088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Optimale Correspondentie

Uw zoek resultaat voor: Optimale Correspondentie

Cursus Correspondentie BVT :: In-Company Opleider

... Correspondentie vormt het visitekaartje van uw bedrijf. Uw schrijf- of communicatievorm, combineer een juiste (werk)woordspelling met een fraaie maar efficiente schrijfstijl en de zakelijke boodschap komt feilloos over, zonder het gevaar voor misverstaan. Iedere zin die men zegt of schrijft heeft een bepaald doel. Meestal wil men een ander iets vertellen, mededelen of duidelijk maken. Het is dan van het grootste belang ...
149 /training_cursus/correspondentie-cursus/training-correspondentie.php

Cursus Zakelijke Correspondentie In-Company Trainingsbureau

...docent van BVT leert u hoe u uw zakelijke correspondentie beter en in minder tijd kunt verzorgen. Na deze drie trainingssessies schrijft u vol plezier en zelfvertrouwen uw brieven. Onderwerpen Inleiding In Zakelijk Schrijven; CommunicatietheorieUw DoelstellingOptimale Opbouw Van Uw CorrespondentieZakelijk Schrijven Hoe Bouw Je Dit OpPositief En Zakelijk SchrijvenOpeningszinnenOpbouw Van De InhoudSlotzinnenZelf Correctie Van Uw CorrespondentieHelderheid En Duidelijk SchrijvenHuisstijl MS-Word Tips PraktijksituatiesPersoonlijk Actiepunten Do's Don'ts Resultaten U kent na deze effectieve training de grammaticale bijzonderheden, optimaal toepassen in uw zakelijke correspondentie. Daarnaast kent u de zakelijke regels en schrijfstijl, zoals begin- en slotformuleringen. Na het volgen van deze training kunt u voortaan zo...
266 /training_cursus/zakelijke-correspondentie/training-correspondentie-cursus.php

Cursus Verandermanagement In-Company Trainingsbureau

...es En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes van verandertrajecten en deze succesvol te managen en optimaal te begeleiden. Daarin neemt u alle medewerkers mee in de verandering en zorgt u voor een optimale sfeer binnen de organisatie. Daarbij heeft u inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachten van het management die u goed kunt inzetten op verschillende vlakken. U bent in staat om uw medewerkers beter te motiveren en te coachen. Daarnaast weet u binnen de organisatie de verandermodellen en -stratgieen maximaal te benutten. Het gaat bij verandermanagement om draagvlak, u weet deze als geen ander te creeren. Dit alles kunt u onderbouwen en eventueel omzetten in een gedegen veranderplan. U heeft geleerd hoe u verschillende types medewer...
282 /training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php

Cursus Zakelijk Engels In-Company Trainingsbureau

... In het bedrijfsleven zijn veelvuldig internationale (met name Engelse) contacten. Deze zijn niet meer weg te denken. Veel van deze contacten hebben regelmatig correspondentie tot gevolg. Zo zullen er altijd mensen nodig zijn, die feilloos schriftelijk Engels kunnen corresponderen of communiceren. Onze cursussen zijn geheel op maat en worden gegeven op de plaats en tijd van uw keuze, in-company of in de cursusruimte van ...
297 /training_cursus/cursus-zakelijk-engels/training-zakelijk-engels.php

Cursus Zakelijke Brieven Schrijven BVT :: In-Company Opleider

...ief te schrijven. Iedereen die deze training heeft gevolgd, is verbaasd over zijn eigen kunnen en over de enorme stap die hij/zij gezet heeft in het verbeteren van het samenstellen van zakelijke brieven. Onderwerpen Vaardighedentoets; Organisatie DoelstellingZakelijke CorrespondentieOpbouw Van De BriefKlantgericht SchrijvenStructuur En InhoudSpelling En Correct Nederlands. Resultaten Na deze training Zakelijke brieven schrijven, welke praktijkgericht wordt verzorgd, bent u in staat om snel en effectief een zakelijke brief te formuleren. U zult rekening houden met de stijl en opbouw van uw zakelijke brief. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact w...
137 /training_cursus/training-schrijven/zakelijke-brieven-schrijven.php

Cursus Zakelijk Spaans BVT :: In-Company Opleider

... In het bedrijfsleven zijn veelvuldig internationale contacten niet meer weg te denken. Veel van deze contacten hebben regelmatig correspondentie tot gevolg. Hierdoor kan het zijn dat u op uw werk contact moet opnemen met Spaanse leveranciers, opdrachtgevers, vestigingen of klanten. Om optimaal te kunnen corresponderen is beheersing van de Spaanse taal dan ook zeer belangrijk. De cursus zakelijk Spaans is geschikt voor u...
179 /training_cursus/cursus-zakelijk-spaans/spaanse-cursus-zakelijk.php

