...an uw assets en een verlaging van uw total cost of ownership bieden. Daarbij focust PAS55 zich alleen maar op fysieke assets, terwijl ISO55001 zich ontfermt over elk type financiele, organisatorische en fysieke asset. Onderwerpen Plan Van Aanpak Omtrent ISO55001; VerschilTussenPAS55EnISO55001Aan De Slag Gaan Met ISO55001Implementeren Van ISO55001Uw Certificering Van ISO55001Preventief OnderhoudOrganisatie Actieplannen. Resultaten Deze cursus is geschikt voor elke organisatie die wilt beginnen met ISO55001 Asset Management of haar expertise op dit vlak wilt verbeteren. BV&T biedt de informatie en diensten aan die u verder op weg zullen helpen. Audits zijn afhankelijk van uw behoefte beschikbaar als aanvulling op uw certificering of als standalone service. BV&T biedt zowel de certificering als audits aan op het g...244 training_cursus/iso_55001_asset_management/training_iso_55001.php
...ie aandacht ook verdienen. Presenteertechnieken kunt u leren. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingenen gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal, dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalenen minder op wat u zegt. Onderwerpen Optimaal Presentatietechnieken, Opbouw Van Een PresentatiePresentatievaardighedenWat Houdt Presenteren Daadwerkelijk InHet Realiseren Van Uw Eigen DoelenEn Die Van De OrganisatieImpact Realiseren Door Uzelf Krachtig Neer Te ZettenHerkennen Van Weerstand En Deze Tactisch OmbuigenInzicht In Uw Eigen Visie En WaardenOmgaan Met P...54 training_cursus/presentatie_training/effectief_presenteren.php
...en ideeen op een natuurlijke en conflictloze manier naar voren te brengen. Onderwerpen Inzicht Krijgen In Uw Drijfveren, Assertief OptredenEn CommunicerenHet Achterhalen GedragingenAssertief GedragBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten De training start met bewustwording van uw eigen gedrag en houding. Vervolgens zullen onder begeleiding van een ervaren docent praktijksituaties worden ontleed en leert u beperkende overtuigingen om te buigen naar nieuwe inzichten. Na deze training bent u in staat om assertief gedrag te vertonenen zelfverzekerd te communiceren. U heeft geleerd om te gaan met weerstandenen u kunt op een bewuste en effectieve manier uw belangen vertegenwoordigen. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T tr...145 training_cursus/training-assertief-handelen/training-effectief-assertief-handelen.php
...ouding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingenen gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalenen minder op wat u zegt. Onderwerpen Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker; De Klant Altijd Aandacht GevenEffectief LuisterenEn Feedback GevenInterviewtechnieken Als TelefonisteEffectief OnderhandelenEn Vragen StellenAssertief OptredenEn Overzicht HoudenConflicthantering En Lastige GesprekkenOmgaan Met Piekperiodes In Uw WerkPraktijksituaties En OefeningenPersoonlijk Actieplan, ...6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php
...rbrengen; Actiever Luisteren Naar AnderenBewust Vragen StellenBeter Omgaan Met Uw Eigen EmotiesGestructureerd En Effectief Feedback GevenVerbaal En Non-verbaal GedragObserverenEn InterpreterenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij bent u in staat om de verschillende communicatievormen te herkennenen toe te passen. U hebt inzicht gekregen in hoe u overkomt op anderenen hoe u de gedragsstijl van anderen kunt herkennen. U leert denkenen praten vanuit de ontvanger van de boodschap, weloverwogen uw standpunt te bepalen, structuur aan te brengen in de communicatie en de kwaliteit van de informatieoverdracht te verbeteren. Hierdoor bent u in staat om uw communicatie met anderen te verbeteren, zowel in persoonlijke als groepsgesprekken, e-mail-, schriftelijk en telefonisch verkeer. Aansluitend op alle niveaus ...20 training_cursus/training-communicatie/communicatie-vaardigheden.php
