...en op die u zelf heeft geschreven. De trainer gebruikt ze om het programma nog beter hierop af te stemmen. Tijdens de training wisselen theorie en praktijk elkaar af. U beoordeelt brieven onder meer op zinsniveau, geeft een oordeel over de alinea-indeling en discussieert over deopbouw. U schrijft brieven op basis van verschillende situaties. De andere deelnemers en de trainer geven u feedback. De trainer brengt u op de hoogte vande laatste ontwikkelingen in zakelijke correspondentie. Voortaan schrijft u verzorgde zakelijke brieven. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag vande individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen vande ...149 /training_cursus/correspondentie-cursus/training-correspondentie.php
... uw medewerkers. Hoe kunt u uw medewerkers op een respectvolle manier aanspreken met de juiste interactie? Hoe kunt u met deze gesprekken de motivatie en prestaties van uw medewerkers verhogen? Wilt u weten hoe u een gesprek op de juiste manier opbouwt? Dan is deze training uitstekend geschikt voor u. In deze training leert u effectief beoordelingsgesprekken te voeren met uw medewerkers, waardoor zowel hun prestaties als motivatie worden verhoogd. Onderwerpen Optimale Afstemming Voor Dit Traject; Doel Van Het BeoordelenVerwachtingen Van U En Uw MedewerkersStructuur En OpbouwVan Het GesprekEffectieve Communicatie Met Uw MedewerkersMotivatie Van Uw MedewerkersCompetenties Analyse Van Het FunctionerenMedewerkers Respectvol AansprekenCoachingsvaardighedenOmgaan Met Lastige Situaties En EmotiesGeven Van Complimen...220 /training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding.php
...rbetermanagement). Samen vormen zij de basis om uw organisatie succesvol te verbeteren. Aansluitend op deze cursussen is het mogelijk om onder leiding van onze ervaren expert door middel van workshops en small group activities het geleerde direct in praktijk te brengen. Deinhoudvandeze workshops wordt altijd in overleg met u vastgesteld. Doelgroep: Lean by Kaizen procesverbetering richt zich op alle medewerk(st)ers binnen uw organisatie. Onderwerpen Lean; Kaizen WerkwijzeVerspillingenLerende Organisatie5S-methodeJIT Small Group Activities. Resultaten Daarbij kunnen dedeelnemers de werkwijze van Kaizen succesvol toepassen in de dagelijkse praktijk. Ook kennen zij de 5S-methode en worden verspillingen in de organisatie vermeden. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzel...168 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php
...ties. Van `zware` contractbesprekingen tot `simpele` inkoophandelingen. De menselijke, relationele en inhoudelijke factoren die een rol spelen bij elke onderhandeling, staan centraal in het programma Onderwerpen Adviseren, OnderhandelingenOptimale Communicatie OpbouwBeinvloedenCommunicatieOvertuigenPersoonlijk Actieplan. Resultaten Na deze training voelt onderhandelen natuurlijk aan. U kent de verschillende onderhandelingsstijlen en kunt daar adequaat op reageren. Met de verkregen zelfkennis kunt u beter inschatten waar uw sterke punten en valkuilen liggen. U bereikt betere resultaten uit onderhandelingen. Cursusmateriaal Bij deze training of workshop krijgt u een syllabi, zodat u ook na de bijeenkomsten nog eens rustig alle tips en adviezen kunt doornemen. Nazorg Ook na afloop vande training kunt u natuurli...164 /training_cursus/training_onderhandeling_techniek/onderhandelingstechnieken.php
...inator van het managementsysteem als ook begeleiding van uw medewerker(s), die belast is (zijn) met het opzetten of beheren van het managementsysteem. Onderwerpen Doel Van Een Managementsysteem; InventarisatieBeoordeling VanDe ProceduresPlan Van Aanpak SchrijvenOpbouwVan Het Totale ManagementsysteemHerschrijven Van Het KSM HandboekImplementeren Van Vernieuwde ProceduresBorgen En Vastleggen. Resultaten Het bedrijf krijgt meer inzicht in de in- en externe bedrijfsprocessen en worden taken, bevoegdheden en verantwoordelijkheden duidelijk vastgesteld. Ook zijn faalkosten eenvoudiger te achterhalen. Opstellen, begeleiden, optimaliseren en onderhouden van: ~ Kwaliteitsmanagement handboek. ~ Procedure handboek. ~ Formulieren handboek. ~ Managementmiddelen en -processen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert a...142 /training_cursus/training-iso-begeleiding/iso-begeleiding.php
