088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Sollicitatie

161

Algemene cursus Sollicitatie


Het doel van de sollicitatietraining is een persoon voor te bereiden op het solliciteren naar een nieuwe baan. Een sollicitatietraining kan plaatsvinden in het kader van het vervolg van de loopbaan, bijvoorbeeld als onderdeel van een loopbaan orientatie traject of bij een outplacement procedure. De persoon leert hoe hij zich het beste kan presenteren, zowel schriftelijk als in een gesprek met potentiele werkgevers.


Onderwerpen



Resultaat


Aan de hand van praktische opdrachten wordt gewerkt aan alle stappen in het sollicitatieproces vanaf inzicht verkrijgen in het eigen `product`, de koopmotieven van de werkgever, de presentatie van uzelf, het schrijven van uw brief, het maken van een curriculum vitae, het telefoneren, netwerken en het oefenen van het gesprek. Hierbij wordt gebruik gemaakt van rollenspel en videoregistratie. Na de training heeft u concrete vaardigheden om zelfstandig te kunnen solliciteren. U heeft inzicht in uw zwakke en uw sterke kanten. U heeft meer zelfvertrouwen. U weet hoe u een brief moet schrijven, u heeft een goed c.v. en u kunt netwerken en gesprekken voeren. Kortom u bezit alle vaardigheden, die u nodig heeft om succes te hebben.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Sollicitatie . Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Sollicitatie aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Sollicitatie ;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Sollicitatie . Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Sollicitatie


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


traject Optimale Bedrijfskunde
cursus Presentatie Technieken
cursus Efficiënt en
training People Management
cursus Projectmanagement
training Teambuilding inclusief DiSC
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Timemanagement
training Mediatraining
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
training Interview Technieken
training Informatiestromen -
training Prestatie Inkoop
training Verzuimgesprekken
cursus MT Lid Management Communicatie
training Effectief Leidinggeven
training TeamBuilding
Training OR Ondernemingsraad
training Solliciteren UWV
training Prestatieverkoop
training Feedback Middenkader
training Functioneringsgesprekken
training Nieuwe Medewerker Inwerken
cursus Bedrijfs Onderzoek E-Learning
cursus Ziekteverzuim management
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
cursus Notuleren
cursus Persoonlijk ontwikkelingsplan POP
Cursus MT Middenmanagement Intensief
training Competentiebegeleiding
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Rapporteren Notuleren
training Projectmanagement
training Verandermanagement
training Feedback Geven en Ontvangen
training Acquisitie Verkoop voor
training Professionele Inkoop Training
training Medezeggenschap OR
training ISO 9001:2015 Beknopt Opfris
cursus Omgaan met agressie
training Coaching - Coachen van uw Team
training Voorkomen van een Burn-Out
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Interne auditor
e-Learning AVG
training Basic Chat GPT AI Training

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Stichting NOVIzorg6 deelnemers 
Acto Informatisering17 deelnemers 
Centraalstaal International2 deelnemers 
Spill1 deelnemers 
Knoop College2 deelnemers 
OTTO Work Force30 deelnemers 
Viskoteepak8 deelnemers3 trajecten
Stichtd6 deelnemers 
IT Creation B.v.1 deelnemers 
Talen Staphorst4 deelnemers 
Novulus BV1 deelnemers 
Boston Scientific Group Plc4 deelnemers2 trajecten
Astron4 deelnemers2 trajecten
WMD6 deelnemers 
Lavor BV3 deelnemers 
HECTAS Facility Services1 deelnemers12 trajecten
Parkmobile Group BV5 deelnemers2 trajecten
Van Delft Biscuits & Drinks BV1 deelnemers 
Bari1 deelnemers 
Hoefnagels Branddeuren BV9 deelnemers 
Gemeente Den Haag1 deelnemers 
Stichting Vredewold7 deelnemers 
Jeurgens Banket BV8 deelnemers3 trajecten
Van Tilburg-Bastianen DAF B.V.12 deelnemers 
Teleplan Communications BV1 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Solliciteren UWV. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 06-05-2024
deze pakkende workshop is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. u leert en oefent in deze workshop de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie. Onderdeel van Solliciteren UWV



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training sollicitatie training Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass sollicitatie training. MT Kader Trainingen: Solliciteren UWV. ZZP of Freelance Vacature voor: training solliciteren. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training solliciteren sollicitatie training. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training solliciteren sollicitatie training. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:

iemand proberen te doorgronden en spannend portretteren. beweegredenen boven tafel krijgen en treffend beschrijven. daar gaat het om bij het journalistieke interview. op het oog lijkt het makkelijk, in de praktijk blijkt het knap lastig. het is meer dan een paar trucjes toepassen.

in een journalistiek interview gaat het erom dat je goede vragen stelt en betrouwbare en relevante informatie krijgt. maar het is ook belangrijk dat je inzicht krijgt in het gedrag en de psyche van de geinterviewde en het gesprek weet te sturen. van groot belang voor de kwaliteit van het interview is de manier waarop geinterviewden vertellen. is dat saai of vaag, of juist levendig en boeiend?
gedurende de workshop werk je aan een persoonlijk interview dat je zowel uitvoert als uitschrijft. de uiteindelijke artikelen worden gezamenlijk besproken. bij het schrijven van een interview moet je veel keuzes maken. kies je voor de vraag-antwoord vorm, of voor een verhaal met citaten? hoe bouw je je verhaal op? hoe maak je een spannend begin?

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Ik heb in mijn leven meer geleerd
door te luisteren dan door te spreken.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Sollicitatie