088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Selectiegesprekken

21

Algemene cursus Selectiegesprekken


Hoe verloopt communicatie nu precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? In deze training worden de zojuist genoemde vragen beantwoord.

Tijdens deze training worden er verschillende thema`s behandeld. U bepaalt zelf de inhoud van uw training. De thema`s die u wilt behandelen worden door BV&T in een tijdspad uitgewerkt; hierdoor wordt de ideale training voor u verzorgd.


Onderwerpen



Resultaat


U heeft geleerd om op een juiste en duidelijke manier te communiceren. Er is ingegaan op beinvloedend gedrag en u weet hoe u zich voorbereidt op een goede interactie. Daarbij weet u hoe u een duidelijke opbouwende lijn hanteert tijdens een gesprek die inspeelt op de situatie. Na het volgen van deze boeiende training bent u beter voorbereid op onverwachte momenten.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Selectiegesprekken. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Selectiegesprekken aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Selectiegesprekken;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Selectiegesprekken. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Selectiegesprekken


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Situationeel Leidinggeven
cursus Coachend Leidinggeven
cursus Conflicthantering
training Effectief Coachen Leidinggeven
opleiding Optimaal Leidinggeven
training People Management
cursus Projectmanagement
training Teambuilding inclusief DiSC
training Vergadertechnieken
training Functioneringsgesprekken
training Assertief Leidinggeven
training TeamBuilding
training Onderhandelingstechniek
training Beginnend Leidinggeven
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectief Leidinggeven
training Leiderschap vs Leidinggeven
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Basis Effectief Communicatie
training Medezeggenschap OR
cursus Omgaan met agressie

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
NN1 deelnemers 
De Huisartsenpost8 deelnemers 
Draka Comteq1 deelnemers3 trajecten
Ravelijn10 deelnemers 
HONK Ketenzorg13 deelnemers 
Twence8 deelnemers3 trajecten
Stichting Balls5 deelnemers 
DSD Stalinrichting BV8 deelnemers 
G & P Afbouw BV 1 deelnemers 
SABIC1 deelnemers 
DOC Kaas24 deelnemers3 trajecten
Electrotechniek Hollander8 deelnemers 
Geomaat1 deelnemers2 trajecten
Van Vugt Kruiden B.V.1 deelnemers 
Oranjewoud4 deelnemers2 trajecten
Nefit1 deelnemers 
Hovenierderij Sandee BV.13 deelnemers 
Aanbestedingskalender1 deelnemers 
S&H Productfulfilment BV8 deelnemers 
Thuishulp Nederland2 deelnemers 
Het Waterlaboratorium N.v.3 deelnemers 
Fast Forward Freight B.V.7 deelnemers 
Deutsche Bank1 deelnemers2 trajecten
VTS-PN1 deelnemers 
ENCI12 deelnemers6 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Basis Effectief Communicatie. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 08-04-2024
elke organisaties kent zijn eigen productieprocessen. voor bedrijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administratie enzovoort. binnen elk van die afdelingen en hun eigen processen vindt verspilling plaats. soms zijn wij ons hiervan bewust maar vaak ook helemaal niet. die verspilling kan een organisatie zodanig in de weg zitten dat er als het ware verlamming optreedt waardoor de gestelde doelen niet bereikt worden. deze workshop geeft inzicht in die verspillingen en bespreekt de technieken die je kunt toepassen om deze verspilling te vermijden.

lean by kaizen (procesverbetering) is het vervolg op de workshop lean by kaizen (verbetermanagement). samen vormen zij de basis om uw organisatie succesvol te verbeteren. aansluitend op deze workshop is het mogelijk om onder leiding van onze ervaren expert door middel van workshops en small group activities het geleerde direct in praktijk te brengen. de inhoud van deze workshops wordt altijd in overleg met u vastgesteld.

doelgroep:
lean by kaizen procesverbetering richt zich op alle medewerk(st)ers binnen uw organisatie.
Onderdeel van Basis Effectief Communicatie



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Selectiegesprekken Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Selectiegesprekken. MT Kader Trainingen: Basis Effectief Communicatie. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus communicatie communiceren. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus communicatie communiceren Selectiegesprekken. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus communicatie communiceren Selectiegesprekken. Nederland

Blog Nieuws:

een workshop gericht op teamontwikkeling bij nieuwe/ineffectieve teams en teamconflicten. er kunnen bij de kleinste misverstanden al conflicten ontstaan. wanneer deze conflicten niet op de juiste manier worden opgelost kan dit problemen opleven op de werkvloer. men weet niet hoe hij/zij kritiek moet leveren, en de ontvanger krijgt ineens opmerkingen naar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. door deze workshop zal de samenwerking verbetert worden, en leren mensen hoe ze met verschillende soorten persoonlijkheden moeten omgaan.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Ziet u het detail of het geheel?

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Selectiegesprekken