...e signalenen minder op wat u zegt. Onderwerpen Optimaal Presentatietechnieken, Opbouw Van Een PresentatiePresentatievaardighedenWat Houdt Presenteren Daadwerkelijk InHet RealiserenVan Uw Eigen DoelenEn Die Van De OrganisatieImpact Realiseren Door Uzelf Krachtig Neer Te ZettenHerkennenVanWeerstandEnDezeTactischOmbuigenInzicht In Uw Eigen Visie En WaardenOmgaan Met Persoonlijke WeerstandenFlexibel En Creatief ReagerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop vandeze zeer praktijkgerichte training kunt u op een effectieve en natuurlijke wijze een mondelinge presentatie ontwikkelenen geven. Aan de hand van talrijke nuttige adviezen, tips en trucs kunt u uw presentatie ~geheel in overeenkomst met uw doelstelling~ afstemmen op uw luisteraars. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet...54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php
...sch resultaatgericht aanpakt en hoe u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Onderwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstrerenEn PresenterenOmgaan Met BezwarenEn KlachtenEen Gesprek Afsluiten. Resultaten U heeft inzicht in het verkoopproces en in de psychologie van het verkopen. U stemt uw gedrag af op de belangenen de behoeftenvan de klant. U gaat met vertrouwenen plezier met klanten om en behaalt meer resultaten uit uw verkoopgesprekken. Verder bent u in staat uzelf, uw dienstenen uw organisatie goed onder de aandacht te brengen. En dat doet u met plezier. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T traine...162 training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php
...at verschillende teamleden of afdelingen op een lijn komen te zitten, zonder dat u daarbij direct positie inneemt. Onderwerpen TechniekenVan Projectmatig Werken; Doelstellingen VastzettenVormgeven Aan ProjectenLeidinggeven Aan ProjectenTeamrollen In ProjectteamsOmgaan Met WeerstandenVaardigheden Voor De ProjectleiderPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. ResultatenDeze training is ontwikkeld voor (aankomende) projectleiders, leidinggevendenen voor hen, die nog geen ervaring hebben met projecten. Na afloop vandeze zeer praktijkgerichte training bent u in staat een duidelijke en heldere invulling te geven aan de verschillende aspectenvan projecten. Daarnaast leert u uitstekend te onderhandelen met zowel interne als externe partijenen u weet hoe u projecttaken kunt delegeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet ie...88 training_cursus/training_projectmanagement/project-leider_management.php
...ekend geschikt voor u. BV&T helpt u graag met het verzuimbeleid van uw bedrijf naar een hoger niveau te brengen. Onderwerpen Effectieve Verzuimbegeleiding VormenVan ZiekteverzuimBegeleidingsvormenVan VerzuimInterventies Om Werkhervatting Te BevorderenOmgaan Met WeerstandVan VerzuimersEffectieve GesprekstechniekenIngaan Op Telefonische ZiekmeldingenIngaan Op De VervolgafsprakenEn ActiesHet Zeven-vragenplan Voor Het VerzuimgesprekHet OntwikkelenVan Een Plan Van Aanpak Tot WerkhervattingPraktijksituaties En -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan Resultaten U bent zich nog meer bewust van uw rol bij het voorkomenen terugdringenvan het ziekteverzuim. U kunt een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim en bent in staat om vragend en met (zelf)vertrouwen de redenenvan het (grijs)verzuim te achterhalenen op of aan te pakken. Tijd...198 training_cursus/cursus-ziekte-verzuim/training-ziekteverzuim-management.php
...end de puntenvan verandermanagement moet aanpakkenen daarin het team gaat meekrijgen. Onderwerpen Verandermanagement Waarom Wat Wie En HoeHet Doel Van De VeranderingAnalyse Van De OrganiserenAnalyse En Beinvloeding Van StakeholdersHet CreerenVan DraagvlakOmgaan Met WeerstandEn SpanningVeranderstrategieHarde En Zachte InterventiesInterventieplanVeranderprocessenPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes van verandertrajectenendeze succesvol te managenen optimaal te begeleiden. Daarin neemt u alle medewerkers mee in de verandering en zorgt u voor een optimale sfeer binnen de organisatie. Daarbij heeft u inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachtenvan het management die u goed kunt inzetten op verschillende vlakken. U bent in staat om uw...282 training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