Cursus Zakelijk Duits BVT :: In-Company Opleider

...met betrekking tot de cursus zakelijk Duits? Bij BV&T kunt u terecht voor een cursus zakelijk Duits op maat. Onderwerpen Intaketoets Om Het Niveau Te Bepalen Woordenlijsten Afgestemd Op De Functie Van De DeelnemerDuitse ZakencultuurDuitse GrammaticaLuistervaardigheidSpreekvaardigheidCorrespondentie Resultaten U zult met meer zelfvertrouwen de Duitse taal spreken. Daarnaast is uw woordenschat vergroot en heeft u zinnen en uitdrukkingen geleerd om succesvol te corresponderen in het Duits. Naast het vergroten van uw kennis van de taal, heeft u ook uw kennis vergroot over de Duitse manier van zaken doen. U weet hoe de Duitse zakencultuur in elkaar steekt en kunt nu beter onderhandelen. Om deze resultaten te verwezenlijken wordt er vooraf aan de cursus een uitgebreid plan van aanpak gemaakt. U geeft aan wat u wilt ler...
178 /training_cursus/cursus-zakelijk-duits/duitse-cursus-zakelijk.php

Cursus Correct Schrijven Zakelijk Nederlands BVT :: In-Company Opleider

... Foutloze correspondentie is erg belangrijk in het bedrijfsleven. Het maakt hierbij niet uit of u een e-mail, brief of notitie schrijft. De lezer vormt zich op basis van uw schrijven een indruk van u of uw bedrijf. Veel taal- of spelfouten kan daarom onprofessioneel overkomen. In deze praktische cursus komen de grammatica- en spellingsregels aan de orde. Daarbij schrijft u tijdens deze cursus veel brieven, memo`s, persbe...
177 /training_cursus/zakelijk-nederlands/training-workshop-zakelijk-nederlands.php

Cursus Balie En Receptie Medewerker BVT :: In-Company Opleider

...er kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onderwerpen Bedrijfsuitstraling, Nederlandse Taal En CorrespondentieSecretariaatspraktijkCommunicatietechniekenPresentatie En RepresentatieTelefoontechniekenPersoonlijk Actieplan Do`s And Don`ts. Resultaten Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze cursus bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u...
148 /training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php

Cursus Beoordelingsgesprekken Voeren BVT :: In-Company Opleider

...sprek op de juiste manier opbouwt? Dan is deze training uitstekend geschikt voor u. In deze training leert u effectief beoordelingsgesprekken te voeren met uw medewerkers, waardoor zowel hun prestaties als motivatie worden verhoogd. Onderwerpen Optimale Afstemming Voor Dit Traject; Doel Van Het BeoordelenVerwachtingen Van U En Uw MedewerkersStructuur En Opbouw Van Het GesprekEffectieve Communicatie Met Uw MedewerkersMotivatie Van Uw MedewerkersCompetenties Analyse Van Het FunctionerenMedewerkers Respectvol AansprekenCoachingsvaardighedenOmgaan Met Lastige Situaties En EmotiesGeven Van ComplimentenPraktijksituaties En CasussenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij heeft u op een effectieve en professionele wijze de vaardigheden van een beoordelingsgesprek voeren geleerd. U heeft inzicht in het nut van de versch...
220 /training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding.php

Cursus Quality Manager Kwaliteit QHSA BVT :: In-Company Opleider

...s praktische hulp te geven bij het uitoefenen van zijn/haar taak. Onderwerpen Managementsysteem, Kwaliteitsbeleid UiteengezetHoe Organiseer Je De Uitvoering Van De SysteemprocessenInterpretatie Van De Norm Naar PraktijkOmgaan Met Knelpunten In De SamenwerkingOptimale Rapportage Voor AuditorsPersoonlijk Actieplan. Resultaten Effectief vorm en inhoud kunnen geven aan `kwaliteitsdenken` in de eigen organisatie is de hoofdbekommernis van deze training. We willen u inzicht geven in kwaliteitsconcepten maar bovendien de nodige hulpmiddelen en vaardigheden aanreiken om als kwaliteitscoordinator professioneem aan de slag te kunnen. Om dit te realiseren vertalen de docenten de theoretische materie naar praktisch realiseerbare uitdagingen voor uw concrete situatie. U zult een belangrijke rol spelen in de opwaardering van h...
167 /training_cursus/cursus-kwaliteit-coordinator/De-kwaliteitscoordinator.php

