... U gaat of bent werkzaam als commercieel binnendienstmedewerker? U wilt een uitstekend contact met uw klanten opbouwen? U wilt beschikken over een proactieve en klantgerichte houding? En u wilt effectief samenwerken met de binnendienst of andere afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze ve...175 /training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php
... Binnenorganisaties is altijd beweging. Stilstand is meestal ten opzicht van concurrenten achteruitgang. Grote veranderingen zijn meestal ingewikkeld. Om te komen tot een vergaande verandering is een stevige basis nodig. De vraag die wij stellen is meestal, wanneer is een verandering succesvol? Deze training bestaat uit verschillende fases. Intake (huidige status), wat wenst de organisatie en deelnemers. Voorbereiding naar de trai...282 /training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
...lantgericht werken - deze en andere ontwikkelingen vragen van u als manager wellicht andere kennis en vaardigheden dan die waaraan u tot nu toe gewend bent. Over coachend leiding geven, zelfsturende teams en resultaatgerichte afspraken maken hoort en leest u tegenwoordig steeds vaker; hoe uw eigen aanpak hiermee vorm krijgt, is nog niet zo duidelijk omlijnd. In de cursus werkt u samen met collega-managers aan het ontwikkelen en aanscherpen van uw vaardigheden in coachend leiding geven. Onderwerpen Wat Betekent Coachend Begeleiden; De Fasen Van De CoachingscyclusMenselijke Kant Van OrganisatieveranderingBegeleiden Van CompetentieontwikkelingDe Eigen Competentie Van Leider Als CoachVoeren Van Het Evaluatiegesprek. Resultaten De cursus is opgezet voor managers, die hun kennis en vaardigheden met betrekking tot coachen alsook m...157 /training_cursus/organisatie_leermeester/mentoren_training.php
... Het coachen en begeleiden van medewerkers binnenuworganisatie vraagt aandacht. De vergrijzing slaat toe, werk daarom preventief. Hiervoor dient u binnenuworganisatie een functionaris te hebben die bevoegd is voor de begeleiding van nieuwkomers. Het is bepalend voor uworganisatie. Zijn inzet is bepalend voor de ontwikkeling en kwaliteit van de nieuwe medewerker of leerling. U leert in deze training niet alleen vaktechnieken, m...138 /training_cursus/training-leermeester-mentoren-training/training-leermeester-mentoren-training.php
...ceptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. Dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onderwerpen Bedrijfsuitstraling, Nederlandse Taal En CorrespondentieSecretariaatspraktijkCommunicatietechniekenPresentatie En RepresentatieTelefoontechniekenPersoonlijk Actieplan Do`s And Don`ts. Resultaten Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnenuworganisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van...148 /training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php
...ond aan het werk te gaan. U laat zien dat uw bedrijf veilig en gezond werken belangrijk vindt en zet uzelf neer als een deskundige en betrouwbare opdrachtnemer.Met een VCA-cursus bij BV&T haalt u vertrouwd, snel en gemakkelijker uw VCA-certificaat. BV&T komt naar u toe om alles binnenuworganisatie of bedrijf te verzorgen. Dit geldt voor zowel de cursus, de oefenexamens als ook het examen op zich. Dit kan zowel schriftelijk als mondeling. Tijdens de cursus worden uw medewerkers volledig begeleid tot het examen. Het VCA-examen wordt afgenomen door een erkend examenbureau. Daarnaast vindt er vooraf een proefexamen plaats. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Werksituatie WetgevingOngevallen Oorzaken En PreventieGevaarlijke StoffenErgonomische WerkplekPersoonlijke Beschermsmiddelen (PBM)ProefexamenVCA-examen Door Erkend Examenbureau R...135 /training_cursus/basis-cursus-vca/vca-basis-cursus.php
... u wat Lean by Kaizen is en wat u als manager moet doen om uworganisatie succesvoller te maken. Een logisch vervolg is de cursus Lean by Kaizen procesverbetering waarin de technieken worden behandeld om deze filosofie efficient en effectief toe te passen op de processen binnenuworganisatie. De praktijk wijst uit dat organisaties die hiermee aan de slag gaan binnen korte tijd hun bedrijfsresultaten vaak spectaculair zien verbeteren. Dit resultaat geldt niet alleen voor productiebedrijven, maar ook voor zorg- en dienstverlenende organisaties. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom...169 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php
...ementsysteem en controleren in welke mate het systeem bijdraagt aan het realiseren van het beleid en de milieudoelstellingen van de organisatie gebeurd door goed opgeleide auditoren. BV&T helpt ook organisaties het managementsysteem ISO 14001 te implementeren. De implementatie is opgebouwd aan de hand van de kennis en ervaring opgedaan bij het succesvol invoeren van milieumanagementsystemen (ISO 14001) bij diverse organisaties, zowel in het bedrijfsleven als bij dienstverlenende instellingen of overheidsorganisaties. Onderwerpen ISO 14001 En De Grondbeginselen; Het Milieu-14001 AuditprocesInterviewtechniekenHet Management SysteemMilieukundig- En Wettelijk KaderVoorbereiding Van De AuditWaarnemen En Beoordelen Van De MilieuaspectenRapporteren En Verslaglegging. Resultaten Daarbij kunt u zelfstandig een audit voorbereiden en ...245 /training_cursus/training_iso_14001_management/cursus_iso_14001.php
