... Dagelijks wordt u geconfronteerd met enorme hoeveelheden informatie. Op allerlei manieren bereiken u gegevens of moet u informatie verzamelen. Hoe houdt u hierbij het overzicht? Hoe selecteert u als informatiemanager wat belangrijk is en wat niet? Hoe stroomlijnt u de informatiestromen en hoe brengt u vraag en aanbod bij elkaar? Hoe zorgt u ervoor dat de juiste informatie op een veilige manier bij de ontvanger komt? Hoe houdt u uw doc...181 /training_cursus/communicatie/informatie-stromen.php
... Bent u trainer of wilt u trainer worden? Gaat u voor uw eigen organisatie of misschien voor andere organisaties trainingen verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? Tijdens de training Didactische vaardigheden leert u hoe u ervoor kunt zorgen dat u de stof helder overbrengt bij uw cursisten. U leert hoe u kunt omgaan met cursisten en hoe u hen kunt helpen om hun leerdoelen te bereiken. OpbouwIn dez...184 /training_cursus/didactische-vaardigheden/didactiek-didactische-vaardigheden.php
... Hoe gaat u professioneel om met de media en de pers? Wat zegt u tegen journalisten die om een deskundige uitleg vragen? Hoe brengt u uw boodschap doeltreffend over? Een journalist is vaak niet alleen op zoek naar een deskundige, maar ook naar iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden: expertise op zich volstaat niet. Een saaie spreker kan in de krant nog boeiend overkomen, maar op televisie lukt dit niet. Hoe kunt u een bo...159 /training_cursus/cursus-media-techniek/mediatraining.php
... Spreken en verstaan. In deze cursus Japans leert u effectief en gedegen gesprekken te voeren over alledaagse en zakelijke onderwerpen. U leert onder andere inkopen doen, de weg te vragen, hoe u een hotel boekt, hoe u uw zaak kunt promoten en hoe u uw product neer kan zetten. Dit kan zowel telefonisch als zakelijk. Lezen en schrijven Het schrift dat u leert lezen en schrijven is het Kana. Het Kana is het meest gebruikte lettergrepensch...166 /training_cursus/cursus-japans/japanse-cursus.php
...eval is er sprake van medezeggenschap door vakbonden. Goede communicatie met de bestuurder is van essentieel belang. Vragen, die een antwoord vergen zijn: Isde informatie die de OR krijgt voldoende en is dit de OR ook voldoende duidelijk? Wordt de OR tijdig bij de besluitvorming betrokken? Hoe ga je eigenlijk om met formeel en informeel overleg? Hoe bereidt de OR de overlegvergadering (strategisch) voor? Op welke manier geeft de OR zijn advies vorm? Wanneer is het indienen van een initiatiefvoorstel zinvol? En hoe informeert de OR zijn achterban over het overleg met de bestuurder en de behaalde resultaten? Dit zijn vragen, die u bezig kunnen houden. BV&T verzorgt praktische trainingen. U kiest voor ons als u de OR wilt professionaliseren. Medezeggenschap, dat doe je samen beter. Onderwerpen Voorbereiding, Voorzitterschap Secre...102 /training_cursus/medezeggenschapsraad/OR-training.php
... waaronder de Nederlandse geschiedenis, cultuur en staatsinrichting. Daarnaast is het ook nog eens noodzakelijk om de Nederlandse taal redelijk te beheersen.Ons cursussysteemMet ons systeem duurt het ongeveer 30 uur om genoeg kennis te hebben voor het inburgeringsexamen. Daarbij hoeft u niet per se al over basiskennis van de Nederlandse taal te beschikken. Onze inburgeringscursus maakt het gemakkelijker om het inburgeringsexamen af te leggen. Daarnaast maakt een inburgeringscursus uw verblijf in Nederland aangenamer. U leert hiermee de Nederlandse taal, maar ook hoe onze samenleving in elkaar zit. Wij verzorgen deze cursus uitsluitend voor gemeenten! Daarbij bieden wij deze cursus aan in verschillende talen. Voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen. In overleg met u maken wij een programma voor de inhoud van...171 /training_cursus/inburgeringscursus/nieuwkomers-allochtonen.php
