... Vrijwel elke organisatie is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om haar resultaten te verbeteren. Iedereen wil graag een voorsprong op zijn concurrenten hebbenen houden. Om dat te kunnen moeten wij beter zijn dan onze concurrent en moeten wij onze prestaties verbeteren. Innovatie is daarvoor een vertrouwde oplossing maar vraagt enorme investeringen in tijd en geld. En wij hebben vaak alles, behalve tijd en geld! De huidige kre...169 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php
... Een training gericht op teamontwikkeling bij nieuwe/ineffectieve teams enteamconflicten. Er kunnen bij de kleinste misverstanden al conflicten ontstaan. Wanneer deze conflicten niet op de juiste manier worden opgelost kan dit problemen opleven op de werkvloer. Men weet niet hoe hij/zij kritiek moet leveren, en de ontvanger krijgt ineens opmerkingen naar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. Door deze training zal de samenwerki...272 /training_cursus/team_conflict/conflict_vermijding.php
... De menselijke geest is volstrekt onuitputtelijk enhet is een uitdaging voor iedere ondernemer om daar gebruik van te maken. Creatief Denken is een techniek om medewerkers actief in te zetten bij het genereren van nieuwe ideeen voor hetbedrijf. In de Workshop of Training Creatief Denken kunnen de mensen stap voor stap kennismaken met verschillende methodes en technieken van creatief denken. Onderwerpen Creatief Denken; TotalBrain...165 /training_cursus/creatief-denken-brainstormen/brainstorm-creatief-denken-training.php
... Elke organisaties kent zijn eigen productieprocessen. Voor bedrijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. Hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. Denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, hetbedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovoort. B...168 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php
...eleiden, om meer uit hetteam als geheel en uit het individu te halen. Met deze waardevolle training brengt u uw kwaliteiten als professional naar een hoger niveau. OnderwerpenTeamcoaching Als Instrument Uitgangspunten Van TeamcoachingRol En Houding Van De TeamcoachDISC ZelfanalyseGroep-dynamische ProcessenInzicht In OntwikkelingsfasenWerken Met SysteemtheorieOnderlinge Patronen Zichtbaar MakenTeambelangen BegeleidenCre?ren Van (gedeeld) LeiderschapOmgaan Met ConflictenEn WeerstandPersoonlijke LeervragenCasessen Uitwerken Met OpddrachtenPersoonlijk Actieplan Resultaten Wanneer u deze cursus Team Coaching heeft gevolgd staat u steviger in uw schoenenen kunt u een afgewogen keuze maken. Teamcoaching is in veel situaties inzetbaar of het nu gaat om alle neuzen in dezelfde richting te krijgen. Het maakt niet uit om welke pe...287 /training_cursus/coaching-van-teams/training-coachen-van-teams.php
... In de training Teamcoaching leert u als teamcoach effectief en resultaatgericht te werken. U ontwikkelt uw eigen stijl als coach van teams. U oefent met interventies en ervaart de effecten daarvan. Na het ontvangen van feedback experimenteert u met het gevenen ontvangen van andersoortige reacties. U analyseert en benoemt patronen. Onderwerpen Succesvol Functioneren Als Team; Huidig FunctionerenEn GewenstFunctioneren Van Uw Eigen...158 /training_cursus/teamcoaching/teamcoaching.php
... Veel bedrijven maken gebruik of overwegenhet aanschaffen van (kostbare) logistieke bedrijfsbrede (integrale) software zoals SAP, BaaN, Exact of Navison. Helaas blijkt dat het rendement van dergelijke pakketten achter blijven bij de verwachting. Gebruikers van het systeem zijn ontevredenenhet management haalt onvoldoende stuurinformatie uit het systeem. De kernoorzaak is dat er onvoldoende kennis aanwezig is van de logistieke co...132 /training_cursus/cursus-logistiek-management/training_logistiek.php
... Voor zowel de organisatie als voor de zaak, bedrijf of organisatie is het belangrijk dat er een duidelijke (verander)opdracht is. Welke effecten moeten worden nagestreefd en bovenal: op welke wijze? Een objectieve kijk is noodzakelijk. Dat laatste wordt vaak impliciet gelaten, maar vormt steeds meer de kern van de professionaliteit van onze aanpak. Welke interventies passenhet beste bij de organisatie? Een kernvraag die BV&T als ...146 /training_cursus/Kwaliteitstrainingen/kwaliteitsbeleid.php
