088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Implementatie Binnen Uw Organisatie

Uw zoek resultaat voor: Implementatie Binnen Uw Organisatie

Cursus Verkoop Binnendienst BVT :: In-Company Opleider

... U gaat of bent werkzaam als commercieel binnendienstmedewerker? U wilt een uitstekend contact met uw klanten opbouwen? U wilt beschikken over een proactieve en klantgerichte houding? En u wilt effectief samenwerken met de binnendienst of andere afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze ve...
175 training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php

Cursus Verandermanagement BVT :: In-Company Opleider

... Binnen organisaties is altijd beweging. Stilstand is meestal ten opzicht van concurrenten achteruitgang. Grote veranderingen zijn meestal ingewikkeld. Om te komen tot een vergaande verandering is een stevige basis nodig. De vraag die wij stellen is meestal, wanneer is een verandering succesvol? Deze training bestaat uit verschillende fases. Intake (huidige status), wat wenst de organisatie en deelnemers. Voorbereiding naar de trai...
282 training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php

Cursus Facilitator BVT :: In-Company Opleider

...klantgericht werken - deze en andere ontwikkelingen vragen van u als manager wellicht andere kennis en vaardigheden dan die waaraan u tot nu toe gewend bent. Over coachend leiding geven, zelfsturende teams en resultaatgerichte afspraken maken hoort en leest u tegenwoordig steeds vaker; hoe uw eigen aanpak hiermee vorm krijgt, is nog niet zo duidelijk omlijnd. In de cursus werkt u samen met collega-managers aan het ontwikkelen en aanscherpen van uw vaardigheden in coachend leiding geven. Onderwerpen Wat Betekent Coachend Begeleiden; De Fasen Van De CoachingscyclusMenselijke Kant Van OrganisatieveranderingBegeleiden Van CompetentieontwikkelingDe Eigen Competentie Van Leider Als CoachVoeren Van Het Evaluatiegesprek. Resultaten De cursus is opgezet voor managers, die hun kennis en vaardigheden met betrekking tot coachen alsook ...
157 training_cursus/organisatie_leermeester/mentoren_training.php

Cursus Effectief Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

... gebied van markt- en productontwikkeling en formuleert het marketingconcept zodanig, dat het past bij de omgeving en bij de organisatie. ~ Voor Wie ~ U bent leidinggevende, lijnmanager of hoofd van een afdeling met ruime werkervaring. U bent op strategisch niveau werkzaam. U wilt uw (management)vaardigheden en uw kennis op het gebied van ondernemerschap/businessplanning verder vergroten en verder ontplooien. U beschikt over hbo- of academisch werk en denkniveau, aangevuld met ruime werkervaring. Onderwerpen Leidinggeven Managen, Doelgericht OptredenPlanning En KostenMotivatie CoachenControleren Sturen.Persoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U signaleert de ontwikkelingen in de omgeving van de organisatie op een breed terrein. Deze beoordeelt u op het belang voor de organisatie. U zorgt voor een marketingconcept, d...
99 training_cursus/ondernemer/ondernemer-in-de-organisatie.php

Training Referenties Gemeente Ministerie Organisatie Bedrijven Advisering

...l pedagogische kennis. BV&T vindt dat een training of cursus het meest effectief is wanneer er duidelijke leerdoelen en coachingsaspecten door de docenten en trainers worden gehanteerd. Onze docenten en trainers hebben geleerd om de juiste vragen te stellen, een open en actieve luisterhouding aan te nemen en uw medewerkers te ondersteunen om hun persoonlijke doelstellingen te bereiken. Daarnaast zullen zij uw medewerkers voorzien van feedback zodat zij hun vaardigheden nog meer kunnen verbeteren. Iedere docent en trainer van BV&T draagt onze visie, missie en ideologieën uit. Zij zullen uw medewerkers stap voor stap helpen te ontwikkelen zodat zij het geleerde in de praktijk kunnen uitvoeren. Op dit moment bestaat het trainersnetwerk van BV&T voornamelijk uit taaldocenten, trainers in bedrijfsvoering, verkoop- en commun...
referenties.php

Cursus Nieuwe Medewerker Inwerken BVT :: In-Company Opleider

...s daarbij zeker belangrijk. Het is niet voor niets, dat de aandacht voor vakkrachten in de organisatie sterk is toegenomen. Met deze modules, waaruit u een keuze maakt, wordt het een opleiding op maat. Na het volgen van deze opleiding zullen uw medewerkers met meer plezier binnen uw organisatie werken. Onderwerpen Procesbeheersing; ProcesbesturingExacte VakkenWerktuigbouwkundeProcesregistratieKwaliteitVeiligheidPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Vakbekwaam werken is goed voor bedrijf en persoon. Na het volgen van de opleiding heeft de kandidaat kennis vergaard over het vakgebied, waardoor hij in staat is om zijn functie als panel operator, field operator, machine operator e.d. uit te voeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten e...
77 training_cursus/technisch-vakkracht/vapro-opstart-vakkracht.php