...ining is een persoon voor te bereiden op het solliciteren naar een nieuwe baan. Een sollicitatietraining kan plaatsvinden in het kader van het vervolg van de loopbaan, bijvoorbeeld als onderdeel van een loopbaan orientatie traject of bij een outplacement procedure. De persoon leert hoe hij zich het beste kan presenteren, zowel schriftelijk als in een gesprek met potentiele werkgevers. Onderwerpen Vacatures Zoeken, Hoe Doe Ik Dat, Hoe Schrijf Ik Een Juiste SollicitatiebriefDe Juiste CV Welke Leesbaar IsDe Eerste IndrukPersoonlijke AandachtPresentatietechniekenDe Juiste VoorbereidingOptimale Communicatie. Resultaten Aan de hand van praktische opdrachten wordt gewerkt aan alle stappen in het sollicitatieproces vanaf inzicht verkrijgen in het eigen `product`, de koopmotieven van de werkgever, de presentatie van uzelf, het schrijven...161 /training_cursus/training_solliciteren/sollicitatie_training.php
...BV&T maakt van deze teamdag een succes waarin educatie en activiteiten goed samen gaan. Waarover uw medewerkers nog lang zullen naspreken. Onderwerpen Voorgesprek, Uw DoelstellingUw Team Als UitgangspuntTeamsamenstellingActiviteitenOnderwerp Naar KeuzeOmgaan Met ConflictenFeedback Hoe Ga Je Hiermee Om. Resultaten Deze training wordt verzorgd door een ervaren trainer. De doelstelling is het verbeteren van uw vaardigheden als team en een verbeterde inzet van uw medewerkers. U leert de kunst van uw onderwerp naar uw keuze. Daarbij krijgt u tevens inzicht in de verschillende groepsrollen en hoe die samen een gebalanceerde eenheid vormen. U leert vertrouwen en een goede basis op te bouwen. Dit geldt ook voor de ervaren teamleider. U leert de juiste puntjes weer op de i te zetten. Ook leert u verschillende effectieve technieken om in...101 /training_cursus/teambuilding/teambuilding.php
... Een VCA-VOL certificaat geeft aan in hoeverre leidinggevende medewerkers en ZZP?ers weten hoe zij zelf en andere medewerkers op een veilige manier hun werkzaamheden dienen uit te voeren. Met een cursus VCA-VOL bij BV&T haalt u vertrouwd, snel en gemakkelijk uw VCA-VOL certificaat. BV&T komt naar uw organisatie of bedrijf toe om de cursus te verzorgen. De cursus wordt volledig afgestemd op de werksituatie en het niveau van uw medewer...134 /training_cursus/in-company-vca-vol-cursus/cursus-vca-vol.php
...lijk aan de professionaliteit van het bedrijf twijfelen.Een goede beheersing van de Nederlandse taal is dus eigenlijk voor iedereen een 'must'. U wilt namelijk niet slordig of onprofessioneel overkomen door te veel spel- of taalfouten te maken. Maar hoe zit het nu precies met die nieuwe spelling? Is het 'pannekoek' of 'pannenkoek'? En is het nou 'Zuidhollands' of 'Zuid-Hollands'? Na het volgen van deze training hoeft u niet meer te twijfelen. In deze training worden de basisregels weer doorgenomen en krijgt u antwoord op al uw vragen inzake spelling. U leert om weer volgens de juiste regels te corresponderen. Onderwerpen Vaardighedentoets Uw DoelstellingGrammaticaWerkwoordenHoofdletters Of Kleine LettersTussenlettersLos Aaneen Of Met Een Koppelteken?MeervoudsvormenVerkleinwoordenInterpunctieLastige SpellingkwestiesZakelijke Tek...118 /training_cursus/cursus-nederlands/training-de-juiste-spelling-cursus-nederlands.php