...e Burn-out Preventie Training. Tijdens de meerdere training sessies, welke met u wordt afgestemd met betrekking tot Burn-out (Overspannenheid). Gaan wij samen kijken naar de preventie dreiging en de dreiging bij uw medewerker. Deze punten moeten in kaart zijn, het herkennenen effectief te benoemen is ervoor om uitval te voorkomen. U leert welke signalenvan medewerkers kunnen wijzen op een voorstadium van burn-out of ook wel overspannenheid. Via ervaringsoefeningen onderzoekt u hoe deze signalen spelen in ?w levenen waar ?w gevoeligheden op dit gebied liggen. U leert hoe u de oefeningen in uw eigen coachpraktijk kunt inzetten in de begeleiding van clienten. De oefeningen hebben betrekking op fysieke, psychische, cognitieve, affectieve en contextuele aspecten; alle aspecten vragen aandacht bij de begeleiding van cli?nten met burn-out...288 training_cursus/stress-preventief-burnout/coaching-burn-out-training.php
...gnalerenVan KansenEn Hierop InspelenKlantbehoeften AchterhalenEn LuistervaardighedenVertrouwen Creeren Bij Uw KlantOvertuigend En Creatief PresenterenAansluiten Bij De KoopmotievenVan De KlantOnderhandelen Volgens Het Win-win PrincipeOmgaan Met TegenwerpingenEnWeerstandDe Offerte Schrijven Volgens Prestatie-inkopenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij krijgt u in uw commerciiele optreden het vertrouwenvan de klant. U bent ook helemaal bij met de procedure van prestatie-inkoop. U maakt samen, op basis van betrokkenheid, de zaak rond. Uw kwaliteit van uw offerte zal stijgen. U vraagt niet om de deal, u krijgt hem. U zult de interesse van de klant kunnen wekken doordat u maximaal kunt inspelen in de vraag van uw klant. U kunt achterhalen wat waardevol en wat de juiste procedure is van de klant en u heeft geleerd om die waarde te ...206 training_cursus/training-prestatie-verkoop/optimaal-verkopen-inkoopprestatie.php
...rpen TelefonerenVanuit Persoonlijke Kracht; OpeningenVan Een GesprekVraagtechniekenEn LuistervaardighedenHet Gebruik Van TelefoonscriptsUw OvertuigingenEn BelemmeringenBehoeften OnderzoekenOvertuigend PresenterenEffectief CommunicerenOmgaan Met Weerstand. Resultaten Na afloop van de cursus heeft u uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop verbeterd. U bent in staat om, in een eigen stijl, op efficiente en effectieve wijze telefonisch contact te leggenen om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassenvan de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie...176 training_cursus/telefonische-verkoop-en-acquisitie/telefonische-verkopen-acquisitie.php
...d en leert uw omgeving te inspirerenen te motiveren. Onderwerpen Wat Is Beinvloeden; Zelfanalyse BeinvloedingsprofielDe Juiste InteractieVaststellenEn HanterenVan StrategieenWederzijdse Invloed Van PerceptieEffectieve CommunicatieMotiverenEn InspirerenOmgaan Met WeerstandenEn ConflictenSamen Succes CreerenPraktijksituaties En VoorbeeldenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na afloop vandeze training: 1. Kunt u effectief invloed uitoefenen, 2. Bent u in staat om mensen mee te krijgen, 3. Bent u in staat om helder en overtuigend te argumenteren, 4. Heeft u zicht op uw eigen beinvloedingsstijl, 5. Weet u wat u belemmert om invloed te hebben, 6. Kunt u met minder inspanning meer bereiken, 7. Bent u zelf de succesbepalende factor. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T traine...172 training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php
...nier ontstaat er meer ruimte, rust, blijdschap en kracht in uw functioneren. U bent zich bewust van uw eigen ruimte en dat van de ander. Het aangevenvan grenzen gaat op een natuurlijke wijze. Mentaal en emotioneel staat u stevig in uw schoenen door het erkennen, herkennenen het kunnen benoemenvan actuele situaties en hoe u daar zelf in staat. U ervaart meer rust en ontspanning doordat u zich bewust bent geworden hoe de verschillende persoonlijkheden op elkaar reagerenen wat daarin uw eigen plek is. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassenvan de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, b...240 training_cursus/persoonlijke_bewustwording/begeleiding_in_bewustzijn.php
