088-7744333

Logo BVT opleiding advies

training Succesvol Verkopen

58

Kennis moet beklijven

Welke vraag u ook hebt, gericht op ontwikkeling van mensen, wij geven u net even deze effectievere stap naar een passende training. Of het nu één op één of een groepsverband is, de trainingen van BV&T worden aan de hand van uw dagelijkse werk met de grootste zorg samengesteld. U traint met de juiste begeleiding en tijdspad. Naast de training kunt u altijd voor vragen terecht bij uw trainer.



Algemene inhoud: training Succesvol Verkopen


Een verkoper binnen- of buitendienst dient over veel praktische kennis en uitstekende commerciele, communicatieve vaardigheden te beschikken. Tijdens deze zeer praktijkgerichte verkooptraining verwerft u de juiste kennis en de vereiste vaardigheden om op een inspirerende wijze uw product op de markt te zetten. Kennis en vaardigheden worden in deze training op zeer uitdagende en inspirerende manier gecombineerd. Het gaat erom uw product op de juiste manier aan de man te brengen.


Onderwerpen


Resultaten

Na afloop van deze training bent u een professionele verkoper. De tools, die u tijdens de training krijgt aangereikt, kunt u direct toepassen. De vertaalslag van theorie naar de werksituatie staat bij deze training hoog in het vaandel. Tijdens de training bent u veel met praktijkopdrachten en rollenspelen bezig, waardoor u slagvaardiger wordt. U boekt direct winst na het volgen van deze training!!


Aansluitend op alle niveaus

Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen.


Effectieve kennisopname

Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). BV&T streeft naar maximale kennisopname. Dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?



IN-Company / Planning / Investering

IN-Company: IN-Company of Inhouse betekent dat wij naar u toe komen.
Dit bespaard op tijd en reiskosten.
Tevens zitten wij met de training bij de praktijk!
 
Trainingsmomenten: 2 dagdelen
Uren per training: 6 uren per dagdeel
Prijs / Investering: Prijsopgave deze kunt u via Prijs INFO aanvragen.
Omdat geen IN-Company Training hetzelfde is.


Incompany startdatums

* Uw gewenst begindatum *
Mei 2024
Juni 2024
Juli 2024
Augustus 2024
September 2024
Oktober 2024
November 2024
December 2024
Januari 2025
Februari 2025


Locaties:

Waar wonen BV&T trainers. klik hier. BV&T werkt met 75 vaste trainers!


NL:: Wij zijn een in-company opleider, wij komen altijd naar uw organisatie. U bepaard op reistijd en dervingskosten van uw personeel, uw voordeel en ook nog eens duurzaam (modern woord, minder brandstof verbruik). BV&T is tevens de nummer 1 in-company opleider voor werkend Nederland al vanaf 2001. Wenst u een vrijblijvende offerte? Dan kunt u deze hier aanvragen Klik hier..


Een project of traject moet groeien.

BV&T kiest zorgvuldig het lesmateriaal welke nodig is voor een optimale praktijkgerichte training. Voor de juiste aansluiting en het beste resultaat hebben wij een optimaal doelstellingsformulier ontwikkeld. Afhankelijk van uw vraagstuk, werken wij nauw samen met u als opdrachtgever. Alleen zo kunnen wij tot het beste resultaat komen voor de training Succesvol Verkopen. U heeft immers kennis van uw medewerkers en de organisatie, wij zijn de professionals in het ontwikkelen van de les en lesstof. (syllabi)


Hoe behalen wij uw einddoel

Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"


Visie

Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.


Doelstelling

Uw doelstelling staat central in deze cursus Succesvol Verkopen. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 2 bijeenkomsten gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk van BV&T of Verder Zoeken..


Alles voor een zichtbare verbeterde verandering

U wenst vooruit te gaan, met uw team, medewerkers en uw organisatie. Wij hebben de specialiteit in huis met onze professionals om deze slag te maken. Wij verdiepen ons in uw vraagstuk, kijken met u mee naar blinde vlekken en geven daarbij ons advies. Hiermee brengen wij teams en hele afdelingen naar een hoger plan.

Echter soms is er voor daadwerkelijke en blijvende verandering meer nodig. Dan kunnen wij spreken van coaching of begeleiding. Dit doen wij meestal op het niveau van managers en HR. Op die manier creëren wij samen de meest krachtige leeromgeving voor uw medewerkers en behalen wij samen het beste resultaat uit uw team, afdeling en organisatie.



  

Referenties Succesvol Verkopen Aantal deelnemers In-Company
 
Brinks Climate5 deelnemers3 trajecten
Talent4werk7 deelnemers 
Athlon Car Lease Nederland B.V.14 deelnemers 
PWN Waterleidingsbedrijf10 deelnemers 
TDA.5 deelnemers 
Fagron Services B.V.8 deelnemers2 trajecten
Voestalpine8 deelnemers 
Synspec1 deelnemers7 trajecten
Faes Group1 deelnemers 
CTH B.V.21 deelnemers4 trajecten
Amsterdam Warehouse Company1 deelnemers 
ITS4 deelnemers 
Truckservice Bergh1 deelnemers 
Kverneland Group Nieuw-Vennep5 deelnemers 
YAYA1 deelnemers 
G & P Afbouw BV 1 deelnemers 
Rabobank Nederland3 deelnemers 
Abiant Uitzendorganisatie B.V.1 deelnemers2 trajecten
Holland Trading Group5 deelnemers2 trajecten
Mammoet Nederland B.V.1 deelnemers 
Mammoet Noord B.V.1 deelnemers2 trajecten
Eurobolt B.V.1 deelnemers 
Wecovi BV2 deelnemers5 trajecten
Woningstichting De Volmacht4 deelnemers 
N.v.t1 deelnemers 
Delektro Veenendaal BV2 deelnemers2 trajecten
Trabajo2 deelnemers 
GreenChem Holding B.V.5 deelnemers2 trajecten
Curamare2 deelnemers 
Zuiderhuis Isidorus Mengvoeders8 deelnemers 
Anteryon B.V.20 deelnemers 
DB Schenker Rail Nederland BV5 deelnemers 
Mapi Values4 deelnemers4 trajecten
Vianen Kozijntechniek6 deelnemers2 trajecten
Aerzen Nederland B.V1 deelnemers 
En nog veel meer.....    
     