...en. Onderwerpen Inzicht Krijgen In Uw Drijfveren; Zelfbewuster OptredenAssertief OptredenEn CommunicerenHet Achterhalen Van GedragingenSub-assertief Agressief En Assertief GedragGrenzen StellenEn AangevenBewuste Keuzes Helder CommunicerenOmgaan Met Verschillende Belangen. Resultaten Als leidinggevende moet u voldoende tools in handen krijgen om op een natuurlijke manier te kunnen handelen. In onze perspectief betekent assertiviteit dat u op een acceptabele manier uw grenzen kenbaar maakt. Dit houdt in dat u rekening houdt met anderenen niemand over het hoofd ziet, en dus niet subassertief of agressief reageert. Tijdens deze training leert u de belangrijkste assertiviteitsvaardigheden in de praktijk te brengen. Hierbij krijgt u van de trainer tips, voorbeeldenen persoonlijke do?s en don?ts. Aansluitend op alle niveau...144 training_cursus/training-assertief-leidinggeven/cursus-training-assertief-leidinggeven.php
... VerzuimgesprekHet Ontwikkelen Van Een Plan Van Aanpak Tot WerkhervattingPraktijksituaties En -voorbeeldenPersoonlijk Actieplan Resultaten U bent zich nog meer bewust van uw rol bij het voorkomenen terugdringen van het ziekteverzuim. U kunt een onderscheid makentussen wit, grijs en zwart verzuim en bent in staat om vragend en met (zelf)vertrouwen de redenen van het (grijs)verzuim te achterhalenen op of aan te pakken. Tijdens deze cursus krijgt u ideeen mee om uw medewerkers zo snel mogelijk weer aan het werk te krijgenen de terugkeerdrempel te verlagen. Daarnaast heeft u ideeen gekregen hoe ziekteverzuim voorkomen kan worden. Tenslotte, voorkomen is beter dan genezen. Tevens bent u na afloop van deze cursus in staat om op een effectieve manier een telefonische ziekmelding te behandelenen een verzuimgesprek te voeren. H...198 training_cursus/cursus-ziekte-verzuim/training-ziekteverzuim-management.php
... Conflicten ontstaan in elke werkomgeving. Er kunnenverschillende belangen ontstaan. Men krijgt heftige kritiek. Er kunnen allerlei verstoringen in de communicatie ontstaan. Daar waar mensen met elkaar werken bestaan verschillen. Conflictsituaties roepen vaak spanningen op en mensen ervaren een conflict vaak als destructief. Als er echter goed met conflicten wordt omgegaan zijn ze juist constructief. Conflicten lossen vaak iets op...83 training_cursus/training-conflicthantering/conflicthantering-training.php
...dernemer om daar gebruik van te maken. Creatief Denken is een techniek om medewerkers actief in te zetten bij het genereren van nieuwe ideeen voor het bedrijf. In de Workshop of Training Creatief Denken kunnen de mensen stap voor stap kennismaken met verschillende methodes en technieken van creatief denken. Onderwerpen Creatief Denken; TotalBrainBox MethodeCreatief ProbleemOplossenCreatieve InspiratieCreatieve DenktankIdeeen Festival; Resultaten In de training "brainstormen" maken deelnemers kennis met verschillende vormen van creatieve denktechnieken. Ze worden uitgedaagd om patroondoorbrekend te denken door steeds weer nieuwe invalshoeken op te sporen. In een training creatief denken leren de deelnemers verschillende technieken om ideeen te genereren met als doel zich actief te gaan inzetten bij het genereren van nieuwe i...165 training_cursus/creatief-denken-brainstormen/brainstorm-creatief-denken-training.php
...oor Ervaren DocentenPraktijkgerichte En Werkgerelateerde TrainingenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U kunt zakelijk en prive corresponderen, de meest uiteenlopende documenten lezen (ook de meer complexe) en vloeiend gesprekken voeren. Zelfs de communicatie tussenEngelstalige mensen onderling, die soms heel snel gaat, zult u kunnen volgen. Na de cursus bent u bovendien in staat om Engelstalige krantenen tijdschriften volledig te lezenen programma`s op Engelse radio- en tv-stations moeiteloos tot in detail te volgen. Uw woordenschat wordt zakelijk en u leert de gezegden, zowel in het zakelijk verkeer, alsook in de zakelijke communicatie, goed te gebruiken. Uw werksituatie staat hierbij zoveel mogelijk centraal. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV...300 training_cursus/opleiding_engels/cursus-engels-voor-gevorderden.php
