088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Communicatie Vaardigheden

20

Algemene cursus Communicatie Vaardigheden


Hoe verloopt communicatie precies? Welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? Wat is non-verbale communicatie? Hoe belangrijk is het goed waarnemen? Moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? Hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? Welke signalen zenden we naar elkaar uit? Wat is belangrijk als ik luister? Hoe vat ik het beste samen? Welk vragen moet ik stellen? Hoe kan mijn gesprekspartner het beste met mijn feedback uit de voeten? En hoe ontvang ik zelf feedback, zonder me aangevallen te voelen? In deze doelgerichte training komen de zojuist genoemde vragen aan de orde.


Onderwerpen



Resultaat


Daarbij bent u in staat om de verschillende communicatievormen te herkennen en toe te passen. U hebt inzicht gekregen in hoe u overkomt op anderen en hoe u de gedragsstijl van anderen kunt herkennen. U leert denken en praten vanuit de ontvanger van de boodschap, weloverwogen uw standpunt te bepalen, structuur aan te brengen in de communicatie en de kwaliteit van de informatieoverdracht te verbeteren. Hierdoor bent u in staat om uw communicatie met anderen te verbeteren, zowel in persoonlijke als groepsgesprekken, e-mail-, schriftelijk en telefonisch verkeer.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Communicatie Vaardigheden. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Communicatie Vaardigheden aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Communicatie Vaardigheden;


Aantal bijeenkomsten: 3
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Communicatie Vaardigheden. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Communicatie Vaardigheden


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Klantgericht Denken en Handelen
cursus Presentatie Technieken
training Verkoper Communicatie
training Zakelijke Brieven Schrijven
training Interview Technieken
training Communicatievaardigheden
training Basis Effectief Communicatie
cursus Conflicthantering
training Presentatie voor Groepen
training Assertiviteit en Assertief
training Balie en Receptie Medewerker
training Vergadertechnieken
training Soepel en effectief
Training Nederlands schrijven voor
Training OR Ondernemingsraad
training Creatief Denken Brainstormen
training Onderhandelingstechniek
training Informatiestromen -
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Nieuwe Medewerker Inwerken
training Verzuimgesprekken
Cursus Adviesvaardigheden
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Teambuilding met de juiste
training Feedback Middenkader

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Paresto Defensie Cateraar1 deelnemers 
Luiten Vleeswaren20 deelnemers 
De Haagse Hogeschool72 deelnemers 
Remmers B.V.1 deelnemers 
Transavia1 deelnemers7 trajecten
Rademakers Gieterij BV8 deelnemers5 trajecten
Squadrons AOCS NM | 16 deelnemers 
Parkmobile1 deelnemers40 trajecten
HTM Wagenparkservice1 deelnemers 
Curamare2 deelnemers 
Teleplan Communications BV1 deelnemers 
De Schans B.v.1 deelnemers 
Nienhuis Montessori1 deelnemers2 trajecten
TNT Express7 deelnemers2 trajecten
Simons Halal Food7 deelnemers4 trajecten
Novek Technical Solutions4 deelnemers 
Albert Heijn Online Nieuwegein11 deelnemers5 trajecten
Nedinsco BV8 deelnemers 
JUMO Meet- En Regeltechniek13 deelnemers 
Weegels Hoorbeleving Kerkrade2 deelnemers 
Helly Hansen6 deelnemers 
Verhoeve Milieu Bv7 deelnemers 
Van Wijnen Noord B.V.12 deelnemers 
Smurfit Kappa RapidCorr5 deelnemers 
DuSart Pharma B.V.6 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Communicatievaardigheden. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 08-04-2024
als magazijnbeheerder krijgt u te maken met verschillende taken. u coördineert, controleert en/of leidt een volledig magazijn of een afdeling hiervan. daarnaast organiseert u de goederenontvangst, beheert u de voorraden en stuurt u medewerkers aan binnen het magazijn. in deze workshop wordt er ingegaan op allerlei vaardigheden en aspecten die ervoor zorgen dat u uw werk als magazijnbeheerder gemakkelijker kunt uitvoeren. hierbij staat efficiëntie en het aansturen van goederen centraal. Onderdeel van Communicatievaardigheden



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training communicatie vaardigheden Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass communicatie vaardigheden. MT Kader Trainingen: Communicatievaardigheden. ZZP of Freelance Vacature voor: training communicatie. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training communicatie communicatie vaardigheden. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training communicatie communicatie vaardigheden. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:

spreken en verstaan. in deze workshop japans leert u effectief en gedegen gesprekken te voeren over alledaagse en zakelijke onderwerpen. u leert onder andere inkopen doen, de weg te vragen, hoe u een hotel boekt, hoe u uw zaak kunt promoten en hoe u uw product neer kan zetten. dit kan zowel telefonisch als zakelijk. lezen en schrijven het schrift dat u leert lezen en schrijven is het kana. het kana is het meest gebruikte lettergrepenschrift van japan. met het workshopboek en de persoonlijke begeleiding van ons doet u de basiskennis van de japanse taal op. daarnaast krijgt u tijdens de workshop een uitgebreide serie dialogen compleet met engelse vertaling. deze dialogen zijn ook door `native speakers` ingesproken op cd. een japanse krant of tijdschrift lezen, de grote lijnen van een artikel begrijpen of een japanse brief schrijven zijn nar het volgen van deze workshop geen probleem meer voor u!

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Wel eens gedacht aan: IKKE IKKE IKKE...

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Communicatie Vaardigheden