088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Interviewtechnieken Als Telefoniste

6

Algemene cursus Interviewtechnieken Als Telefoniste


Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt.


Onderwerpen



Resultaat


Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Interviewtechnieken Als Telefoniste. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Interviewtechnieken Als Telefoniste aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Interviewtechnieken Als Telefoniste;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Interviewtechnieken Als Telefoniste. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Interviewtechnieken Als Telefoniste


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
De Gulden Stroom1 deelnemers 
ENCI12 deelnemers6 trajecten
Dr. Rath Health Programs10 deelnemers2 trajecten
KILROY Netherlands Bv18 deelnemers 
FloraHolland12 deelnemers 
Van Delft Biscuits & Drinks BV1 deelnemers 
Politie IJsselland8 deelnemers 
Sidcon Milieutechniek B.V.1 deelnemers2 trajecten
AWL Techniek B.V.6 deelnemers2 trajecten
Bel-Leerdammer8 deelnemers6 trajecten
Montana Snowcenter10 deelnemers2 trajecten
Lubbers Logistics B.V.1 deelnemers 
Boels Rental3 deelnemers 
Slijptechniek Noord5 deelnemers 
Gemeente Slochteren1 deelnemers 
Hydro8 deelnemers2 trajecten
GVR Works Bv1 deelnemers 
Ravelijn10 deelnemers 
Gemeente Lelystad16 deelnemers 
Vion Boxtel BV8 deelnemers6 trajecten
Axxion Industries BV8 deelnemers14 trajecten
Sormac B.V. - Venlo1 deelnemers4 trajecten
Koninklijke Luchtmacht7 deelnemers13 trajecten
Abbott Laboratories BV8 deelnemers 
Rockwool B.V.3 deelnemers4 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Telefoon- en Receptiemedewerker. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 06-05-2024
ce-markering voor machines. in deze workshop ligt het accent vooral op het gebied van ce markering van machines, apparatuur en installaties. naast de machinerichtlijn komt ook de emc- en de laagspanningsrichtlijn aan de orde. ~ werkwijze: de workshop behandelt de praktische uitwerking van de machine-, de emc en de laagspanningsrichtlijn. in de workshop komt zowel de theoretische achtergrond, als de praktische invulling naar voren. de theoretische blokken worden afgewisseld met praktijkopdrachten. op deze wijze brengt u de kennis direct in de praktijk. Onderdeel van Telefoon- en Receptiemedewerker



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Interviewtechnieken Als Telefoniste Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Interviewtechnieken Als Telefoniste. MT Kader Trainingen: Telefoon- en Receptiemedewerker. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus baliemedewerker. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus baliemedewerker Interviewtechnieken Als Telefoniste. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus baliemedewerker Interviewtechnieken Als Telefoniste. Nederland

Blog Nieuws:

kwaliteitsbewuste medewerkers zijn erg belangrijk voor een organisatie, maar zij zijn vooral belangrijk voor organisaties die producten leveren of diensten verlenen. wanneer de producten of diensten van goede kwaliteit zijn zullen er namelijk meer klanten terugkomen. kwaliteitsbewustzijn bij medewerkers houdt in dat zij weten wat de impact is van hun werkzaamheden op het eindresultaat. hierdoor zijn zij gemotiveerd om een goed product te maken of een dienst van goede kwaliteit te verlenen. in deze boeiende en zeer praktijkgerichte workshop komen alle basisaspecten van kwaliteit, alsook eventueel de kam (qhse), aan de orde. na dit effectieve programma bent u goed op de hoogte hoe het kwaliteitsmanagement binnen uw organisatie is georganiseerd.

deze workshop is ontwikkeld voor alle medewerkers binnen uw organisatie. de wensen en het tijdspad worden met u als organisatie aangepast. daarbij wordt de workshop op maat gemaakt en werken wij met concrete voorbeelden van uw organisatie. op deze manier draagt deze workshop bij aan een zichtbare verbetering van uw organisatie. daarbij bestaat er ook de mogelijkheid om in deze workshop actieve activiteiten te organiseren om het kwaliteitsbewustzijn onder uw medewerkers te verhogen.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Echt respect moet je verdienen.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Interviewtechnieken Als Telefoniste