088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Receptie En Baliemedewerker

6

Algemene cursus Receptie En Baliemedewerker


Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt.


Onderwerpen



Resultaat


Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Receptie En Baliemedewerker. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Receptie En Baliemedewerker aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Receptie En Baliemedewerker;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Receptie En Baliemedewerker. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Receptie En Baliemedewerker


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Asko B.V.6 deelnemers 
OSPL Nederland BV1 deelnemers 
Plus 100 B.V.2 deelnemers 
Acto Informatisering B.V.11 deelnemers2 trajecten
International Organization Of Migration10 deelnemers 
Synspec B.V.4 deelnemers 
Poultry Vets9 deelnemers 
RH PRECISIE METAAL1 deelnemers 
Adri En Zoon B.V.8 deelnemers 
JUMO Meet- En Regeltechniek13 deelnemers 
Van Wijnen Noord B.V.12 deelnemers 
Zincoat B.V.3 deelnemers2 trajecten
Ministerie BZK1 deelnemers2 trajecten
SABIC1 deelnemers 
Modiforce6 deelnemers 
TNT Express7 deelnemers2 trajecten
Albert Heijn Online - Bleiswijk8 deelnemers 
Sportvisserij Nederland2 deelnemers 
Heidelberg Materials11 deelnemers 
Intravant BV1 deelnemers 
Woningstichting De Wieren 1 deelnemers 
Sanko Nl1 deelnemers 
Vof Dekoratiebedrijf Pouw1 deelnemers 
Hitec Power Protection8 deelnemers 
Douma Staal BV5 deelnemers2 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Telefoon- en Receptiemedewerker. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 06-05-2024
veel bedrijven maken gebruik of overwegen het aanschaffen van (kostbare) logistieke bedrijfsbrede (integrale) software zoals sap, baan, exact of navison. helaas blijkt dat het rendement van dergelijke pakketten achter blijven bij de verwachting. gebruikers van het systeem zijn ontevreden en het management haalt onvoldoende stuurinformatie uit het systeem. de kernoorzaak is dat er onvoldoende kennis aanwezig is van de logistieke concepten waar deze pakketten op zijn gebaseerd. daarnaast is het van belang, dat zowel management als uitvoerenden, de logistieke processen binnen het bedrijf kennen, omdat deze als basis dienen voor de inrichting van het pakket en begrijpen wat het betekent om integraal te denken en te handelen. Onderdeel van Telefoon- en Receptiemedewerker



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training training receptie en baliemedewerker Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass training receptie en baliemedewerker. MT Kader Trainingen: Telefoon- en Receptiemedewerker. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus baliemedewerker. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus baliemedewerker training receptie en baliemedewerker. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus baliemedewerker training receptie en baliemedewerker. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:

iso 15224 voor zorg en welzijn is een kwaliteitsnorm voor zorg- en welzijnsinstellingen. voor veel organisaties biedt dit nieuwe kansen en daarbij ook betere documentatie!

het betekent namelijk dat er eindelijk een volgende stap gezet kan worden als het gaat om meer praktische vormen van kwaliteitszorg.

we mogen inmiddels concluderen dat hkz een aantal organisaties zeker geholpen heeft om kwaliteitsmanagement systematischer aan te pakken, maar helaas blijkt ook dat hkz inmiddels voor veel medewerkers en leidinggevenden synoniem is met 'regeltjes, regeltjes' en 'het moet nu eenmaal van de hkz'.

en dat is best jammer, want een goed kwaliteitsmanagement systeem draagt bij aan het centraal zetten van de cliënt en het op een gestructureerde manier leveren van goede zorg- en dienstverlening.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Hoe wilt u groeien.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Receptie En Baliemedewerker