...ng Door Ervaren DocentenPraktijkgerichte En Werkgerelateerde TrainingenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U kunt zakelijk en prive corresponderen, de meest uiteenlopende documenten lezen (ook de meer complexe) en vloeiend gesprekken voeren. Zelfs de communicatie tussenEngelstalige mensen onderling, die soms heel snel gaat, zult u kunnen volgen. Na de cursus bent u bovendien in staat om Engelstalige krantenen tijdschriften volledig te lezenen programma`s op Engelse radio- en tv-stations moeiteloos tot in detail te volgen. Uw woordenschat wordt zakelijk en u leert de gezegden, zowel in het zakelijk verkeer, alsook in de zakelijke communicatie, goed te gebruiken. Uw werksituatie staat hierbij zoveel mogelijk centraal. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau...62 training_cursus/taaltraining/cursus-engels-voor-gevorderden.php
...oor Ervaren DocentenPraktijkgerichte En Werkgerelateerde TrainingenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten U kunt zakelijk en prive corresponderen, de meest uiteenlopende documenten lezen (ook de meer complexe) en vloeiend gesprekken voeren. Zelfs de communicatie tussenEngelstalige mensen onderling, die soms heel snel gaat, zult u kunnen volgen. Na de cursus bent u bovendien in staat om Engelstalige krantenen tijdschriften volledig te lezenen programma`s op Engelse radio- en tv-stations moeiteloos tot in detail te volgen. Uw woordenschat wordt zakelijk en u leert de gezegden, zowel in het zakelijk verkeer, alsook in de zakelijke communicatie, goed te gebruiken. Uw werksituatie staat hierbij zoveel mogelijk centraal. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV...300 training_cursus/opleiding_engels/cursus-engels-voor-gevorderden.php
...gaat op een natuurlijke wijze. Mentaal en emotioneel staat u stevig in uw schoenen door het erkennen, herkennenen het kunnen benoemen van actuele situaties en hoe u daar zelf in staat. U ervaart meer rust en ontspanning doordat u zich bewust bent geworden hoe de verschillende persoonlijkheden op elkaar reagerenen wat daarin uw eigen plek is. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. C...240 training_cursus/persoonlijke_bewustwording/begeleiding_in_bewustzijn.php
...En Japans SprekenTeksten LezenEn BegrijpenDagelijkse OmgangstaalBegeleiding Door Ervaren Docenten. Resultaten U kunt zakelijke en privegesprekken houden. Daarnaast kunt u complexere tekstenen de meest uiteenlopende documenten lezen. U spreekt voortaan vloeiend Japans. U kunt zelfs de communicatie tussen Japanners onderling volgen, terwijl dit hiervoor heel erg snel leek te gaan. Bovendien bent u na deze cursus in staat om Japanse krantenen tijdschriften volledig te lezen. U kunt programma`s op Japanse radio- en tv-stations moeiteloos tot in detail volgen. Tot slot leert u om zakelijke termenen gezegden goed te gebruiken in zowel het zakelijk verkeer als tijdens zakelijke communicatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan o...166 training_cursus/cursus-japans/japanse-cursus.php
...e training Verzuimgesprekken voeren aan. Na een korte theoretische inleiding gaat u met elkaar in gesprek over uw visie en aanpak van verzuim. Het grootste deel van de tijd wordt besteed aan oefeningen in gespreksvaardigheden. Hierbij wordt ingegaan op verschillende soorten verzuimgesprekken. Bij de oefeningen wordt zoveel mogelijk gebruik gemaakt van de door de deelnemers ingebrachte casu?stiek, zodat zij leren om de lesstof meteen in hun praktijksituatie toe te passen. Onderwerpen Doelstelling Van Uw Organisatie Visie Van Uw Organisatie Op VerzuimVerschillende Soorten Verzuim Roze Grijs Zwart En WitHandvatten Voor De Verschillende Soorten VerzuimgesprekkenTelefonische ZiekmeldingTelefonisch Contact Tijdens ZiekteGesprek Tijdens HuisbezoekTerugkeergesprekGesprek Bij ProbleemverzuimGespreksvaardighedenOmgaan Met EmotiesOmg...199 training_cursus/cursus-verzuim-management/training-verzuimgesprekken-voor-leidinggevenden.php
Page generated in 0.244 seconds.