088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Telefonische Klachtenafhandeling

13

Algemene cursus Telefonische Klachtenafhandeling


Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie.


Onderwerpen



Resultaat


Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Telefonische Klachtenafhandeling. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Telefonische Klachtenafhandeling aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Telefonische Klachtenafhandeling;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Telefonische Klachtenafhandeling. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Telefonische Klachtenafhandeling


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Vion Retail Nederland B.V. deelnemers 
Quasar5 deelnemers 
HALL BV1 deelnemers 
Cleanport BV3 deelnemers 
Parkmobile1 deelnemers40 trajecten
Gemalto3 deelnemers 
KILROY Netherlands Bv18 deelnemers 
BSC International Holding Ltd.12 deelnemers 
Brinks Climate5 deelnemers3 trajecten
Gemeente Zoetermeer13 deelnemers8 trajecten
Vianen Kozijntechniek6 deelnemers2 trajecten
Heutink Primair Onderwijs B.V.7 deelnemers3 trajecten
ARCADIS NV1 deelnemers2 trajecten
Traffic Service Nederland1 deelnemers 
Het Waterlaboratorium N.v.3 deelnemers 
Simons Halal Food7 deelnemers4 trajecten
TP Industrial Yarns B.V.2 deelnemers2 trajecten
Altimate Netherlands BV4 deelnemers 
STAR Power People1 deelnemers 
Geelen Beton Wanssum BV9 deelnemers2 trajecten
Stichting Educatie Atrium Innovations10 deelnemers 
Gemeente Drechterland4 deelnemers3 trajecten
IT Creation B.v.1 deelnemers 
Nedinsco B.V. 8 deelnemers 
Plus 100 B.V.2 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Effectief Telefoneren. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 06-05-2024
hoe gaat u professioneel om met de media en de pers? wat zegt u tegen journalisten die om een deskundige uitleg vragen? hoe brengt u uw boodschap doeltreffend over? een journalist is vaak niet alleen op zoek naar een deskundige, maar ook naar iemand die het vlot kan uitleggen. met andere woorden: expertise op zich volstaat niet. een saaie spreker kan in de krant nog boeiend overkomen, maar op televisie lukt dit niet. hoe kunt u een boeiend interview geven, waar beide partijen een goed gevoel aan overhouden? u leert dit tijdens de mediaworkshop van bv&t. Onderdeel van Effectief Telefoneren



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Telefonische Klachtenafhandeling Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Telefonische Klachtenafhandeling. MT Kader Trainingen: Effectief Telefoneren. ZZP of Freelance Vacature voor: training. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training Telefonische Klachtenafhandeling. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training Telefonische Klachtenafhandeling. Nederland

Blog Nieuws:

chatgpt is een krachtig taalmodel dat is ontwikkeld door openai, een toonaangevend onderzoeks- en ontwikkelingsbedrijf op het gebied van kunstmatige intelligentie. het model is getraind op enorme hoeveelheden geschreven teksten, waardoor het in staat is om menselijke taal te begrijpen en erop te reageren op een zeer geavanceerde manier.

met chatgpt kunnen gebruikers allerlei soorten taken uitvoeren, zoals het genereren van teksten, het beantwoorden van vragen, het vertalen van talen, en nog veel meer. het model is in staat om complexe taalstructuren te begrijpen en kan zelfs creatieve en originele antwoorden genereren.

het model biedt een scala aan voordelen, zoals efficiëntie, nauwkeurigheid, en automatisering van taken. het kan ook helpen bij het ontwikkelen van nieuwe producten en diensten en het verbeteren van de besluitvorming.

iedereen die meer dan een uur per dag achter een toetsenbord zit, moet leren werken met dit soort taal-algoritmes. want een ai zal jou niet gaan vervangen, maar een concurrent die ai inzet wel.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Wijsheid = verschil kennen tussen wijsheid en kennis.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Telefonische Klachtenafhandeling