...et verder ontwikkelen van uw persoonlijke people management vaardigheden en biedt u voldoende inspiratie om de trefzekerheid van uw managementstijl nog te verhogen. Onderwerpen Persoonlijke Hulpmiddelen; Uw Werkwijze SpiegelenCommunicatiemethodesConflicthanteringCoaching In De OrganisatieIn Opbouwende Lijn Instructies GevenMotivatietechniekenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte vande belangrijkste principes over het blijvend aantrekken en behouden van talentvolle medewerkers. U heeft inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachten van het management. U bent in staat uw medewerkers beter te motiveren en te coachen. U weet wat de kracht van leiderschap is en hoe u dit verder kunt ontwikkelen en vormgeven. U weet hoe u verschillende types medewerkers binnen uw organisatie k...103 /training_cursus/peoplemanagement/peoplemanagement.php
...tijkgericht, dynamisch, interactief; een garantie voor een hoog rendement en een grote klanttevredenheid. Onderwerpen Uw Gewenste Taal, In Het Openbaar Durven Te SprekenLichaamshouding GebarenStemgebruik AdemhalingOverlevingstechniekenTot Zaken Komen De Juiste OpbouwVragen Stellen Feedback Ontvangen. Resultaten Een overtuigende presentatie in een vreemde taal? Spontaan en zelfverzekerd? In deze inspirerende workshop krijgt u de noodzakelijke technieken en praktische vaardigheden aangereikt. Bovendien heeft u tijdens de workshop de gelegenheid al het geleerde in de praktijk te oefenen. Kortom, deze workshop zorgt ervoor dat u snel en zelfverzekerd aan de slag kunt. Binnen Nederland. Buiten Nederland. Waar u maar wilt. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau...143 /training_cursus/workshop-presenteren/presentatie-training-engels-of-duits.php
...n BVT leert u hoe u uw zakelijke correspondentie beter en in minder tijd kunt verzorgen. Na deze drie trainingssessies schrijft u vol plezier en zelfvertrouwen uw brieven. Onderwerpen Inleiding In Zakelijk Schrijven; CommunicatietheorieUw DoelstellingOptimale OpbouwVan Uw CorrespondentieZakelijk Schrijven Hoe Bouw Je Dit OpPositief En Zakelijk SchrijvenOpeningszinnenOpbouwVanDeInhoudSlotzinnenZelf Correctie Van Uw CorrespondentieHelderheid En Duidelijk SchrijvenHuisstijl MS-Word Tips PraktijksituatiesPersoonlijk Actiepunten Do's Don'ts Resultaten U kent na deze effectieve training de grammaticale bijzonderheden, optimaal toepassen in uw zakelijke correspondentie. Daarnaast kent u de zakelijke regels en schrijfstijl, zoals begin- en slotformuleringen. Na het volgen vandeze training kunt u voortaan zonder ...266 /training_cursus/zakelijke-correspondentie/training-correspondentie-cursus.php
...n. Iedereen die deze training heeft gevolgd, is verbaasd over zijn eigen kunnen en over de enorme stap die hij/zij gezet heeft in het verbeteren van het samenstellen van zakelijke brieven. Onderwerpen Vaardighedentoets; Organisatie DoelstellingZakelijke CorrespondentieOpbouwVanDe BriefKlantgericht SchrijvenStructuur En InhoudSpelling En Correct Nederlands. Resultaten Na deze training Zakelijke brieven schrijven, welke praktijkgericht wordt verzorgd, bent u in staat om snel en effectief een zakelijke brief te formuleren. U zult rekening houden met de stijl en opbouwvan uw zakelijke brief. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag vande individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cur...137 /training_cursus/training-schrijven/zakelijke-brieven-schrijven.php
...entsysteem, Kwaliteitsbeleid UiteengezetHoe Organiseer Je De Uitvoering VanDe SysteemprocessenInterpretatie VanDe Norm Naar PraktijkOmgaan Met Knelpunten In De SamenwerkingOptimale Rapportage Voor AuditorsPersoonlijk Actieplan. Resultaten Effectief vorm en inhoud kunnen geven aan `kwaliteitsdenken` in de eigen organisatie is de hoofdbekommernis vandeze training. We willen u inzicht geven in kwaliteitsconcepten maar bovendien de nodige hulpmiddelen en vaardigheden aanreiken om als kwaliteitscoordinator professioneem aan de slag te kunnen. Om dit te realiseren vertalen de docenten de theoretische materie naar praktisch realiseerbare uitdagingen voor uw concrete situatie. U zult een belangrijke rol spelen in de opwaardering van het kwaliteitsniveau van uw organisatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leer...167 /training_cursus/cursus-kwaliteit-coordinator/De-kwaliteitscoordinator.php
