... CE-markering voor machines. In deze training ligt het accent vooral op het gebied van CE markering van machines, apparatuur en installaties. Naast de Machinerichtlijn komt ook de EMC- en de Laagspanningsrichtlijn aan de orde. ~ Werkwijze: De training behandelt de praktische uitwerking vande Machine-, de EMC en de Laagspanningsrichtlijn. In de cursus komt zowel de theoretische achtergrond, als de praktische invulling naar voren. De th...105 /training_cursus/ce-normering/ce-normering.php
... Binnen organisaties is altijd beweging. Stilstand is meestal ten opzicht van concurrenten achteruitgang. Grote veranderingen zijn meestal ingewikkeld. Om te komen tot een vergaande verandering is een stevige basis nodig. De vraag die wij stellen is meestal, wanneer is een verandering succesvol? Deze training bestaat uit verschillende fases. Intake (huidige status), wat wenst deorganisatie en deelnemers. Voorbereiding naar de training...282 /training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
... Kwaliteitseisen, resultaten halen, klantgericht werken - deze en andere ontwikkelingen vragen van u als manager wellicht andere kennis en vaardigheden dan die waaraan u tot nu toe gewend bent. Over coachend leiding geven, zelfsturende teams en resultaatgerichte afspraken maken hoort en leest u tegenwoordig steeds vaker; hoe uw eigen aanpak hiermee vorm krijgt, is nog niet zo duidelijk omlijnd. In de cursus werkt u samen met collega-ma...157 /training_cursus/organisatie_leermeester/mentoren_training.php
...el. In deze cursus wordt er ingegaan op verschillende kwaliteitsmanagementsystemen. In de cursus worden beknopt de principes, de werking en de voor- en nadelen van het werken met de verschillende systemen behandeld. Onderwerpen Doelstelling Van Uw Organisatie KwaliteitsbeheerssystemenISO 90012015 EFQM En INKBalance Score CardInvoeren Van BeheersystemenProgrammeringBegeleiden Van VeranderprocessenSuccesfactoren Resultaten Na afloop vandeze cursus hebben dedeelnemers inzicht gekregen in de praktische toepassing vande behandelde managementbeheer- en kwaliteitssystemen en kunnen dedeelnemers beoordelen welk systeem voor hun bedrijf het meest effectief is. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag vande individuele deel...153 /training_cursus/training-management-systeem/training-kwaliteit-managementsysteem.php
... Elke organisaties kent zijn eigen productieprocessen. Voor bedrijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenendeorganisaties kennen processen. Hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. Denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovoort. Binne...168 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php
... Goed verlopende interne communicatie is de succesfactor van uw organisatie. Niet alleen om het bedrijfsgevoel te stimuleren en medewerkers te betrekken bij het functioneren van uw organisatie, maar ook voor een positieve uitstraling naar uw klanten en omgeving. Om communicatie goed te laten verlopen, is gedegen onderzoek nodig. Question Degree meet voor u de effectiviteit vande interne communicatie in uw organisatie.BV&T onderzoekt d...163 /training_cursus/communicatie_onderzoek/medewerker_betrokkenheid_onderzoek.php
... Vrijwel elke organisatie is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om haar resultaten te verbeteren. Iedereen wil graag een voorsprong op zijn concurrenten hebben en houden. Om dat te kunnen moeten wij beter zijn dan onze concurrent en moeten wij onze prestaties verbeteren. Innovatie is daarvoor een vertrouwde oplossing maar vraagt enorme investeringen in tijd en geld. En wij hebben vaak alles, behalve tijd en geld! De huidige krediet...169 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php
... Steeds meer organisaties gaan over tot het voeren van een structureel Kwaliteits-, Arbo- en/of Milieubeleid. Naast een aantal wettelijke verplichtingen komt dit voort uit verzoeken van opdrachtgevers of vanuit beleidsoogpunt. De functie van Kwaliteit coordinator is geen eenvoudige. De functionaris wordt veelal belast met complexe taken zoals het opzetten en/of onderhouden van een zorgsysteem en het uitvoeren van het beleid. De materie...167 /training_cursus/cursus-kwaliteit-coordinator/De-kwaliteitscoordinator.php
...nario`s opstellen. Gebruikers van het spreadsheetprogramma Excel, die de meest gebruikte mogelijkheden willen leren kennen en gebruiken. Middels een intakeformulier worden de persoonlijke leerdoelen in kaart gebracht. Aan de hand vande persoonlijke leerdoelen is het mogelijk voor BV&T om een gedetailleerd afgestemde training te verzorgen. Tevens is het mogelijk om sjablonen, bestanden en andere voorbeelden die gebruikt worden in het dagelijkse werk te integreren in de training Excel basis. Hierdoor zal er een training ontstaan die nauw aansluit bij de situatie op de werkplek. Onderwerpen De Werkbalk Nader Toegelicht Elke Functie VanDe Takenbalk Wordt Besproken.Instellingen Voor InterpunctieExcel WerkbladenBerekening Over Meerdere BladenGrafiek Maken Opmaak Van GegevenspuntenEen Volledig Afgestemde Training Op Maat. Resultaten...248 /training_cursus/microsoft-office/excel.php