Cursus Zakelijk Nederlands Corresponderen BVT :: In-Company Opleider

...rekken en het schrijven van zakelijke brieven. De taaltrainers van BV&T zijn niet alleen zeer ervaren en bewezen succesvol in taal, maar hebben ook een achtergrond in het bedrijfsleven. Hierdoor weten zij veel van specifieke vaktaal en kunnen ze u op een optimale manier helpen. Na de cursus zakelijk Nederlands kunt u op een formele en doelgerichte manier corresponderen. U kunt heldere zakelijke brieven, e-mails en rapporten schrijven met weinig tot geen spellingfouten. Daarnaast bent u zekerder over de professionaliteit van uw zakelijke communicatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toep...
141 /training_cursus/cursus-zakelijk-nederlands/cursus-zakelijk-nederlands.php

Cursus NEN 15224 Kwaliteitstraining In-Company Trainingsbureau

...an het centraal zetten van de cli?nt en het op een gestructureerde manier leveren van goede zorg- en dienstverlening. Onderwerpen Documentatie; Wet En RegelgevingContinu?teit Van De ZorgDoelmatigheidProcessenKwaliteitskenmerkenBetrokkenheid Van De ZorgontvangerOptimale StructuurPersoonlijk Actieplan T.o.v. Audits. Resultaten Door het kwaliteitsmanagement systeem in te richten aan de hand van relevante kwaliteitsprincipes bestaat er de mogelijkheid om (binnen wet- en regelgeving) onzinnige regeltjes af te schaffen en kwaliteit terug te geven aan de werkvloer dit is ons doel om met uw organisatie te behalen.Er is namelijk ??n ISO voor Zorg en Welzijn voor alle sectoren. Een overgang van verschillende HKZ-schema's naar ??n ISO voor Zorg en Welzijn leidt tot een gemakkelijker te beheersen en onderhouden managem...
291 /training_cursus/kwaliteit_15224/audit_omtrent_15224_zorg_en_welzijn.php

Cursus Solliciteren UWV BVT :: In-Company Opleider

... kan presenteren, zowel schriftelijk als in een gesprek met potentiele werkgevers. Onderwerpen Vacatures Zoeken, Hoe Doe Ik Dat, Hoe Schrijf Ik Een Juiste SollicitatiebriefDe Juiste CV Welke Leesbaar IsDe Eerste IndrukPersoonlijke AandachtPresentatietechniekenDe Juiste VoorbereidingOptimale Communicatie. Resultaten Aan de hand van praktische opdrachten wordt gewerkt aan alle stappen in het sollicitatieproces vanaf inzicht verkrijgen in het eigen `product`, de koopmotieven van de werkgever, de presentatie van uzelf, het schrijven van uw brief, het maken van een curriculum vitae, het telefoneren, netwerken en het oefenen van het gesprek. Hierbij wordt gebruik gemaakt van rollenspel en videoregistratie. Na de training heeft u concrete vaardigheden om zelfstandig te kunnen solliciteren. U heeft inzicht in uw zwakke e...
161 /training_cursus/training_solliciteren/sollicitatie_training.php

Cursus Onderhandelingstechniek BVT :: In-Company Opleider

...n onderhandelingssituaties. Van `zware` contractbesprekingen tot `simpele` inkoophandelingen. De menselijke, relationele en inhoudelijke factoren die een rol spelen bij elke onderhandeling, staan centraal in het programma Onderwerpen Adviseren, OnderhandelingenOptimale Communicatie OpbouwBeinvloedenCommunicatieOvertuigenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na deze training voelt onderhandelen natuurlijk aan. U kent de verschillende onderhandelingsstijlen en kunt daar adequaat op reageren. Met de verkregen zelfkennis kunt u beter inschatten waar uw sterke punten en valkuilen liggen. U bereikt betere resultaten uit onderhandelingen. Cursusmateriaal Bij deze training of workshop krijgt u een syllabi, zodat u ook na de bijeenkomsten nog eens rustig alle tips en adviezen kunt doornemen. Nazorg Ook na afloop van de traini...
164 /training_cursus/training_onderhandeling_techniek/onderhandelingstechnieken.php

Page generated in 0.045 seconds.