...le facetten aan de orde om deze norm aan uw levering te verbinden. Zie programma welke onderdelen wij met u gaan behandelen. Het is tevens mogelijk dat onze docent u door het hele proces heen loods. Onderwerpen Uw Doelstelling; AS 9100 In Uw KwaliteitsmanagementNormeringenOpbouwVan AS 9100 REVCImplementeren Van AS 9100Certificering Volgens AS 9100Het Onderhouden VanDe NormeringOrganisatie RapportenOpname In ISO 90012015Persoonlijke Do's En Dont's Resultaten De docent van BVT zal u met verschillende leertechnieken ervoor zorg dragen dat u na afloop alle AS 9100-eisen volledig kent, begrijpt en kunt toepassen in uw eigen organisatie. De trainingen kunnen als open rooster en in-company training worden gevolgd. AS 9100 is het startpunt voor luchtvaartcertificering, bij BVT kunt u ook denken aan begeleiden van b...267 /training_cursus/AS-9100-REVC-Training/AS9100-Cursus-Checklist.php
...n met (potenti?le) klanten, waardoor uw verkoopresultaten nog verder zullen verbeteren. Onderwerpen Organisatie Doelstelling; Wat Is VerkopenOpening Van Een GesprekLuistertechniekenWat Is Acquisitie En Wat Is VerkopenWat Is De Ideale Verkoop OpbouwBehoeften OnderzoekenOmgaan Met WeerstandAcquisitie FeedbackAfsluiten En OpvolgingPraktijk SituatiesPersoonlijke StijlenDe Tips En Tops. Resultaten U krijgt met deze acquisitie training inzicht in het verkoopproces en in de psychologie van het verkopen. Hoe zou u een pen verkopen? Vooraf aan de training zal dit anders gaan dan na de training, daarvan zijn wij overtuigd. U stemt uw gedrag af op de belangen en de behoeften vande klant. Binnen twee a drie zinnen hebt u de behoefte in kaart van uw klant. Zo bent u effectief en doeltreffend en verspilt u weinig van uw ...271 /training_cursus/cursus-verkoop-acquisitie-training/acquisitie-verkoop-training.php
...esverbetering vormen samen de basis voor het succesvol verbeteren van uw organisatie. Aansluitend op deze cursussen is het mogelijk om onder leiding van onze ervaren expert door middel van workshops en small group activities het geleerde direct in praktijk te brengen. Deinhoudvandeze workshops wordt altijd in overleg met u vastgesteld. Onderwerpen Lean Manufacturing; Traditioneel Management Versus Lean ManagementDe PiramideVan MaslowVisie En MissieInnovatie Versus KaizenKaizen WerkwijzeHeilige Huisjes VSM-VSD En Resultaten. Resultaten Daarbij weet u wat Lean by Kaizen is en wat u als manager moet doen om uw organisatie succesvoller te maken. Een logisch vervolg is de cursus Lean by Kaizen procesverbetering waarin de technieken worden behandeld om deze filosofie efficient en effectief toe te passen op de p...169 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php
...inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden nodig. De klant verwacht een deskundig advies, maar ook dat uw adviezen in overeenstemming zijn met de belangen vande belanghebbenden. Om succesvol te zijn als adviseur zult u vanaf het begin een goede samenwerkingsrelatie opbouwen. Hoe wint u het vertrouwen en hoe gaat u om met de verschillende belangen? Waar liggen de weerstanden en hoe doorbreekt u die? In deze waardevolle cursus leert u vaardigheden die naast uw vakkennis onontbeerlijk zijn voor iedere adviseur. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling Effectief CommunicerenNon-verbale Communicatie En UitstralingHet Opbouwen Van Een VertrouwensrelatieFasen In Het Gesprek En TrajectContractering Gegevens Verzamelen En Diagnose StellenAdviesstijlen En Uw VoorkeursstijlOmgaan...217 /training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php
...s en vaardigheden tekort te komen? Tijdens de training Didactische vaardigheden leert u hoe u ervoor kunt zorgen dat u de stof helder overbrengt bij uw cursisten. U leert hoe u kunt omgaan met cursisten en hoe u hen kunt helpen om hun leerdoelen te bereiken. OpbouwIn deze training oefent u uw didactische en trainingsvaardigheden. U leert hoe u een training ontwikkelt. Daarnaast leert u hoe u de leerstof op een aantrekkelijke en interactieve manier kunt presenteren en dedeelnemers enthousiast kunt maken. In deze training geeft u uw medecursisten een (korte) les, die u thuis heeft voorbereid. Deze les leggen we vast op video. De trainer en uw medecursisten geven feedback op uw les. Op basis vandeze feedback formuleert u uw voornemens voor uw praktijksituatie. In elk trainingsblok krijgt u een praktische opdra...184 /training_cursus/didactische-vaardigheden/didactiek-didactische-vaardigheden.php
Page generated in 0.039 seconds.