...gericht dan theoretisch. Korte inleidingen wisselen we af met rollenspelen, oefeningen, discussies en groepsopdrachten. Voor de implementatie vande ideeen in uw praktijk maakt u een actieplan. We gebruiken herkenbare voorbeelden en cases, die aansluiten op de praktijk in uw organisatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag vande individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen vande Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Klantgericht Denken en Handelen, bij deze cursus van BV...156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
...ng komen alle facetten aan de orde om deze norm aan uw levering te verbinden. Zie programma welke onderdelen wij met u gaan behandelen. Het is tevens mogelijk dat onze docent u door het hele proces heen loods. Onderwerpen Uw Doelstelling; AS 9100 In Uw KwaliteitsmanagementNormeringenOpbouw Van AS 9100 REVCImplementeren Van AS 9100Certificering Volgens AS 9100Het Onderhouden VanDeNormeringOrganisatie RapportenOpname In ISO 90012015Persoonlijke Do's En Dont's Resultaten De docent van BVT zal u met verschillende leertechnieken ervoor zorg dragen dat u na afloop alle AS 9100-eisen volledig kent, begrijpt en kunt toepassen in uw eigen organisatie. De trainingen kunnen als open rooster en in-company training worden gevolgd. AS 9100 is het startpunt voor luchtvaartcertificering, bij BVT kunt u ook denken aan begeleiden van bijbehore...267 /training_cursus/AS-9100-REVC-Training/AS9100-Cursus-Checklist.php
...het verkoopproces en in de psychologie van het verkopen. U stemt uw gedrag af op de belangen en de behoeften vande klant. U gaat met vertrouwen en plezier met klanten om en behaalt meer resultaten uit uw verkoopgesprekken. Verder bent u in staat uzelf, uw diensten en uw organisatie goed onder de aandacht te brengen. En dat doet u met plezier. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag vande individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen vande Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursu...162 /training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php
...n in hoeverre leidinggevende medewerkers en ZZP?ers weten hoe zij zelf en andere medewerkers op een veilige manier hun werkzaamheden dienen uit te voeren. Met een cursus VCA-VOL bij BV&T haalt u vertrouwd, snel en gemakkelijk uw VCA-VOL certificaat. BV&T komt naar uw organisatie of bedrijf toe om de cursus te verzorgen. De cursus wordt volledig afgestemd op de werksituatie en het niveau van uw medewerkers. Wij zullen hen volledig begeleiden tot het examen. Het VCA-VOL examen wordt afgenomen door een erkend examenbureau. Voordat dit examen plaatsvindt zal er een proefexamen worden gedaan. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Werksituatie Arbeidsomstandigheden- En MilieuwetgevingOntstaan Van OngevalBevorderen Veilig WerkenMotivatietechnieken Om Veilig Werken Te BevorderenOpstellen En Invoeren Van VeiligheidsproceduresTaak-risico-analyse...134 /training_cursus/in-company-vca-vol-cursus/cursus-vca-vol.php
... andere woorden: expertise op zich volstaat niet. Een saaie spreker kan in de krant nog boeiend overkomen, maar op televisie lukt dit niet. Hoe kunt u een boeiend interview geven, waar beide partijen een goed gevoel aan overhouden? U leert dit tijdens de mediatraining van BV&T. Onderwerpen Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling Wat Is Nieuws?Inzicht In De Journalist En Het MedialandschapNieuwswaarde En KernboodschapPresenteren En Profileren Voor De CameraAan De Slag Met De PersHet PersberichtHet Interview Reageren En Proactieve WoordvoeringCrises En Responsstrategie?nInteractieMedia En RechtPersoonlijk Actieplan: Do?s And Don?ts Resultaten Na deze mediatraining bent u in staat om goede interviews te geven of af te nemen, afhankelijk van uw doelstelling. U bent beter in staat om adequaat om te gaan met onverwachte en/o...159 /training_cursus/cursus-media-techniek/mediatraining.php
...omenten om vanuit een breder perspectief te leren en naar uw eigen situatie te kijken. Tevens werkt u praktisch en doelgericht aan het verbeteren van uw functioneren. Het mes snijdt daarmee aan twee kanten: deze competentie coaching biedt meer voldoening en tegelijkertijd uw organisatie een competente medewerker. Onderwerpen Intake & Assessment, 360 Graden FeedbackCompetenties ErkennenCompetenties OntwikkelenPersoonlijk ActieplanElk Traject Is Maatwerk. Resultaten Uw coachingdoelen (gekoppeld aan de werkpraktijk) vormen de leidraad van het coachingtraject. De werkwijze is gebaseerd op de principes van bewustwording, ervarend leren en empowerment en integratie in de praktijk. Hierbij maakt de coach gebruik van uiteenlopende methodieken, zoals NLP, RET , feedback, kernkwadranten, praktijkopdrachten en rollenspelen. Coaching en fe...160 /training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php
Page generated in 0.0447 seconds.