... gericht op administratieve en management medewerkers. Deze training zal je uitrusten met de kennis over de recentste informatie over wat wel en niet mag in de omgang met persoonsgegevens van klanten, medewerkers en derden. Je leert de belangrijkste principes van gegevensbescherming en hoe je deze kunt toepassen in je dagelijkse werkzaamheden. Het doel is om je bewust te maken van de risico's en je vaardigheden te geven om persoonsgegevens correct en veilig te beheren. Deze training is geschikt voor iedereen die in korte tijd de belangrijkste punten van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) wil weten. Onderwerpen Basisprincipes Van De AVG Hoe Om Te Gaan Met PersoonsgegevensActuele Privacy BeschermingVerwerkersverantwoordelijkenInbreuken Op De BeveiligingWat Te Doen Bij DatalekkenToepassingsgebied Van De AVGHoe Te Ha...290 /training_cursus/gegevensbescherming/maken-avg-gdpr-document.php
...j moeten daarbij opletten op hun doelgroep en de eisen die aan de teksten worden gesteld. Hierdoor zorgen zij ervoor dat hun verhaal of boodschap bij de doelgroep aankomt. Toch is het schrijven van teksten niet altijd even gemakkelijk. Hoe zorgt u voor een effectieve opbouw van uw tekst, waarbij de lezer ge?nteresseerd blijft? En hoe formuleert u een boodschap? Daarnaast kan u te maken krijgen met een writer?s block. Hoe gaat u hiermee om? In deze training krijgt u antwoord op deze vragen. U verbetert uw schrijfvaardigheden en technieken en leert om betere teksten te schrijven. Onderwerpen Schrijven Voor De Communicatiemedewerker Schrijven Van Verschillende Tekstsoorten En GenresSchrijfdoelen BepalenPrincipes Van Effectief SchrijvenSchrijfproces In FasesSchrijven Met Eisen Aan Teksten En TekstsoortenEffectieve Opbouw En Stru...226 /training_cursus/cursus-schrijven-communicatie-medewerkers/cursus-nederlands-schrijven.php
...ermogen en goede communicatieve vaardigheden nodig. De klant verwacht een deskundig advies, maar ook dat uw adviezen in overeenstemming zijn met de belangen van de belanghebbenden. Om succesvol te zijn als adviseur zult u vanaf het begin een goede samenwerkingsrelatie opbouwen. Hoe wint u het vertrouwen en hoe gaat u om met de verschillende belangen? Waar liggen de weerstanden en hoe doorbreekt u die? In deze waardevolle cursus leert u vaardigheden die naast uw vakkennis onontbeerlijk zijn voor iedere adviseur. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling Effectief CommunicerenNon-verbale Communicatie En UitstralingHet Opbouwen Van Een VertrouwensrelatieFasen In Het Gesprek En TrajectContractering Gegevens Verzamelen En Diagnose StellenAdviesstijlen En Uw VoorkeursstijlOmgaan Met WeerstandPresentatie Van...217 /training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php
...eestal, wanneer is een verandering succesvol? Deze training bestaat uit verschillende fases. Intake (huidige status), wat wenst de organisatie en deelnemers. Voorbereiding naar de training inclusief leerdoelen, kennis moet beklijven. Na afloop van de training weet je hoe je extresiek en doeltreffend de punten van verandermanagement moet aanpakken en daarin het team gaat meekrijgen. Onderwerpen Verandermanagement Waarom Wat Wie En HoeHet Doel Van De VeranderingAnalyse Van De OrganiserenAnalyse En Beinvloeding Van StakeholdersHet Creeren Van DraagvlakOmgaan Met Weerstand En SpanningVeranderstrategieHarde En Zachte InterventiesInterventieplanVeranderprocessenPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U bent op de hoogte van de belangrijkste principes van verandertrajecten en deze succesvol te m...282 /training_cursus/verandermanagement/training-veranderen-in-de-organisatie.php
... U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in deze ...156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php
Page generated in 0.253 seconds.