088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Correct Nederlands Incompany

289

Algemene cursus Correct Nederlands Incompany


Tijdens de cursus correct Nederlands schrijven leert u spellen en schrijven zonder fouten. Want hoe zat het ook alweer met die d’s, t’s en dt's? Is het miniscuul of minuscuul? En wanneer wordt een woord aan elkaar of los geschreven? In deze effectieve training krijgt u een duidelijk overzicht van de belangrijkste spellingregels en grammaticaregels. U leert om foutloos Nederlands te schrijven in uw eigen brieven, e-mails en rapporten. Want wie foutloos schrijft, komt professioneler over.

De cursus 'Correct Nederlands schrijven' helpt u om uw communicatie te verbeteren. Dit is handig voor in een zakelijke omgeving, maar ook in uw privéleven. U leert uw struikelblokken te herkennen en veelgemaakte fouten te voorkomen.


Onderwerpen



Resultaat


Tijdens de cursus correct Nederlands schrijven krijgt u inzicht in uw struikelblokken en leert u deze te vermijden. Daarnaast leert u foutloos te spellen. Na afloop van deze cursus heeft u een duidelijk overzicht van veelgemaakte fouten en heeft u uw kennis van de taal- en spellingregels op een leuke en praktische manier opgefrist. Door onze praktijkgerichte oefeningen leert u deze kennis direct toe te passen in uw praktijksituatie.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Correct Nederlands Incompany. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Correct Nederlands Incompany aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Correct Nederlands Incompany;


Aantal bijeenkomsten: 4
Het aantal uren 3 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Correct Nederlands Incompany. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Correct Nederlands Incompany


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Correspondentie
training Zakelijke Brieven Schrijven
training Vergadertechnieken
training Teksten Redigeren
training Rapporteren Notuleren
cursus Correct Schrijven Zakelijk
cursus Speech schrijven
cursus Zakelijk Nederlands
cursus Notuleren
cursus Basiscursus Nederlands
cursus Effectief Foutloos Nederlands
training Mediatraining
cursus Rapporteren
training Notuleren en Rapporteren
training Zakelijke Correspondentie
training Nederlands De Juiste Spelling
cursus Nederlands voor Buitenlanders NT2
cursus Zakelijk Engels
training Correct Nederlands Schrijven

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Abiant EU Service8 deelnemers 
Bekaert1 deelnemers2 trajecten
SWV De Meierij3 deelnemers 
Indal Group4 deelnemers 
Tollenaar Staalgroep B.V8 deelnemers 
Waterschap Zeeuwse Eilanden1 deelnemers 
Gasunie8 deelnemers3 trajecten
Gemalto3 deelnemers 
Amsterdam UMC Locatie AMC1 deelnemers 
NN1 deelnemers 
Novulus BV1 deelnemers 
Quercus Technical Services2 deelnemers4 trajecten
Fortapak Bv Nijmegen1 deelnemers2 trajecten
Bakkersland Hoogeveen2 deelnemers 
Schouten Facility8 deelnemers3 trajecten
Vegro1 deelnemers 
Henkel2 deelnemers 
Hethon Nederland BV3 deelnemers2 trajecten
Iboma Lopik Bv8 deelnemers 
Honeywell BV10 deelnemers 
Homij Technische Installaties BV4 deelnemers 
KOAC-NPC7 deelnemers 
Uitgekookt8 deelnemers 
Neways Advanced Applications B.V. 12 deelnemers 
SD Worx Venlo8 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Correct Nederlands Schrijven. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 06-05-2024
tegenwoordig besteden steeds minder mensen tijd aan spelling. de spellingscontrole lost het wel op, toch? dit is echter onjuist. programma’s zoals microsoft word zien vaak niet alle woorden en hierdoor worden er nog steeds veel fouten gemaakt. samengestelde woorden, zoals sollicitatiegesprek, kunnen volgens de spellingcontrole bijvoorbeeld los van elkaar geschreven worden omdat hij de woorden ‘sollicitatie’ en ‘gesprek’ kent. ondanks dat hier geen rood streepje onder staat hoort het woord 'sollicitatiegesprek' toch echt aan elkaar. om deze reden is het belangrijk dat wij zelf ook kennis hebben van de spellingregels. veel taal- en spelfouten schrikken vaak lezers af en dit is zonde. zij kunnen hierdoor namelijk aan de professionaliteit van het bedrijf twijfelen.

een goede beheersing van de nederlandse taal is dus eigenlijk voor iedereen een 'must'. u wilt namelijk niet slordig of onprofessioneel overkomen door te veel spel- of taalfouten te maken. maar hoe zit het nu precies met die nieuwe spelling? is het 'pannekoek' of 'pannenkoek'? en is het nou 'zuidhollands' of 'zuid-hollands'? na het volgen van deze workshop hoeft u niet meer te twijfelen. in deze workshop worden de basisregels weer doorgenomen en krijgt u antwoord op al uw vragen inzake spelling. u leert om weer volgens de juiste regels te corresponderen. Onderdeel van Correct Nederlands Schrijven



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training training correct nederlands incompany Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass training correct nederlands incompany. MT Kader Trainingen: Correct Nederlands Schrijven. ZZP of Freelance Vacature voor: taalcursus nederlands. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: taalcursus nederlands training correct nederlands incompany. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen taalcursus nederlands training correct nederlands incompany. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:

deze pakkende workshop is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. u leert en oefent in deze workshop de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
In te hoge verwachting schuilt de grootste teleurstelling.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Correct Nederlands Incompany