...ining kunt u contact houden met uw trainer! Onderwerpen Inleiding In Het Begrip Mentale Weerbaarheid Uw DoelstellingControle Houden Hoe Doe Je DatVisualisatie(werk)situaties Om Je Mentaal Goed Te WerenEnergiemanagementStressmanagementStress Leren ReducerenGedachtecontroleGevoelens HerkennenEn OmzettenAttentiecontrole Gefocust En Geconcentreerd Blijven.Veranderingsvermogen Versterken.Systematisch Analyseren Aan De Hand Van Het Actie-reflectie Uw Persoonlijk Handelen Onder De Loep. Resultaten Wij worden voortdurend geconfronteerd met veranderende omstandighedenen onzekerheden, de werkdruk neemt toe en de eisenen verwachtingen worden steeds hoger. Dat kan leiden tot spanning, stress, onzekerheid en tot een burn-out. Om beter te kunnen omgaan met (werk)druk, veranderingenen teleurstellingen, is het belangrijk mentaal weerbaar te zijn. Al...285 training_cursus/groepstraining-incompany/agressie-training.php
...medewerker is, betekent dit nog niet dat hij/zij een goede mentor is. In deze cursus leert u om op een heldere manier uw kennis over te brengen. U leert didactische vaardigheden, instructievaardighedenen toetsvaardigheden. Daarnaast leert u om te gaan met verschillende soorten medewerkers enweerstand. Onderwerpen LerenEn Opleiden Binnen Uw Organisatie Didactische HulpmiddelenCommunicatiemethodesLeerlingbegeleidingEvaluatiegesprekkenOmgaan Met WeerstandIn Opbouwende Lijn Instructies GevenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na het volgenvandeze cursus is het gevenvan instructies en het omgaan met specifieke vragen u duidelijk geworden. U heeft ook de richtlijnen waarin mensen zich manifesteren geleerd. U kent het leerpatroon van uw medewerkers en weet hoe u op hen kunt aansluiten. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leer...36 training_cursus/mentoren-training/mentor-training.php
...derenBewust Vragen StellenBeter Omgaan Met Uw Eigen EmotiesGestructureerd En Effectief Feedback GevenVerbaal En Non-verbaal GedragObserverenEn InterpreterenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om de verschillende communicatievormen te herkennenen toe te passen. U hebt inzicht gekregen in hoe u overkomt op anderenen hoe u de gedragsstijl van anderen kunt herkennen. U leert denkenen pratenvanuit de ontvanger van de boodschap, weloverwogen uw standpunt te bepalen, structuur aan te brengen in de communicatie en de kwaliteit van de informatieoverdracht te verbeteren. Hierdoor bent u in staat om uw communicatie met anderen te verbeteren, zowel in persoonlijke als groepsgesprekken, e-mail-, schriftelijk en telefonisch verkeer. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetze...20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php
... uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren. Onderwerpen Organisatie Doelstelling; Wat Is VerkopenOpening Van Een GesprekLuistertechniekenWat Is Acquisitie En Wat Is VerkopenWat Is De Ideale Verkoop OpbouwBehoeften OnderzoekenOmgaan Met WeerstandAcquisitie FeedbackAfsluitenEn OpvolgingPraktijk SituatiesPersoonlijke StijlenDe Tips En Tops. Resultaten U krijgt met deze acquisitie training inzicht in het verkoopproces en in de psychologie van het verkopen. Hoe zou u een pen verkopen? Vooraf aan de training zal dit anders gaan dan na de training, daarvan zijn wij overtuigd. U stemt uw gedrag af op de belangenen de behoeftenvan de klant. Binnen twee a drie zinnen hebt u de behoefte in kaart van uw klant. Zo bent u effectief en doeltreffend en verspilt u weinig van uw kostbare tijd. Verder bent u in staat uzelf, uw dienstenen uw org...271 training_cursus/cursus-verkoop-acquisitie-training/acquisitie-verkoop-training.php
...Gesprek Tijdens HuisbezoekTerugkeergesprekGesprek Bij ProbleemverzuimGespreksvaardighedenOmgaan Met EmotiesOmgaan Met Lastige Situaties Resultaten Na deze training kunnen de deelnemers een onderscheid maken tussen wit, grijs en zwart verzuim. Daarnaast herkennen zij de signalenvan roze verzuim. De deelnemers hebben beter een idee over hoe zij verzuim kunnen voorkomen. Want voorkomen is vaak beter dan genezen. Daarnaast kunnen de deelnemers op vier momenten hun invloed aanwenden om het verzuim terug te dringen. Zij zijn in staat om de juiste vragen te stellen, goed te luisterenen te achterhalen wat de redenen zijn voor het verzuim. Bovendien kunnen de deelnemers na afloop vandeze training gestructureerd een verzuimgesprek voeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T tra...199 training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php
Page generated in 0.0618 seconds.