rapporteren/cursus-rapporteren-workshop-rapporteren.php
...s en tussen mensen onderling. Deze kennis doet u op met de cursus Middenmanagement. Een puur praktische en boeiende cursus, waarin alle zaken die in de dagelijkse praktijk een rol spelen uitgebreid aan bod komen. Onderwerpen Organisatiekunde Doelstellingen Strategie En PlanningInterne Organisatie En BedrijfsprocessenHet Schrijven Van Een AdviesPersoneelsmanagementHet Nieuwe WerkenFinancieel Beheer En AnalyseMarketing ManagementLeiderschapsstijlenEn -vaardighedenTimemanagementStressmanagementPraktijksituaties En -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van de cursus Middenmanagement heeft u meer inzicht in de verschillende onderdelen van management, zoals: leiderschap, kwaliteitsmanagement, financieel beheer en de werking van de organisatie als geheel. U leert uw personeel te managenen vergroot uw ...100 /training_cursus/middel-management/middel-management.php
... Een van de aspecten van een goede bedrijfsvoering is kwaliteitsmanagement. Als hulpmiddel daarvoor zijn de normen van NEN-EN-ISO 9001 van toepassing. Daarin zijn internationaal erkende regels voor kwaliteitssystemen opgenomen. Bedrijven die willen voldoen aan deze normen, bijvoorbeeld omdat zij gecertificeerd willen worden, dienen de strekking en inhoud daarvan te kunnen vertalen naar hun bedrijfssituatie. Deze cursus leert u de essen...221 /training_cursus/Kwaliteitstrainingen/kwaliteitsmanagement.php
... Dit traject is bedoeld voor alle medewerkers, die binnen het bedrijf belast zijn met het opzetten van de normering en deze gaan uitvoeren (bijvoorbeeld voor ISO, OHSAS). Dit traject kan al dan niet gecombineerd worden met een nulpuntmeting van het managementsysteem. Wij verzorgenen begeleiden uw bedrijf naar deze nieuwe norm. Ook passen wij uw oude norm aan de nieuwe regels. Dit kunnen wij verzorgen als coordinator van het management...142 /training_cursus/training-iso-begeleiding/iso-begeleiding.php
...t in de non-profit sector. Met name in deze omgeving is het zeer van belang, dat de klant centraal komt te staan. Hoe u dit bereikt? Dat leert u tijdens deze training! Onderwerpen Wat Is Klantgerichtheid; Klantgericht CommunicerenUw Rol En VerantwoordelijkheidKlantgerichtheidInterne KlantgerichtheidLastige KlantenEn KlachtenafhandelingKlantgerichtheid Versus Beleefdheid. Resultaten Het programma is bewust meer praktijkgericht dan theoretisch. Korte inleidingen wisselen we af met rollenspelen, oefeningen, discussies en groepsopdrachten. Voor de implementatie van de ideeen in uw praktijk maakt u een actieplan. We gebruiken herkenbare voorbeeldenen cases, die aansluiten op de praktijk in uw organisatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in...156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
... Organisaties moeten steeds beter en steeds sneller inspelen op veranderingen terwijl ze kosten laag moeten houden. Dit uiteraard natuurlijk om de concurrentie voor te blijvenen de kostenintern op pijl te houden. LEANen Six Sigma zorgen ervoor dat organisaties sneller kunnen inspelen op een veranderende markt en de kosten laag houden. De LEAN Six Sigma Black Belt is in staat problemen op te lossen, besparingen te realiserenen de me...284 /training_cursus/Lean-Six-Sigma/Lean-Six-Sigma-Black-Belt.php
... In het bedrijfsleven zijn veelvuldig internationale (met name Engelse) contacten. Deze zijn niet meer weg te denken. Veel van deze contacten hebben regelmatig correspondentie tot gevolg. Zo zullen er altijd mensen nodig zijn, die feilloos schriftelijk Engels kunnen corresponderen of communiceren. Onze cursussen zijn geheel op maat en worden gegeven op de plaats en tijd van uw keuze, in-company of in de cursusruimte van BV&T. U krijgt ...297 /training_cursus/cursus-zakelijk-engels/training-zakelijk-engels.php
... Tegenwoordig is de Engelse taal bijna niet meer weg te denken binnen het Nederlandse bedrijfsleven. Bedrijven hebben het nodig om te communiceren met hun leveranciers of internationale vestigingen. Of misschien zelfs om te kunnen communiceren met hun klanten of medewerkers. Het is daarom belangrijk om feilloos Engels te kunnen corresponderen.Vooraf aan de cursus zakelijk Engels vindt er een niveaubepaling plaats. Op deze manier kunnen...140 /training_cursus/taaltraining/training-zakelijk-engels.php
... Goed verlopende interne communicatie is de succesfactor van uw organisatie. Niet alleen om het bedrijfsgevoel te stimulerenen medewerkers te betrekken bij het functioneren van uw organisatie, maar ook voor een positieve uitstraling naar uw klantenen omgeving. Om communicatie goed te laten verlopen, is gedegen onderzoek nodig. Question Degree meet voor u de effectiviteit van de interne communicatie in uw organisatie.BV&T onderzoekt d...163 /training_cursus/communicatie_onderzoek/medewerker_betrokkenheid_onderzoek.php
Page generated in 0.0947 seconds.