... U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in deze omgeving is het...156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
... In een leidinggevende rol wordt er veel van u als persoon gevraagd en verwacht. Om vanuit uw kracht te anticiperen op alles wat op u afkomt en van u verwacht wordt, is deze stap naar verdieping en bewustwording wat u verder zal helpen deze functie met passie uit te voeren. De filters waarmee we onze omgeving waarnemen worden op een deskundige wijze uiteengezet. Hierdoor krijgt u al gauw zicht op het ontstaan en het voorkomen van mentale en/of emotio...240 /training_cursus/persoonlijke_bewustwording/begeleiding_in_bewustzijn.php
...renOmgaan Met Weerstand. Resultaten Na afloop van de cursus heeft u uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop verbeterd. U bent in staat om, in een eigen stijl, op efficiente en effectieve wijze telefonisch contact te leggen en om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijkedoelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Effectieve Telefoon Verkoop, bij deze cursus van BV&T be...176 /training_cursus/telefonische-verkoop-en-acquisitie/telefonische-verkopen-acquisitie.php
...speciaal ontwikkeld voor u, die de Engelse taal volledig wil beheersen. Binnen een kort tijdsbestek leert u om ook in een vreemde taal professioneel te functioneren. Deze workshop is een aanvulling op de cursus Engels voor gevorderden. Deze workshop is praktijkgericht, dynamisch, interactief; een garantie voor een hoog rendement en een grote klanttevredenheid. Onderwerpen Uw Gewenste Taal, In Het Openbaar Durven Te SprekenLichaamshouding GebarenStemgebruik AdemhalingOverlevingstechniekenTot Zaken Komen De Juiste OpbouwVragen Stellen Feedback Ontvangen. Resultaten Een overtuigende presentatie in een vreemde taal? Spontaan en zelfverzekerd? In deze inspirerende workshop krijgt u de noodzakelijke technieken en praktische vaardigheden aangereikt. Bovendien heeft u tijdens de workshop de gelegenheid al het geleerde in de praktijk te oefenen. Korto...143 /training_cursus/workshop-presenteren/presentatie-training-engels-of-duits.php
... Bent u werkzaam (Toekomstig) op de afdeling Marketing of Communicatie die op een effectieve wijze u en uw collega`s naar een hoger plan willen trekken en hun kennis en vaardigheden in dit vakgebied verder willen ontplooien. Vooraf aan de training zal een persoonlijk intake ofdoelstelling worden gevraagd.In deze training leert u met concrete tools en voorbeelden om op een effectieve wijze met marketing en (marketing)communicatie binnen uw organisati...286 /training_cursus/verkoop-marketing-praktisch-effectief/training-effectieve-marketing.php
... Een helder gestructureerd rapport of een goed leesbaar verslag leidt de lezer als het ware vanzelf door de tekst. In deze cursus leert u op een praktijkgerichte manier hoe u zich voorbereidt opuw schrijftaak, hoofd- en bijzaken te onderscheiden en een heldere structuur in uw rapport of notulen aan te brengen. U analyseert uw schrijfstijl en krijgt tips aangereikt om bondiger en duidelijker te schrijven zodat u de aandacht van de lezer vasthoudt. On...152 /training_cursus/workshop-cursus-notuleren-en-rapporteren/notuleren-en-rapporteren.php
... Wilt u leren om uw rapporten, beleidsnota?s en memo?s overtuigender of bondiger te schrijven? Of wilt u leren om meer structuur aan te brengen in uw rapporten? In deze praktijkgerichte cursus leert u allerlei technieken die u helpen bij het schrijven van heldere en beknopte verslagen. Daarnaast wordt er aandacht besteed aan interne en externe rapportages en wat er komt kijken bij mondelinge en schriftelijke rapportages. Er wordt ingegaan op de v...147 /training_cursus/cursus-rapporteren-training-rapporteren/cursus-rapporteren-workshop-rapporteren.php
... In de training verdiept / verbetert u uw commerciele en communicatieve vaardigheden. U leert hoe u een salesgesprek systematisch resultaatgericht aanpakt en hoe u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Onderwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstreren En PresenterenOmgaan Met Bezwaren...162 /training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php
