... U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgerichtdenken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in deze...156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
...speciaal ontwikkeld voor u, die de Engelse taal volledig wil beheersen. Binnen een kort tijdsbestek leert u om ook in een vreemde taal professioneel te functioneren. Deze workshop is een aanvulling opde cursus Engels voor gevorderden. Deze workshop is praktijkgericht, dynamisch, interactief; een garantie voor een hoog rendement en een grote klanttevredenheid. Onderwerpen Uw Gewenste Taal, In Het Openbaar Durven Te SprekenLichaamshouding GebarenStemgebruik AdemhalingOverlevingstechniekenTot Zaken Komen De Juiste OpbouwVragen Stellen Feedback Ontvangen. Resultaten Een overtuigende presentatie in een vreemde taal? Spontaan en zelfverzekerd? In deze inspirerende workshop krijgt u de noodzakelijke technieken en praktische vaardigheden aangereikt. Bovendien heeft u tijdens de workshopde gelegenheid al het geleerde in de praktijk t...143 /training_cursus/workshop-presenteren/presentatie-training-engels-of-duits.php
...renOmgaan Met Weerstand. Resultaten Na afloop van de cursus heeft u uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop verbeterd. U bent in staat om, in een eigen stijl, op efficiente en effectieve wijze telefonisch contact te leggen en om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan opde leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Opdeze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Effectieve Telefoon Verkoop, bij deze cu...176 /training_cursus/telefonische-verkoop-en-acquisitie/telefonische-verkopen-acquisitie.php
... Een helder gestructureerd rapport of een goed leesbaar verslag leidt de lezer als het ware vanzelf door de tekst. In deze cursus leert u op een praktijkgerichte manier hoe u zich voorbereidt op uw schrijftaak, hoofd- en bijzaken te onderscheiden en een heldere structuur in uw rapport of notulen aan te brengen. U analyseert uw schrijfstijl en krijgt tips aangereikt om bondiger en duidelijker te schrijven zodat u de aandacht van de lez...152 /training_cursus/workshop-cursus-notuleren-en-rapporteren/notuleren-en-rapporteren.php
... Bent u werkzaam (Toekomstig) opde afdeling Marketing of Communicatie die op een effectieve wijze u en uw collega`s naar een hoger plan willen trekken en hun kennis en vaardigheden in dit vakgebied verder willen ontplooien. Vooraf aan de training zal een persoonlijk intake of doelstelling worden gevraagd.In deze training leert u met concrete tools en voorbeelden om op een effectieve wijze met marketing en (marketing)communicatie binn...286 /training_cursus/verkoop-marketing-praktisch-effectief/training-effectieve-marketing.php
... In de training verdiept / verbetert u uw commerciele en communicatieve vaardigheden. U leert hoe u een salesgesprek systematisch resultaatgericht aanpakt en hoe u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Onderwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstreren En PresenterenOmg...162 /training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php
... Kwaliteitseisen, resultaten halen, klantgericht werken - deze en andere ontwikkelingen vragen van u als manager wellicht andere kennis en vaardigheden dan die waaraan u tot nu toe gewend bent. Over coachend leiding geven, zelfsturende teams en resultaatgerichte afspraken maken hoort en leest u tegenwoordig steeds vaker; hoe uw eigen aanpak hiermee vorm krijgt, is nog niet zo duidelijk omlijnd. In de cursus werkt u samen met collega-m...157 /training_cursus/organisatie_leermeester/mentoren_training.php
... Wilt u leren om uw rapporten, beleidsnota?s en memo?s overtuigender of bondiger te schrijven? Of wilt u leren om meer structuur aan te brengen in uw rapporten? In deze praktijkgerichte cursus leert u allerlei technieken die u helpen bij het schrijven van heldere en beknopte verslagen. Daarnaast wordt er aandacht besteed aan interne en externe rapportages en wat er komt kijken bij mondelinge en schriftelijke rapportages. Er wordt inge...147 /training_cursus/cursus-rapporteren-training-rapporteren/cursus-rapporteren-workshop-rapporteren.php
... Binnen organisaties is altijd beweging. Stilstand is meestal ten opzicht van concurrenten achteruitgang. Grote veranderingen zijn meestal ingewikkeld. Om te komen tot een vergaande verandering is een stevige basis nodig. De vraag die wij stellen is meestal, wanneer is een verandering succesvol? Deze training bestaat uit verschillende fases. Intake (huidige status), wat wenst deorganisatie en deelnemers. Voorbereiding naar de trainin...282 /training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
