088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Telefonische Klachtenafhandeling

13

Algemene cursus Telefonische Klachtenafhandeling


Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie.


Onderwerpen



Resultaat


Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Telefonische Klachtenafhandeling. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Telefonische Klachtenafhandeling aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Telefonische Klachtenafhandeling;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Telefonische Klachtenafhandeling. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Telefonische Klachtenafhandeling


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Anders Dan Anderen1 deelnemers 
Pep30 deelnemers 
Gemalto3 deelnemers 
Hornbach3 deelnemers 
Shunter B.V.1 deelnemers 
Van Der Velden Rioleringsbeheer Heerlen B.V.8 deelnemers2 trajecten
Nova College Bureau Bedrijfsvoering9 deelnemers 
Dutchview6 deelnemers 
De Tjongerwerven CPO7 deelnemers2 trajecten
Loopbaantraject Bouw En Infra1 deelnemers 
ProQR Therapeutics N.V.8 deelnemers 
Vof Dekoratiebedrijf Pouw1 deelnemers 
Vega Systems BV8 deelnemers4 trajecten
Cellro | CNC Automation12 deelnemers 
Lineage Logistics Bergen Op Zoom8 deelnemers 
Rc Panels BV9 deelnemers 
Kverneland Group Nieuw-Vennep5 deelnemers 
Van Gogh Museum 6 deelnemers 
ROVA8 deelnemers 
ESE International1 deelnemers 
De Rooy Logistics BV8 deelnemers 
Exova RPC12 deelnemers 
Magnatech International BV.1 deelnemers2 trajecten
Royal Bel Leerdammer B.V.1 deelnemers4 trajecten
SD Worx Venlo8 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Effectief Telefoneren. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 08-04-2024
in de workshop rapporteren en verslaglegging leert u op heldere wijze rapporten te schrijven. aantrekkelijke teksten schrijven, die naadloos uiteenzetten wat u uw lezerspubliek wilt melden. een goed rapport schrijven met heldere opbouw blijkt in de praktijk niet altijd eenvoudig te zijn. in deze zeer praktijkgerichte workshop leert u in korte tijd uitstekende schriftelijke rapportage en verslaglegging te maken. na afloop van de workshop stelt u uw rapporten met meer gemak en mogelijk met meer plezier op dan voorheen. uw rapporten zijn beduidend minder omvangrijk dan voor de workshop. verder weet u waar u met schrijven goed in bent en wat u nog wilt verbeteren. Onderdeel van Effectief Telefoneren



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Telefonische Klachtenafhandeling Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Telefonische Klachtenafhandeling. MT Kader Trainingen: Effectief Telefoneren. ZZP of Freelance Vacature voor: training. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training Telefonische Klachtenafhandeling. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training Telefonische Klachtenafhandeling. Nederland

Blog Nieuws:

de ondernemer of ondernemende leidinggevende, manager schenkt aandacht aan de veranderende omgeving. herkent belangrijke trends en anticipeert op veranderingen, die nodig zijn. hij/zij is daarbij bereid om initiatieven en risico`s te nemen. de ondernemer speelt een belangrijke rol op het gebied van markt- en productontwikkeling en formuleert het marketingconcept zodanig, dat het past bij de omgeving en bij de organisatie. ~ voor wie ~ u bent leidinggevende, lijnmanager of hoofd van een afdeling met ruime werkervaring. u bent op strategisch niveau werkzaam. u wilt uw (management)vaardigheden en uw kennis op het gebied van ondernemerschap/businessplanning verder vergroten en verder ontplooien. u beschikt over hbo- of academisch werk en denkniveau, aangevuld met ruime werkervaring.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Kansen zien waar niemand ze verwacht.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Telefonische Klachtenafhandeling