088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Bedrijfseconomie Planning En Organisatie Module Ii

Uw zoek resultaat voor: Bedrijfseconomie Planning En Organisatie Module Ii

Cursus Verandermanagement In-Company Trainingsbureau

... Binnen organisaties is altijd beweging. Stilstand is meestal ten opzicht van concurrenten achteruitgang. Grote veranderingen zijn meestal ingewikkeld. Om te komen tot een vergaande verandering is een stevige basis nodig. De vraag die wij stellen is meestal, wanneer is een verandering succesvol? Deze training bestaat uit verschillende fases. Intake (huidige status), wat wenst de organisatie en deelnemers. Voorbereiding naar de training inclusief ...
282 /training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php

Cursus Lean By Kaizen Verbetermanagement BVT :: In-Company Opleider

... Vrijwel elke organisatie is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om haar resultaten te verbeteren. Iedereen wil graag een voorsprong op zijn concurrenten hebben en houden. Om dat te kunnen moeten wij beter zijn dan onze concurrent en moeten wij onze prestaties verbeteren. Innovatie is daarvoor een vertrouwde oplossing maar vraagt enorme investeringen in tijd en geld. En wij hebben vaak alles, behalve tijd en geld! De huidige kredietcrisis is b...
169 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php

Cursus Lean By Kaizen Procesverbetering BVT :: In-Company Opleider

... Elke organisaties kent zijn eigen productieprocessen. Voor bedrijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. Hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. Denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovoort. Binnen elk van d...
168 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php

Cursus Facilitator BVT :: In-Company Opleider

... Kwaliteitseisen, resultaten halen, klantgericht werken - deze en andere ontwikkelingen vragen van u als manager wellicht andere kennis en vaardigheden dan die waaraan u tot nu toe gewend bent. Over coachend leiding geven, zelfsturende teams en resultaatgerichte afspraken maken hoort en leest u tegenwoordig steeds vaker; hoe uw eigen aanpak hiermee vorm krijgt, is nog niet zo duidelijk omlijnd. In de cursus werkt u samen met collega-managers aan ...
157 /training_cursus/organisatie_leermeester/mentoren_training.php

Cursus Competentiebegeleiding BVT :: In-Company Opleider

... Loopt u in uw werk tegen een aantal lastige situaties aan? Bent u uw draai aan het zoeken in een nieuwe functie? Ziet u uitdaging in het aanscherpen van uw competenties? Bij competentie coaching krijgt u intensieve begeleiding aangeboden bij uw functioneren. Op deze manier creeert u bewust reflectie momenten om vanuit een breder perspectief te leren en naar uw eigen situatie te kijken. Tevens werkt u praktisch en doelgericht aan het verbeteren v...
160 /training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php

Cursus Beginnend Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

... Hoe creeert u op een natuurlijke en prettige manier draagvlak voor uw ideeen? Hoe zorgt u voor een goede relatie in de samenwerking, zodat persoonlijke, afdelings- en organisatiedoelen worden gehaald? Aan uw gedrevenheid ligt het niet. U weet wat u wilt. Toch kan het soms lastig zijn mensen mee te krijgen. Hoe wordt ~ja~ zeggen nu ook daadwerkelijk ~ja~ doen? In deze inspirerende training staat u als leidinggevende centraal. U vergroot uw persoo...
172 /training_cursus/effectief_beinvloeden/cursus_leidinggeven_beinvloeding.php

Cursus Frans Voor Gevorderden BVT :: In-Company Opleider

... De cursus Frans voor gevorderden is geschikt voor medewerkers die al de basis kennen van de Franse taal. In deze cursus leert u handige zinnen en uitdrukkingen die u kunt gebruiken om succesvol te communiceren in een zakelijke omgeving. Afhankelijk van uw doelstelling, wordt er gericht op spreekvaardigheid en/of schrijfvaardigheid. U kunt bijvoorbeeld leren om zakelijke gesprekken te voeren in het Frans, bezoek te ontvangen of te telefoneren. Of...
129 /training_cursus/cursus-frans-gevorderden/franse-cursus.php

Cursus Klantgericht Denken En Handelen BVT :: In-Company Opleider

... U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in deze omgeving is...
156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php

Cursus Verkoop En Acquisitie BVT :: In-Company Opleider

... In de training verdiept / verbetert u uw commerciele en communicatieve vaardigheden. U leert hoe u een salesgesprek systematisch resultaatgericht aanpakt en hoe u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Onderwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstreren En PresenterenOmgaan Met Bezw...
162 /training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php

