...rin neemt u alle medewerkers mee in de verandering en zorgt u voor een optimale sfeer binnendeorganisatie. Daarbij heeft u inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachtenvanhet management die u goed kunt inzetten op verschillende vlakken. U bent in staat om uw medewerkers beter te motiverenen te coachen. Daarnaast weet u binnendeorganisatiede verandermodellenen -stratgieen maximaal te benutten. Het gaat bij verandermanagement om draagvlak, u weet deze als geen ander te creeren. Dit alles kunt u onderbouwenen eventueel omzetten in een gedegen veranderplan. U heeft geleerd hoe u verschillende types medewerkers binnenuworganisatie kunt onderscheiden. Tot slot weet u na afloop vandeze training hoe u uw medewerkers kunt begeleiden met optimale en heldere communicatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen ...282 /training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
...lantgericht werken - deze en andere ontwikkelingen vragenvan u als manager wellicht andere kennis en vaardigheden dan die waaraan u tot nu toe gewend bent. Over coachend leiding geven, zelfsturende teams en resultaatgerichte afspraken maken hoort en leest u tegenwoordig steeds vaker; hoe uweigen aanpak hiermee vorm krijgt, is nog niet zo duidelijk omlijnd. In de cursus werkt u samen met collega-managers aan het ontwikkelenen aanscherpenvanuw vaardigheden in coachend leiding geven. Onderwerpen Wat Betekent Coachend Begeleiden; De FasenVanDe CoachingscyclusMenselijke Kant VanOrganisatieveranderingBegeleiden Van CompetentieontwikkelingDeEigen Competentie Van Leider Als CoachVoerenVanHet Evaluatiegesprek. ResultatenDe cursus is opgezet voor managers, die hun kennis en vaardigheden met betrekking tot coachen alsook management-stijl willen ve...157 /training_cursus/organisatie_leermeester/mentoren_training.php
... In de training verdiept / verbetert u uw commerciele en communicatieve vaardigheden. U leert hoe u een salesgesprek systematisch resultaatgericht aanpakt en hoe u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. OnderwerpenHet Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstrerenEn PresenterenOmgaan Met BezwarenEn Kl...162 /training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php
...tieel. In deze cursus wordt er ingegaan op verschillende kwaliteitsmanagementsystemen. In de cursus worden beknopt de principes, de werking ende voor- en nadelenvanhet werken met de verschillende systemen behandeld. Onderwerpen Doelstelling VanUwOrganisatie KwaliteitsbeheerssystemenISO 90012015 EFQM En INKBalance Score CardInvoerenVan BeheersystemenProgrammeringBegeleiden Van VeranderprocessenSuccesfactoren Resultaten Na afloop vandeze cursus hebbendedeelnemers inzicht gekregen in de praktische toepassing vande behandelde managementbeheer- en kwaliteitssystemenen kunnendedeelnemers beoordelen welk systeem voor hun bedrijf het meest effectief is. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag vande individuele deelnemer. Zij weten p...153 /training_cursus/training-management-systeem/training-kwaliteit-managementsysteem.php
...ies wordt vandaag steeds meer bepaald door de medewerkers ende manier waarop deze ingezet worden. Het lijnmanagement speelt hierin een steeds belangrijkere rol. Vandaar dat ~people management~ een belangrijke vaardigheid is, die managers vandaag moeten bezitten. Een goede basiskennis en nieuwe inzichten in thema`s betreffende personeel enorganisatie zijn dan ook onmisbaar om als lijnmanager deze nieuwe rol op te nemen. Deze boeiende training is gericht op het verder ontwikkelenvanuw persoonlijke people management vaardigheden en biedt u voldoende inspiratie om de trefzekerheid vanuw managementstijl nog te verhogen. Onderwerpen Persoonlijke Hulpmiddelen; Uw Werkwijze SpiegelenCommunicatiemethodesConflicthanteringCoaching In DeOrganisatieIn Opbouwende Lijn Instructies GevenMotivatietechniekenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U be...103 /training_cursus/peoplemanagement/peoplemanagement.php
... U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspectenvan klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in deze omgeving is het zeer ...156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
...n effectieve methode waarbij de nadruk niet ligt op grammatica, maar op actief en praktisch taalgebruik. Hierdoor gaat het leren om Nederlands te spreken nog sneller en gemakkelijker. Het voordeel is dat het resultaat al snel zichtbaar is. Uw medewerkers lerende taal stap voor stap. Voordat de cursus begint zal er een intaketoets worden afgenomen om het instapniveau vandedeelnemers te bepalen. Onderwerpen Intaketoets Om Het Niveau Te Bepalen Woordenlijsten Afgestemd Op De Functie EnHet Niveau VanDeDeelnemerNederlandse UitdrukkingenEn BegrippenBasisgrammaticaWoorden Leren Gekoppeld Aan Nieuwe Woorden Uit De TekstHet VoerenVan Eenvoudige GesprekkenPersoonlijk Actieplan Resultaten Na afloop vandeze cursus zijn dedeelnemers in staat om gesprekken over alledaagse onderwerpen te voeren. Voorbeelden hiervan zijn over hun eigen woonsituatie, werk...108 /training_cursus/cursus-nederlands-anderstalig-nt1-nt2/cursus-nederlands-vreemde-talen.php