.... In deze training worden korte stukjes theorie afgewisseld met praktijkopdrachten. We werken met een groot aantal modellen, vaardigheden en technieken om doelstreffend te leren denken en handelen. Onderwerpen Onderhandelen; SamenwerkenAssertief OpstellenDoelgericht Vragen StellenEffectief Opkomen Voor JezelfFeedback Geven En VragenCommunicatieplan Voor Betere AfstemmingPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Deze training is voor iedereen die de eigen communicatieve vaardigheden wil verbeteren. Dit kan gebeuren aan de hand van duidelijke richtlijnen welke u krijgt van onze docent(en). U krijgt na de training een persoonlijk actieplan mee van onze docent/coach, deze geeft de richting aan waarin u in de praktijk mee verder kunt. De docent/coach stemt de inhoud van de training volledig op uw programma af. Aansluitend op...131 /training_cursus/cursus-nederlands/soepel-en-effectief-communiceren.php
...ining heeft gevolgd, is verbaasd over zijn eigen kunnen en over de enorme stap die hij/zij gezet heeft in het verbeteren van het samenstellen van zakelijke brieven. Onderwerpen Vaardighedentoets; OrganisatieDoelstellingZakelijke CorrespondentieOpbouw Van De BriefKlantgericht SchrijvenStructuur En InhoudSpelling En Correct Nederlands. Resultaten Na deze training Zakelijke brieven schrijven, welke praktijkgericht wordt verzorgd, bent u in staat om snel en effectief een zakelijke brief te formuleren. U zult rekening houden met de stijl en opbouw van uw zakelijke brief. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan opde leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het t...137 /training_cursus/training-schrijven/zakelijke-brieven-schrijven.php
...geving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijv. gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, danwel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze praktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Engels op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en efficient. U zult met meer vertrouwen Engels communiceren in uw zakelijke omgeving. Onderwerpen Vrijblijvend Intakegesprek; Vaardighedentoets EngelsOrganisatiedoelstellingEngelse EtiquetteEngels SprekenLuisterenGrammatica Voor BeginnersEngels SchrijvenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U spreekt met meer zelfvertrouwen Engels. U leert de taal vloeiender te spreken en uw luistervaardigheid neemt aanzienlijk toe. Uw woordenschat wordt uit...296 /training_cursus/opleiding_engels/engels_voor_beginners.php
... U gaat of bent werkzaam als commercieel binnendienstmedewerker? U wilt een uitstekend contact met uw klanten opbouwen? U wilt beschikken over een proactieve en klantgerichte houding? En u wilt effectief samenwerken met de binnendienst of andere afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze veelz...175 /training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php
...en zeer ervaren en bewezen succesvol in taal, maar hebben ook een achtergrond in het bedrijfsleven. Hierdoor weten zij veel van specifieke vaktaal en kunnen ze u op een optimale manier helpen. Na de cursus zakelijk Nederlands kunt u op een formele en doelgerichte manier corresponderen. U kunt heldere zakelijke brieven, e-mails en rapporten schrijven met weinig tot geen spellingfouten. Daarnaast bent u zekerder over de professionaliteit van uw zakelijke communicatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan opde leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van...141 /training_cursus/cursus-zakelijk-nederlands/cursus-zakelijk-nederlands.php
... Op Uw OrganisatieZakelijke Gesprekken VoerenTelefoongesprekken VoerenLuistervaardigheidGrammaticaOpbouw Van Een Engelse Zakelijke BriefEngels CorresponderenEngelse Cultuur, Etiquette En Kennis Resultaten Na de cursus zakelijk Engels heeft u uw vaardigheden verbeterd die nodig zijn om doelgericht te kunnen corresponderen en communiceren in het Engels in een zakelijke omgeving. U heeft uw woordenschat vergroot en kunt gesprekken beter volgen. Daarnaast kunt u met meer zelfvertrouwen een zakelijke brief schrijven in het Engels. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan opde leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Th...140 /training_cursus/taaltraining/training-zakelijk-engels.php
Page generated in 0.0232 seconds.