... In uw organisatie of bedrijf worden dagelijks veel brieven geschreven. Een juiste brief en de juiste inhoud is lang niet altijd eenvoudig. In deze training leert u vlotter en met volledige overtuiging een uitstekende zakelijke brief te schrijven. Iedereen die deze training heeft gevolgd, is verbaasd over zijn eigen kunnenen over de enorme stap die hij/zij gezet heeft in hetverbeteren van het samenstellen van zakelijke brieven. O...137 /training_cursus/training-schrijven/zakelijke-brieven-schrijven.php
... Goed verlopende interne communicatie is de succesfactor van uw organisatie. Niet alleen om hetbedrijfsgevoel te stimulerenen medewerkers te betrekken bij het functioneren van uw organisatie, maar ook voor een positieve uitstraling naar uw klantenen omgeving. Om communicatie goed te laten verlopen, is gedegen onderzoek nodig. Question Degree meet voor u de effectiviteit van de interne communicatie in uw organisatie.BV&T onderzoe...163 /training_cursus/communicatie_onderzoek/medewerker_betrokkenheid_onderzoek.php
... De vraag naar kwaliteitsmanagers neemt snel toe. Dit komt omdat klantenen leveranciers steeds hogere eisen stellen aan de kwaliteit van producten. Om deze hoge kwaliteit te bereiken, zijn heldere processenen de certificering daarvan essentieel. In deze cursus wordt er ingegaan op verschillende kwaliteitsmanagementsystemen. In de cursus worden beknopt de principes, de werking en de voor- en nadelen van het werken met de verschill...153 /training_cursus/training-management-systeem/training-kwaliteit-managementsysteem.php
... De cursus zakelijk Nederlands corresponderen helpt u om uw beheersing van de Nederlandse taal te optimaliseren. Ondanks dat er bij veel bedrijven spellingcontroles worden ingezet, komen fouten in zakelijke brieven nog vaak voor. Toch is het zeer belangrijk dat u op een nette manier overkomt en professioneel blijft wanneer u met anderen communiceert. Daarnaast dienen uw brievenen e-mails duidelijk te zijn tegenover de ander. Hoe s...141 /training_cursus/cursus-zakelijk-nederlands/cursus-zakelijk-nederlands.php
... Een VCA-VOL certificaat geeft aan in hoeverre leidinggevende medewerkers en ZZP?ers weten hoe zij zelf en andere medewerkers op een veilige manier hun werkzaamheden dienen uit te voeren. Met een cursus VCA-VOL bij BV&T haalt u vertrouwd, snel en gemakkelijk uw VCA-VOL certificaat. BV&T komt naar uw organisatie of bedrijf toe om de cursus te verzorgen. De cursus wordt volledig afgestemd op de werksituatie enhet niveau van uw med...134 /training_cursus/in-company-vca-vol-cursus/cursus-vca-vol.php
... Wilt u het maximale uit uw team halenen ook als medewerker afzonderlijk? Dan komt deze training goed van pas voor u en uw team. Leer u en uw team elkaar beter kennen in een gemakkelijke sfeer. U leert welk persoonlijkheid type u en uw collega's zijn en hoe u het beste met elkaar kan omgaan. Vaak snappen mensen anderen hun reactie niet, en daarom kan de samenwerking soms stroef gaan. Door elkaar op deze manier beter te leren begri...277 /training_cursus/disc-training-analische/teambuidling-disc-cursus.php
...afloop van een gesprek of overleg: "Waarom heb ik niet dat ene belangrijke punt naar voren gebracht?" Voelt u zich soms enigszins onzeker om uw mening en ideeen naar voren te brengen? Herkent u het gevoel dat u dichtklapt tijdens een intense discussie of telefoongesprek? In deze training leert u, met respect voor anderen, uw belangenen ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brengen. Onderwerpen Inzicht Krijgen In Uw Drijfveren, Assertief OptredenEn CommunicerenHet Achterhalen GedragingenAssertief GedragBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten De training start met bewustwording van uw eigen gedrag en houding. Vervolgens zullen onder begeleiding van een ervaren docent praktijksituaties worden ontleed en leert u beperkende overtuigingen om te buigen naar nieuwe ...145 /training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php
Page generated in 0.1251 seconds.