088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching training Medewerker Begeleiding

Uw zoek resultaat voor: training Medewerker Begeleiding

Cursus Warehouse Medewerker BVT :: In-Company Opleider

... Met een warehouse medewerker wordt een persoon bedoeld die de stroom van goederen en informatie optimaal begeleidt of deels organiseert. Een goede logistieke stroom is van zeer groot belang voor uw organisatie. Logistiek houdt namelijk een organisatie draaiende. De goederen moeten op een juiste manier naar de klant worden verzonden. Tijdens de cursus Warehouse medewerker maakt u in een kort en zeer aantrekkelijk programma kenn...
79 training_cursus/warehouse-productieman/warehousemedewerker.php

Cursus Telefoon- En Receptiemedewerker BVT :: In-Company Opleider

... Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbre...
6 training_cursus/cursus-baliemedewerker/training-receptie-en-baliemedewerker.php

Cursus Nederlands Schrijven Voor Medewerkers BVT :: In-Company Opleider

... Communicatiemedewerkers krijgen vaak te maken met het schrijven van verschillende tekstsoorten. Zij moeten daarbij opletten op hun doelgroep en de eisen die aan de teksten worden gesteld. Hierdoor zorgen zij ervoor dat hun verhaal of boodschap bij de doelgroep aankomt. Toch is het schrijven van teksten niet altijd even gemakkelijk. Hoe zorgt u voor een effectieve opbouw van uw tekst, waarbij de lezer ge?nteresseerd blijft? En...
226 training_cursus/cursus-schrijven-communicatie-medewerkers/cursus-nederlands-schrijven.php

Cursus ISO Kwaliteit ISO 9001:2015 Begeleiding BVT :: In-Company Opleider

... Dit traject is bedoeld voor alle medewerkers, die binnen het bedrijf belast zijn met het opzetten van de normering en deze gaan uitvoeren (bijvoorbeeld voor ISO, OHSAS). Dit traject kan al dan niet gecombineerd worden met een nulpuntmeting van het managementsysteem. Wij verzorgen en begeleiden uw bedrijf naar deze nieuwe norm. Ook passen wij uw oude norm aan de nieuwe regels. Dit kunnen wij verzorgen als coordinator van het ma...
142 training_cursus/training-iso-begeleiding/iso-begeleiding.php

Cursus Competentiebegeleiding BVT :: In-Company Opleider

...er perspectief te leren en naar uw eigen situatie te kijken. Tevens werkt u praktisch en doelgericht aan het verbeteren van uw functioneren. Het mes snijdt daarmee aan twee kanten: deze competentie coaching biedt meer voldoening en tegelijkertijd uw organisatie een competente medewerker. Onderwerpen Intake & Assessment, 360 Graden FeedbackCompetenties ErkennenCompetenties OntwikkelenPersoonlijk ActieplanElk Traject Is Maatwerk. Resultaten Uw coachingdoelen (gekoppeld aan de werkpraktijk) vormen de leidraad van het coachingtraject. De werkwijze is gebaseerd op de principes van bewustwording, ervarend leren en empowerment en integratie in de praktijk. Hierbij maakt de coach gebruik van uiteenlopende methodieken, zoals NLP, RET , feedback, kernkwadranten, praktijkopdrachten en rollenspelen. Coaching en feedback op de werkp...
160 training_cursus/competentie_begeleiding/competentie_coaching.php

Cursus Bedrijfs Onderzoek E-Learning BVT :: In-Company Opleider

... Goed verlopende interne communicatie is de succesfactor van uw organisatie. Niet alleen om het bedrijfsgevoel te stimuleren en medewerkers te betrekken bij het functioneren van uw organisatie, maar ook voor een positieve uitstraling naar uw klanten en omgeving. Om communicatie goed te laten verlopen, is gedegen onderzoek nodig. Question Degree meet voor u de effectiviteit van de interne communicatie in uw organisatie.BV&T onde...
163 training_cursus/communicatie_onderzoek/medewerker_betrokkenheid_onderzoek.php