... Loopt u in uw werk tegen een aantal lastige situaties aan? Bent u uw draai aan het zoeken in een nieuwe functie? Ziet u uitdaging in het aanscherpenvanuw competenties? Bij competentie coaching krijgt u intensieve begeleiding aangeboden bij uw functioneren. Op deze manier creeert u bewust reflectie momenten om vanuit een breder perspectief te lerenen naar uweigen situatie te kijken. Tevens werkt u praktisch en doelgericht aan het verbeterenvanuw func...160 /training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php
... In middenkaderfuncties draait heteigenlijk om twee zaken: het ontwikkelenvan een nieuw beleid enhet aansturenvan een groep medewerkers. Het hebbenvan eeneigen visie is daarvoor noodzakelijk, maar zo'n visie ontwikkelt u pas als u weet wat er speelt binnenorganisaties en tussen mensen onderling. Deze kennis doet u op met de cursus Middenmanagement. Een puur praktische en boeiende cursus, waarin alle zakendie in de dagelijkse praktijk een rol spelen...100 /training_cursus/middel-management/middel-management.php
... Bent u trainer of wilt u trainer worden? Gaat u voor uweigenorganisatie of misschien voor andere organisaties trainingen verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? Tijdens de training Didactische vaardigheden leert u hoe u ervoor kunt zorgen dat u de stof helder overbrengt bij uw cursisten. U leert hoe u kunt omgaan met cursistenen hoe u hen kunt helpen om hun leerdoelen te bereiken. OpbouwIn deze training oefent u u...184 /training_cursus/didactische-vaardigheden/didactiek-didactische-vaardigheden.php
...ien zelfs om te kunnen communiceren met hun klanten of medewerkers. Het is daarom belangrijk om feilloos Engels te kunnen corresponderen.Vooraf aan de cursus zakelijk Engels vindt er een niveaubepaling plaats. Op deze manier kunnen wij vervolgens een lessenpakket aanbieden dat aansluit op uw taalniveau. Daarnaast bespreken wij met u welke onderwerpen u wilt behandelen. Wilt u zich meer richten op spreekvaardigheid of schrijfvaardigheid? Afhankelijk vanuw doelstelling, leert u om zakelijke gesprekken te voerenen/of brieven te schrijven in hetEngels. U verbetert uw zakelijk Engels op een effectieve wijze. Onderwerpen Intaketoets Om Het Niveau Te Bepalen Woordenschat Afgestemd Op UwOrganisatieZakelijke Gesprekken VoerenTelefoongesprekken VoerenLuistervaardigheidGrammaticaOpbouwVan EenEngelse Zakelijke BriefEngels CorresponderenEngelse Cultuur, E...140 /training_cursus/taaltraining/training-zakelijk-engels.php
...ennen om ervoor te zorgen dat de spreker bij zichzelf kan blijven. Wanneer hij te ver van zijn eigen persoonlijkheid wordt afgedreven, gaat dit namelijk ten koste vande spreker ende speech is immers een visitekaartje. Tijdens de cursus Speech schrijven verbetert u uw schrijfvaardigheden en leert u om overtuigende, professionele en interessante speeches te schrijven voor anderenen/of voor uzelf. Onderwerpen Afgestemd Op UwOrganisatie Of Persoonlijke Doelstelling CommunicatiePijlers Van Een Goede ToespraakStructuur Van Een SpeechDoelgroep En TaalgebruikDoserenEn ConcentrerenInteractie Met Het PubliekHet Gebruik Van HumorHet Gebruik Van CijfersClich?s En ValkuilenCasussenEn Praktijkvoorbeelden Resultaten Tijdens deze cursus leert u om een boeiende toespraak te schrijven. Na de cursus kunt u meer structuur brengen in uw geschreven speeches. Daar...219 /training_cursus/cursus-speechschrijven/training-speech-toespraken-schrijven.php
... heeft u inzicht verkregen in bedrijfsvoeringsaspectenen verbetermanagement, gezienvanuit het oogpunt WOR. Tevens heeft u inzicht verkregen in methodes, opzet, invoering en instandhouding vanhet vertegenwoordigingsmodel. Het gevolg zal zijn een betere motivatie, waardoor het rendement in uw onderneming verhoogd zal worden enuw positie binnende OR zich zal verbeteren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag vande individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassenvande Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingende verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrenge...102 /training_cursus/medezeggenschapsraad/OR-training.php
... Doel vande Burn-out Preventie Training. Tijdens de meerdere training sessies, welke met u wordt afgestemd met betrekking tot Burn-out (Overspannenheid). Gaan wij samen kijken naar de preventie dreiging ende dreiging bij uw medewerker. Deze punten moeten in kaart zijn, het herkennenen effectief te benoemen is ervoor om uitval te voorkomen. U leert welke signalenvan medewerkers kunnen wijzen op een voorstadium van burn-out of ook wel overspannenheid. Vi...288 /training_cursus/stress-preventief-burnout/coaching-burn-out-training.php
... Correspondentie vormt het visitekaartje vanuw bedrijf. Uw schrijf- of communicatievorm, combineer een juiste (werk)woordspelling met een fraaie maar efficiente schrijfstijl ende zakelijke boodschap komt feilloos over, zonder het gevaar voor misverstaan. Iedere zin die men zegt of schrijft heeft een bepaald doel. Meestal wil men een ander iets vertellen, mededelen of duidelijk maken. Het is dan vanhet grootste belang zinnen goed op te bouwen, juist te f...149 /training_cursus/correspondentie-cursus/training-correspondentie.php
Page generated in 0.3353 seconds.