088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Japanse

166

Algemene cursus Japanse


Spreken en verstaan. In deze cursus Japans leert u effectief en gedegen gesprekken te voeren over alledaagse en zakelijke onderwerpen. U leert onder andere inkopen doen, de weg te vragen, hoe u een hotel boekt, hoe u uw zaak kunt promoten en hoe u uw product neer kan zetten. Dit kan zowel telefonisch als zakelijk. Lezen en schrijven Het schrift dat u leert lezen en schrijven is het Kana. Het Kana is het meest gebruikte lettergrepenschrift van japan. Met het cursusboek en de persoonlijke begeleiding van ons doet u de basiskennis van de Japanse taal op. Daarnaast krijgt u tijdens de cursus een uitgebreide serie dialogen compleet met Engelse vertaling. Deze dialogen zijn ook door `native speakers` ingesproken op cd. Een Japanse krant of tijdschrift lezen, de grote lijnen van een artikel begrijpen of een Japanse brief schrijven zijn nar het volgen van deze cursus geen probleem meer voor u!


Onderwerpen



Resultaat


U kunt zakelijke en privegesprekken houden. Daarnaast kunt u complexere teksten en de meest uiteenlopende documenten lezen. U spreekt voortaan vloeiend Japans. U kunt zelfs de communicatie tussen Japanners onderling volgen, terwijl dit hiervoor heel erg snel leek te gaan. Bovendien bent u na deze cursus in staat om Japanse kranten en tijdschriften volledig te lezen. U kunt programma`s op Japanse radio- en tv-stations moeiteloos tot in detail volgen. Tot slot leert u om zakelijke termen en gezegden goed te gebruiken in zowel het zakelijk verkeer als tijdens zakelijke communicatie.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Japanse . Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Japanse aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Japanse ;


Aantal bijeenkomsten: 10
Het aantal uren 2 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Japanse . Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Japanse


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


cursus Engels voor beginners
cursus Engels voor gevorderden
cursus Duits voor beginners
cursus Duits voor gevorderden
cursus Spaans voor beginners
cursus Spaans voor gevorderden
cursus Russisch voor beginners
cursus Russisch voor gevorderden
cursus Nederlands voor Buitenlanders NT2
cursus Basiscursus Nederlands
cursus Frans voor beginners
cursus Frans voor gevorderden
training Zakelijke Brieven Schrijven
cursus Zakelijk Engels
cursus Zakelijk Japans
cursus NT2 Nederlands leren
cursus Zakelijk Duits
cursus Zakelijk Spaans
cursus Italiaans voor beginners
training Correspondentie
training Correct Nederlands Schrijven

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
GreenChem Holding B.V.5 deelnemers2 trajecten
NCOI Opleidingen1 deelnemers5 trajecten
Boerman1 deelnemers3 trajecten
Alvero Kantoormeubelverhuur9 deelnemers 
Ministerie Van Defensie20 deelnemers3 trajecten
Hovenierderij Sandee BV.13 deelnemers 
Ista Nederland9 deelnemers2 trajecten
Comfort Trappen3 deelnemers 
Verhoeve Milieu Bv7 deelnemers 
Hoogheemraadschap Hollands Noorderkwartier8 deelnemers 
Wijnhoff & Van Gulpen & Larsen B.V.8 deelnemers 
Storyteller1 deelnemers 
Dyka BV72 deelnemers2 trajecten
VX Company4 deelnemers 
Montana Snowcenter10 deelnemers2 trajecten
Geissler Installatietechniek5 deelnemers 
DuSart Pharma B.V.6 deelnemers 
Ashland Services B.V.1 deelnemers 
Shunter B.V.1 deelnemers 
Noblesse 7 deelnemers2 trajecten
Metameer4 deelnemers 
Van Gelder Telekom GmbH8 deelnemers 
N.f.b. Coatings B.V.15 deelnemers 
Klinipath BV2 deelnemers 
Rockwool B.V.3 deelnemers4 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Zakelijk Japans. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 08-04-2024
vrijwel elke organisatie is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om haar resultaten te verbeteren. iedereen wil graag een voorsprong op zijn concurrenten hebben en houden. om dat te kunnen moeten wij beter zijn dan onze concurrent en moeten wij onze prestaties verbeteren. innovatie is daarvoor een vertrouwde oplossing maar vraagt enorme investeringen in tijd en geld. en wij hebben vaak alles, behalve tijd en geld! de huidige kredietcrisis is bij uitstek de tijd om u te richten op de voordelen van deze managementmethode.

lean by kaizen is een filosofie die staat voor een werkwijze die al menige organisatie aan een vooraanstaande positie in zijn branche heeft geholpen. in deze workshop wordt uitgelegd wat zo kenmerkend is voor deze aanpak en hoe u dit zelf kunt toepassen.

lean by kaizen verbetermanagement en lean by kaizen procesverbetering vormen samen de basis voor het succesvol verbeteren van uw organisatie. aansluitend op deze workshop is het mogelijk om onder leiding van onze ervaren expert door middel van workshops en small group activities het geleerde direct in praktijk te brengen. de inhoud van deze workshops wordt altijd in overleg met u vastgesteld.
Onderdeel van Zakelijk Japans



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training japanse cursus Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass japanse cursus. MT Kader Trainingen: Zakelijk Japans. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus japans. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus japans japanse cursus. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus japans japanse cursus. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:

conflicten ontstaan in elke werkomgeving. er kunnen verschillende belangen ontstaan. men krijgt heftige kritiek. er kunnen allerlei verstoringen in de communicatie ontstaan. daar waar mensen met elkaar werken bestaan verschillen. conflictsituaties roepen vaak spanningen op en mensen ervaren een conflict vaak als destructief. als er echter goed met conflicten wordt omgegaan zijn ze juist constructief. conflicten lossen vaak iets op, werken verhelderend en brengen oplossingen met zich mee voor werkproblemen. de samenwerking wordt verbeterd. in de workshop conflicthantering krijgen deelnemers inzicht in hun manier van conflicthantering en in verschillende soorten conflicten. op deze manier kunnen zij kennisnemen van zijn eigen voorkeursstijl van conflicthantering en wordt er geoefend met andere stijlen, namelijk de stijl die op dat moment het meest effectief is.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Echt respect moet je verdienen.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Japanse