... Kwaliteitseisen, resultaten halen, klantgericht werken - deze en andere ontwikkelingen vragen van u als manager wellicht andere kennis en vaardigheden dan die waaraan u tot nu toe gewend bent. Over coachend leiding geven, zelfsturende teams en resultaatgerichte afspraken maken hoort en leest u tegenwoordig steeds vaker; hoe uw eigen aanpak hiermee vorm krijgt, is nog niet zo duidelijk omlijnd. In de cursus werkt u samen met collega-managers aan het ...157 /training_cursus/organisatie_leermeester/mentoren_training.php
... Binnen organisaties is altijd beweging. Stilstand is meestal ten opzicht van concurrenten achteruitgang. Grote veranderingen zijn meestal ingewikkeld. Om te komen tot een vergaande verandering is een stevige basis nodig. De vraag die wij stellen is meestal, wanneer is een verandering succesvol? Deze training bestaat uit verschillende fases. Intake (huidige status), wat wenst de organisatie en deelnemers. Voorbereiding naar de training inclusief leer...282 /training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
... De cursus Frans voor gevorderden is geschikt voor medewerkers die al de basis kennen van de Franse taal. In deze cursus leert u handige zinnen en uitdrukkingen die u kunt gebruiken om succesvol te communiceren in een zakelijke omgeving. Afhankelijk van uwdoelstelling, wordt er gerichtop spreekvaardigheid en/of schrijfvaardigheid. U kunt bijvoorbeeld leren om zakelijke gesprekken te voeren in het Frans, bezoek te ontvangen of te telefoneren. Of mis...129 /training_cursus/cursus-frans-gevorderden/franse-cursus.php
...ining heeft gevolgd, is verbaasd over zijn eigen kunnen en over de enorme stap die hij/zij gezet heeft in het verbeteren van het samenstellen van zakelijke brieven. Onderwerpen Vaardighedentoets; OrganisatieDoelstellingZakelijke CorrespondentieOpbouw Van De BriefKlantgericht SchrijvenStructuur En InhoudSpelling En Correct Nederlands. Resultaten Na deze training Zakelijke brieven schrijven, welke praktijkgericht wordt verzorgd, bent u in staat om snel en effectief een zakelijke brief te formuleren. U zult rekening houden met de stijl en opbouw van uw zakelijke brief. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de ...137 /training_cursus/training-schrijven/zakelijke-brieven-schrijven.php
... U gaat of bent werkzaam als commercieel binnendienstmedewerker? U wilt een uitstekend contact met uw klanten opbouwen? U wilt beschikken over een proactieve en klantgerichte houding? En u wilt effectief samenwerken met de binnendienst of andere afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze veelzijdige training ...175 /training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php
... OpUwOrganisatieZakelijke Gesprekken VoerenTelefoongesprekken VoerenLuistervaardigheidGrammaticaOpbouw Van Een Engelse Zakelijke BriefEngels CorresponderenEngelse Cultuur, Etiquette En Kennis Resultaten Na de cursus zakelijk Engels heeft u uw vaardigheden verbeterd die nodig zijn om doelgericht te kunnen corresponderen en communiceren in het Engels in een zakelijke omgeving. U heeft uw woordenschat vergroot en kunt gesprekken beter volgen. Daarnaast kunt u met meer zelfvertrouwen een zakelijke brief schrijven in het Engels. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat e...140 /training_cursus/taaltraining/training-zakelijk-engels.php
...pen van uw competenties? Bij competentie coaching krijgt u intensieve begeleiding aangeboden bij uw functioneren. Op deze manier creeert u bewust reflectie momenten om vanuit een breder perspectief te leren en naar uw eigen situatie te kijken. Tevens werkt u praktisch en doelgericht aan het verbeteren van uw functioneren. Het mes snijdt daarmee aan twee kanten: deze competentie coaching biedt meer voldoening en tegelijkertijd uworganisatie een competente medewerker. Onderwerpen Intake & Assessment, 360 Graden FeedbackCompetenties ErkennenCompetenties OntwikkelenPersoonlijk ActieplanElk Traject Is Maatwerk. Resultaten Uw coachingdoelen (gekoppeld aan de werkpraktijk) vormen de leidraad van het coachingtraject. De werkwijze is gebaseerd op de principes van bewustwording, ervarend leren en empowerment en integratie in de praktijk. Hierbij maakt...160 /training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php
Page generated in 0.051 seconds.