088-7744333
176
Algemene cursus Het Gebruik Van Telefoonscripts
Wilt u zich verder ontwikkelen op het gebied van telefonische verkoop en acquisitie? Of wilt u klanten beter te woord staan die u benaderen? Dan is deze training interessant voor u. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiele) klanten overtuigen. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op een effectieve wijze klanten kunt benaderen en uw verkoopresultaten kunt verbeteren.
Onderwerpen
Resultaat
Na afloop van de cursus heeft u uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop verbeterd. U bent in staat om, in een eigen stijl, op efficiente en effectieve wijze telefonisch contact te leggen en om klantgerichte en overtuigende telefoongesprekken te voeren.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Het Gebruik Van Telefoonscripts. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Het Gebruik Van Telefoonscripts aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Het Gebruik Van Telefoonscripts;
Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Het Gebruik Van Telefoonscripts. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Het Gebruik Van Telefoonscripts
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company Albert Heijn Online Rotterdam 25 deelnemers 3 trajecten DB Schenker Rail Nederland BV 5 deelnemers Anteryon B.V. 20 deelnemers Tuindeco International BV 8 deelnemers 2 trajecten KILROY Netherlands Bv 18 deelnemers Fries Museum 10 deelnemers 2 trajecten Morssinkhof Rymoplast 4 deelnemers SABIC 1 deelnemers L.m.b. Prins B.V. 3 deelnemers Mammoet Noord B.V. 1 deelnemers 2 trajecten B.V. Steenfabriek Spijk 6 deelnemers Gemalto 3 deelnemers Indus Integrated Bulk Logistics BV 4 deelnemers 2 trajecten Albert Heijn Online - Nieuwegein 6 deelnemers Gemeente Zoetermeer 13 deelnemers 8 trajecten Ministerie Van Defensie 20 deelnemers 3 trajecten Bel Leerdammer B.V. 13 deelnemers 3 trajecten Indal Group 4 deelnemers Ministerie Van Veiligheid En Justitie 1 deelnemers 3 trajecten PWR Pack International BV 15 deelnemers 2 trajecten Cegelec B.V. 4 deelnemers Quality Wellnessresorts Holding B.V. 1 deelnemers VideoJet 6 deelnemers Politie Amsterdam Amstelland 19 deelnemers Mapi Values 4 deelnemers 4 trajecten En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Effectieve Telefoon Verkoop. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 06-05-2024
steeds meer bestuurders, managers en directeuren zien het belang van professioneel geschreven toespraken. een sterke, originele en evenwichtige toespraak zorgt niet alleen voor heldere communicatie, maar brengt ook een sfeertje in de zaal. daarentegen leidt een saaie, warrige of vage speech slechts tot kromme tenen of plaatsvervangende schaamte. goud waard dus, een goede speech. maar moeilijk te schrijven, want de schrijver dient zich niet alleen in het publiek te verdiepen. wanneer hij de speech voor iemand schrijft, moet hij ook in de huid van de spreker kunnen kruipen. als speechschrijver moet u de ander goed kennen om ervoor te zorgen dat de spreker bij zichzelf kan blijven. wanneer hij te ver van zijn eigen persoonlijkheid wordt afgedreven, gaat dit namelijk ten koste van de spreker en de speech is immers een visitekaartje. tijdens de workshop speech schrijven verbetert u uw schrijfvaardigheden en leert u om overtuigende, professionele en interessante speeches te schrijven voor anderen en/of voor uzelf. Onderdeel van Effectieve Telefoon Verkoop
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Het Gebruik Van Telefoonscripts Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Het Gebruik Van Telefoonscripts. MT Kader Trainingen: Effectieve Telefoon Verkoop. ZZP of Freelance Vacature voor: telefonische verkoop en acquisitie. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: telefonische verkoop en acquisitie Het Gebruik Van Telefoonscripts. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen telefonische verkoop en acquisitie Het Gebruik Van Telefoonscripts. NederlandBlog Nieuws:
in een leidinggevende rol wordt er veel van u als persoon gevraagd en verwacht. om vanuit uw kracht te anticiperen op alles wat op u afkomt en van u verwacht wordt, is deze stap naar verdieping en bewustwording wat u verder zal helpen deze functie met passie uit te voeren. de filters waarmee we onze omgeving waarnemen worden op een deskundige wijze uiteengezet. hierdoor krijgt u al gauw zicht op het ontstaan en het voorkomen van mentale en/of emotionele ballast. begeleiding in bewustwording neemt u mee naar uw vorming, de achterliggende opvattingen en uw normen en waarden. deze worden u aangeboden afgestemd op uw situatie en doelen door middel van een op maat ontwikkeld traject.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Het Gebruik Van Telefoonscripts