Cursus Coaching - Coachen Van Uw Team BVT :: In-Company Opleider

... Een bedrijfsteam is tot veel in staat, maar dat gaat niet vanzelf. Het resultaat is sterk afhankelijk van de onderlinge dynamiek, zowel de zichtbare als de onzichtbare. Voorbeeld: Op een race zeilboot moet de hele bemanning op scherp staan, luisteren naar de stuurman en exact doen wat je moet doen. Dat is de enige manier om te kunnen winnen.Wilt u de gezamenlijke doelstelling in de organisatie omzetten in daadkracht, verbeteren en...
287 training_cursus/coaching-van-teams/training-coachen-van-teams.php

Cursus Coachend Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

... Welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze praktisch leiding te geven aan uw team? Door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn, zodanig te handelen dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen, op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. In deze praktisch gerichte training komen dan ook de volgende vragen aan de orde. Hoe formuleert u uw d...
53 training_cursus/training_praktisch_leidinggeven/coachend_leiderschap.php

Cursus Kwaliteitsbewustzijn BVT :: In-Company Opleider

...of een dienst van goede kwaliteit te verlenen. In deze boeiende en zeer praktijkgerichte cursus komen alle basisaspecten van kwaliteit, alsook eventueel de KAM (QHSE), aan de orde. Na dit effectieve programma bent u goed op de hoogte hoe het kwaliteitsmanagement binnen uw organisatie is georganiseerd.Deze cursus is ontwikkeld voor alle medewerkers binnen uw organisatie. De wensen en het tijdspad worden met u als organisatie aangepast. Daarbij wordt de cursus op maat gemaakt en werken wij met concrete voorbeelden van uw organisatie. Op deze manier draagt deze cursus bij aan een zichtbare verbetering van uw organisatie. Daarbij bestaat er ook de mogelijkheid om in deze cursus actieve activiteiten te organiseren om het kwaliteitsbewustzijn onder uw medewerkers te verhogen. Onderwerpen De Definitie Van 'kwaliteit' Wat Is Servic...
27 training_cursus/cursus-kwaliteit-bewust-zijn/training-kwaliteits-bewust-zijn.php

Cursus Didactische Vaardigheden BVT :: In-Company Opleider

... Bent u trainer of wilt u trainer worden? Gaat u voor uw eigen organisatie of misschien voor andere organisaties trainingen verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? Tijdens de training Didactische vaardigheden leert u hoe u ervoor kunt zorgen dat u de stof helder overbrengt bij uw cursisten. U leert hoe u kunt omgaan met cursisten en hoe u hen kunt helpen om hun leerdoelen te bereiken. OpbouwIn...
184 training_cursus/didactische-vaardigheden/didactiek-didactische-vaardigheden.php

Cursus Adviesvaardigheden BVT :: In-Company Opleider

... Wanneer u effectief wil adviseren, heeft u overtuigingskracht, inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden nodig. De klant verwacht een deskundig advies, maar ook dat uw adviezen in overeenstemming zijn met de belangen van de belanghebbenden. Om succesvol te zijn als adviseur zult u vanaf het begin een goede samenwerkingsrelatie opbouwen. Hoe wint u het vertrouwen en hoe gaat u om met de verschillende belangen? Waar lig...
217 training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php

Cursus Balie En Receptie Medewerker BVT :: In-Company Opleider

...eceptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. Dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onderwerpen Bedrijfsuitstraling, Nederlandse Taal En CorrespondentieSecretariaatspraktijkCommunicatietechniekenPresentatie En RepresentatieTelefoontechniekenPersoonlijk Actieplan Do`s And Don`ts. Resultaten Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die va...
148 training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

...tige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten p...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Frans Voor Beginners BVT :: In-Company Opleider

... De cursus Frans voor beginners is geschikt voor eenieder die nauwelijks tot geen kennis heeft van de Franse taal. Tijdens deze cursus leert u de basis van de Franse taal. Er wordt aandacht besteed aan de grammaticaregels, de uitspraak van Franse woorden en het verbeteren van uw communicatieve vaardigheden in het Frans. U leert om telefoongesprekken te houden, zakelijke gesprekken te voeren en teksten te schrijven in het Frans. Daa...
128 training_cursus/cursus-frans-voor-beginners/basiscursus-frans.php

Cursus Presentatie Technieken BVT :: In-Company Opleider

...e en inspirerende stijl ontwikkelen? Met een mooi verhaal bent u er nog niet. Wie een presentatie verzorgt, houdt in zekere zin een ~performance~. U vraagt aandacht, dan moet u die aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal, dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt. Onderwerpen Optimaal Presentatietechnieken, Opbouw Van Een PresentatiePresentatievaardighedenWat Houdt Presenteren Daadwerkelijk InHet Realiseren Van Uw Eigen Doe...
54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php

Page generated in 0.1749 seconds.