Cursus MT Lid Management Communicatie BVT :: In-Company Opleider

... De vraag naar kwaliteitsmanagers neemt snel toe. Dit komt omdat klanten en leveranciers steeds hogere eisen stellen aan de kwaliteit van producten. Om deze hoge kwaliteit te bereiken, zijn heldere processen en de certificering daarvan essentieel. In deze cursus wordt er ingegaan op verschillende kwaliteitsmanagementsystemen. In de cursus worden beknopt de principes, de werking en de voor- en nadelen van het werken met de verschillende systemen b...
153 /training_cursus/training-management-systeem/training-kwaliteit-managementsysteem.php

Cursus Bedrijfs Onderzoek E-Learning BVT :: In-Company Opleider

... Goed verlopende interne communicatie is de succesfactor van uw organisatie. Niet alleen om het bedrijfsgevoel te stimuleren en medewerkers te betrekken bij het functioneren van uw organisatie, maar ook voor een positieve uitstraling naar uw klanten en omgeving. Om communicatie goed te laten verlopen, is gedegen onderzoek nodig. Question Degree meet voor u de effectiviteit van de interne communicatie in uw organisatie.BV&T onderzoekt door middel ...
163 /training_cursus/communicatie_onderzoek/medewerker_betrokkenheid_onderzoek.php

Cursus MT Middenmanagement Intensief BVT :: In-Company Opleider

...anisaties en tussen mensen onderling. Deze kennis doet u op met de cursus Middenmanagement. Een puur praktische en boeiende cursus, waarin alle zaken die in de dagelijkse praktijk een rol spelen uitgebreid aan bod komen. Onderwerpen Organisatiekunde Doelstellingen Strategie En PlanningInterne Organisatie En BedrijfsprocessenHet Schrijven Van Een AdviesPersoneelsmanagementHet Nieuwe WerkenFinancieel Beheer En AnalyseMarketing ManagementLeiderschapsstijlen En -vaardighedenTimemanagementStressmanagementPraktijksituaties En -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts Resultaten Na afloop van de cursus Middenmanagement heeft u meer inzicht in de verschillende onderdelen van management, zoals: leiderschap, kwaliteitsmanagement, financieel beheer en de werking van de organisatie als geheel. U leert uw personeel te managen en vergroot uw lei...
100 /training_cursus/middel-management/middel-management.php

Cursus Kwaliteitsmanagement ISO 9001:2015 BVT :: In-Company Opleider

...n Afgestemd Op De Doelstelling Van Uw Organisatie Ontwikkeling KwaliteitKwaliteitsdenkenKwaliteitsmanagementsystemenVerschillende MethodesOrganisatorische AspectenVerantwoordelijkheden En BevoegdhedenStaffunctionarissenConsequentiekostenKwaliteitsbeleidInterne Audit PlanningKwaliteitsverbetering Resultaten Na deze cursus heeft u meer inzicht in de betekenis van het begrip ?kwaliteit? in relatie tot de bedrijfsvoering en in de ontwikkeling van het kwaliteits- en procesdenken. U kunt de huidige normen van NEN-EN-ISO 9001 vertalen naar uw bedrijfssituatie. Daarnaast heeft u inzicht in de opzet en invoering van een kwaliteitsmanagementsysteem. U heeft geleerd om naar een grotere klanttevredenheid te streven, en weet u hoe de kwaliteit van uw bedrijf continu kan verbeteren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen...
221 /training_cursus/Kwaliteitstrainingen/kwaliteitsmanagement.php

Cursus Quality Manager Kwaliteit QHSA BVT :: In-Company Opleider

... Steeds meer organisaties gaan over tot het voeren van een structureel Kwaliteits-, Arbo- en/of Milieubeleid. Naast een aantal wettelijke verplichtingen komt dit voort uit verzoeken van opdrachtgevers of vanuit beleidsoogpunt. De functie van Kwaliteit coordinator is geen eenvoudige. De functionaris wordt veelal belast met complexe taken zoals het opzetten en/of onderhouden van een zorgsysteem en het uitvoeren van het beleid. De materie is complex...
167 /training_cursus/cursus-kwaliteit-coordinator/De-kwaliteitscoordinator.php

Cursus People Management BVT :: In-Company Opleider

...staat uw medewerkers beter te motiveren en te coachen. U weet wat de kracht van leiderschap is en hoe u dit verder kunt ontwikkelen en vormgeven. U weet hoe u verschillende types medewerkers binnen uw organisatie kunt onderscheiden. U weet hoe u uw medewerkers kunt begeleiden in hun loopbaanplanning. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus People Management, bij deze cursus van BV&T beginnen ...
103 /training_cursus/peoplemanagement/peoplemanagement.php

Page generated in 0.1692 seconds.