...verlenende organisaties kennen processen. Hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. Denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovoort. Binnen elk van die afdelingen en hun eigen processen vindt verspilling plaats. Soms zijn wij ons hiervan bewust maar vaak ook helemaal niet. Die verspilling kan een organisatie zodanig in de weg zitten dat er als het ware verlamming optreedt waardoor de gestelde doelen niet bereikt worden. Deze cursus geeft inzicht in die verspillingen en bespreekt de technieken die je kunt toepassen om deze verspilling te vermijden. Lean by Kaizen (procesverbetering) is het vervolg op de cursus Lean by Kaizen (verbetermanagement). Samen vormen zij de basis om uw organisa...168 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php
...werkers. U heeft inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachten van het management. U bent in staat uw medewerkers beter te motiveren en te coachen. U weet wat de kracht van leiderschap is en hoe u dit verder kunt ontwikkelen en vormgeven. U weet hoe u verschillende types medewerkers binnenuworganisatie kunt onderscheiden. U weet hoe u uw medewerkers kunt begeleiden in hun loopbaanplanning. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wij...103 /training_cursus/peoplemanagement/peoplemanagement.php
... verder willen ontplooien. Vooraf aan de training zal een persoonlijk intake of doelstelling worden gevraagd.In deze training leert u met concrete tools en voorbeelden om op een effectieve wijze met marketing en (marketing)communicatie binnenuworganisatie aan de slag te gaan. U kent de doelstellingen van de afdeling en ontwikkelt de vaardigheden om uw taken als marketingmedewerker uit te voeren. U plant effectiever en heeft een beter inzicht in het marketingbeleid. Concreet, actief, resultaatgericht en direct toepasbaar kenmerken deze waardevolle training. Onderwerpen Marketing Wat Is Het En Hoe Staat Het In Uw Beleid Lezen-interpreteren Van Een MarketingplanMarketing En Of Communicatie MedewerkerDe 4 Ps Van De MarketingmixMarketing VaardighedenOntwikkelen Van PersonasIPMSolution ToepassenMarketing Content SchrijvenOnline...286 /training_cursus/verkoop-marketing-praktisch-effectief/training-effectieve-marketing.php
...dInterne KlantgerichtheidLastige Klanten En KlachtenafhandelingKlantgerichtheid Versus Beleefdheid. Resultaten Het programma is bewust meer praktijkgericht dan theoretisch. Korte inleidingen wisselen we af met rollenspelen, oefeningen, discussies en groepsopdrachten. Voor de implementatie van de ideeen in uw praktijk maakt u een actieplan. We gebruiken herkenbare voorbeelden en cases, die aansluiten op de praktijk in uworganisatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de...156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
...igheidProcessenKwaliteitskenmerkenBetrokkenheid Van De ZorgontvangerOptimale StructuurPersoonlijk Actieplan T.o.v. Audits. Resultaten Door het kwaliteitsmanagement systeem in te richten aan de hand van relevante kwaliteitsprincipes bestaat er de mogelijkheid om (binnen wet- en regelgeving) onzinnige regeltjes af te schaffen en kwaliteit terug te geven aan de werkvloer dit is ons doel om met uworganisatie te behalen.Er is namelijk ??n ISO voor Zorg en Welzijn voor alle sectoren. Een overgang van verschillende HKZ-schema's naar ??n ISO voor Zorg en Welzijn leidt tot een gemakkelijker te beheersen en onderhouden managementsysteem en is veel effici?nter om te (laten) auditten.Nog niet helemaal overtuigt van onze kennis: Wilt u vrijblijvend en kosteloos van gedachten wisselen over uw situatie en wilt u weten of ISO voor Zo...291 /training_cursus/kwaliteit_15224/audit_omtrent_15224_zorg_en_welzijn.php
... de hand van ISO/IEC 27001-certificering door BVT kunt u aantonen dat uw ISMS voldoet aan alle normeisen op het gebied van informatiebeveiliging. Onderwerpen Introductie ISO/IEC Informatiebeveiliging, Aan De Slag Met ISO 27001Managementsysteem En ISO 27001Implementatie Van DocumentenCertificering Van Documenten Volgens ISOOnderhouden Van DocumentenAuditing Van DocumentenBedrijfsspecifieke VraagstukkenPersoonlijke Do's En Don'ts Resultaten Na de training kunt u zelfstandig documenten beheren, bijhouden en opvolgen. Of u nu voor het eerst kennismaakt met ISO 27001 of dat u uw expertise wilt uitbreiden, BVT biedt de juiste training aan. We bieden pakketten aan die kunnen worden aangepast aan uw bedrijfsbehoefte, zodat u aan de slag kunt met het beheer van informatiebeveiliging. Uw ISO 27001-pakket kan zo worden opgemaakt en wo...262 /training_cursus/kwaliteit-iso-27001/iec-iso-27001-informatiebeveiliging.php
... Medezeggenschap is het uitoefenen van invloed op de arbeidsrelatie, arbeidsomstandigheden en de organisatie door werknemers. Dit kan op twee niveaus plaatsvinden: Binnen de onderneming. In dit geval is er sprake van medezeggenschap door een Ondernemingsraad (of eventueel een Personeelsvergadering). Ondernemingsoverschrijdend. In dit geval is er sprake van medezeggenschap door vakbonden. Goede communicatie met de bestuurder is van ...102 /training_cursus/medezeggenschapsraad/OR-training.php
Page generated in 0.0426 seconds.