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. 450 Referenties Contact
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Succesvol Verkopen. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Locaties: 1963657 Succesvol Verkopen Effectief en Praktijkgericht.


Blog Nieuws:

Schrijf-Datum: 08-04-2024
Hoe verloopt communicatie precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste met mijn feedback uit de voeten? En hoe ontvang ik zelf feedback, zonder me aangevallen te voelen? In deze doelgerichte training komen de zojuist genoemde vragen aan de orde.

Succesvol Verkopen Cursus
In deze verkoop training komen de volgende onderwerpen aan de orde:
verkooptechnieken verkoop-gesprekken productpresentatie, hoe schrijf je wervende mailings, telefonische communicatie. Voor een andere invullen bel met BV&T

Instelling tijdens het verkoopgesprek

Het verkoopgesprek
Het verkoopgesprek is eigenlijk een directe vorm van beïnvloeden, overtuigen en overreden. U moet de gesprekspartner voor uw product interesseren, hem het nut ervan duidelijk maken en hem laten zien waar zijn voordeel zit. Om tot zaken te komen moet u dus op één lijn zien te komen met uw klant.
Niemand koopt met tegenzin. Ook een verkoopgesprek dwingt mensen niet tot beslissingen. Positief beïnvloeden kan pas beginnen als de koopmotieven, de drijfveren van de klant, bekend zijn en als daarop ingespeeld en aangesloten kan worden.

Wat gebeurt er eigenlijk in een verkoopgesprek?
In het verkoopgesprek biedt de verkoper zijn product aan de klant aan. Daartoe moet hij om te beginnen een aantal weerstanden bij de potentiële koper verkleinen en indien mogelijk weghalen.

Weerstanden zijn bijvoorbeeld: wantrouwen ten aanzien van de verkoper, vooroordelen ten aanzien van het product en onwetendheid. De presentatie van het aanbod moet inhaken op reeds bestaande en door de koper ook onderkende actuele problemen, wensen, behoeften en belangen.

Wanneer de klant zich nog niet bewust is van zijn problemen of behoeften moet de verkoper bewerkstelligen dat dit tijdens het verkoopgesprek gebeurt. U moet de behoeften van de klant zodanig aanwakkeren dat de klant besluit het product te kopen. Dit kan bijvoorbeeld door te laten zien dat uw product het huidige probleem van de klant kan minimaliseren of verhelpen.

Zelfvertrouwen
Als u zichzelf als persoon kunt accepteren, met zowel uw sterke punten als uw fouten en tekortkomingen, wordt het voor u veel gemakkelijker andere mensen te begrijpen en met hen om te gaan.

Presentatie, uiterlijk taalgebruik
Uiteraard is het van belang dat u zich correct, vriendelijk en professioneel presenteert bij uw klanten. U probeert het gebruik van vakjargon te mijden en spreekt in de taal van uw klant.

Deskundigheid
Als de klant merkt dat u weet waarover u praat, dat u op de hoogte bent van de mogelijkheden en onmogelijkheden van uw product of dienst, accepteert hij u als gesprekspartner. Over het algemeen wordt een verkoper geïdentificeerd met zijn bedrijf, omdat hij de enige directe schakel tussen onderneming en klant is. U wordt dus niet alleen beoordeeld als persoon, maar ook als vertegenwoordiger van uw bedrijf. Voor uw klant bènt u het bedrijf!

Enthousiasme
Enthousiasme betekent dat u met plezier aan iets bezig bent. Bijvoorbeeld dat u met plezier werkt. Laat de ander merken dat u een enthousiaste verkoper bent. Spreek uw mening en verwachtingen altijd in positieve bewoordingen uit. Uw woorden zeggen wat u denkt en hoe u zich voelt. Probeer dit daarom altijd met enthousiasme te verwoorden.

Eerlijkheid
Het is van belang afspraken en beloften na te komen, geen valse informatie te geven, objectief te zijn, sterke punten naar voren te halen zonder te overdrijven.




Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training succes vol verkopen praktijk gericht Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass succes vol verkopen praktijk gericht. MT Kader Trainingen: Succesvol Verkopen. ZZP of Freelance Vacature voor: verkoop training. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: verkoop training succes vol verkopen praktijk gericht. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen verkoop training succes vol verkopen praktijk gericht. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:


In de cursus Duits komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. Deze effectieve cursus gaat in op communicatieve vaardigheden. Deze vaardigheden heeft u nodig als u bijvoorbeeld gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, dan wel bezoek wilt ontvangen. Bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. In deze praktijkgerichte cursus verbetert u uw zakelijk Duits op een zeer effectieve wijze. U leert de taal snel en efficient. U zult met meer vertrouwen Duits communiceren in uw zakelijke omgeving.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing


Spreuk:
Wij trainen, coachen om uw performance te verbeteren

Inspiratie Posters Bekijken?

450 Operationele Bedrijven, 75 trainers en 4 ontwikkelaars