Cursus Studievaardigheden Techniek BVT :: In-Company Opleider

...gevende, punten zijn van zorg. U bent gemotiveerd om een opleiding te (gaan) volgen, maar weet niet altijd goed hoe u dit aan gaat pakken. Met de juiste studievaardigheden leert u voortaan met meer plezier en houdt u zich aan uw planning. Binnen deze training staat u als medewerker centraal. Naast de begeleiding krijgt u ook informatie over studievaardigheden en individuele begeleiding. De bijeenkomsten hebben een nog nader af te stemmen tussenperiode. In deze tussenperiode heeft u tijd om aan uw eigen geformuleerde leerdoelen te werken. Onderwerpen Studievaardigheden; Wat Leren InhoudtHaal Het Maximale Uit Uw StudieOndersteuning In Moeilijke VakkenDe Juiste Planning MakenTimemanagementPersoonlijk Actieplan. Resultaten Daarbij heeft u (weer) geleerd om te leren. U maakt uw eigen planning, houdt uzelf eraan en u besteedt...
222 training_cursus/cursus-studievaardigheden/studie-begeleiding.php

Cursus Leiderschap Vs Leidinggeven BVT :: In-Company Opleider

... In een leidinggevende rol wordt er veel van u als persoon gevraagd en verwacht. Om vanuit uw kracht te anticiperen op alles wat op u afkomt en van u verwacht wordt, is deze stap naar verdieping en bewustwording wat u verder zal helpen deze functie met passie uit te voeren. De filters waarmee we onze omgeving waarnemen worden op een deskundige wijze uiteengezet. Hierdoor krijgt u al gauw zicht op het ontstaan en het voorkomen v...
240 training_cursus/persoonlijke_bewustwording/begeleiding_in_bewustzijn.php

Cursus Nieuwe Medewerker Inwerken BVT :: In-Company Opleider

... De technische vakkracht is verantwoordelijk voor het voorkomen van schade aan mensen, middelen en het milieu. Het gaat hierbij om inhoudelijke bewerkingen. De taken van een technische vakkracht zijn bijvoorbeeld: bedienen, regelen, bewaken. Dit moet schriftelijk worden onderbouwd. De kandidaat weet na deze opleiding het procesverloop te rapporteren. De inhoud van de training wordt samen met u als bedrijf samengesteld. Veel org...
77 training_cursus/technisch-vakkracht/vapro-opstart-vakkracht.php

Cursus Balie En Receptie Medewerker BVT :: In-Company Opleider

... Het gezicht van ieder bedrijf en meer... Een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. Dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onderwerpen Bedrij...
148 training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php

Cursus Beoordelingsgesprekken Voeren BVT :: In-Company Opleider

... Door succesvol en doelgericht beoordelingsgesprekken te voeren verbetert u de prestaties van uw medewerkers. Hoe kunt u uw medewerkers op een respectvolle manier aanspreken met de juiste interactie? Hoe kunt u met deze gesprekken de motivatie en prestaties van uw medewerkers verhogen? Wilt u weten hoe u een gesprek op de juiste manier opbouwt? Dan is deze training uitstekend geschikt voor u. In deze training leert u effectief ...
220 training_cursus/cursus-beoordelingsgesprekken/training-beoordeling-gesprek-opleiding.php

Cursus Persoonlijk Ontwikkelingsplan POP BVT :: In-Company Opleider

... Hoe stelt u een loopbaanplan op? Welke behoeften hebben medewerkers ten aanzien van hun carri?re? Welke rol speelt de organisatie hierin en welke rollen de medewerkers zelf? Er wordt van u steeds vaker verwacht dat u werknemers op een professionele manier kunt adviseren en in hun loopbaan kunt begeleiden. BV&T verzorgt zowel coaching als trainingstrajecten waarbij u instrumenten leert kennen die u kunt inzetten tijdens de beg...
52 training_cursus/training-persoonlijk-ontwikkelingsplan/persoonlijk-ontwikkelings-plan.php

Cursus Functioneringsgesprekken BVT :: In-Company Opleider

... Een functioneringsgesprek is een belangrijk instrument voor de groei van uw onderneming. Wanneer een medewerker zijn/haar wensen kan aangeven zal hij/zij meer presteren. Een medewerker, die goed in zijn vel zit, zal dit in alle activiteiten laten zien. Toch vindt een leidinggevende, alsook de medewerker, het vaak moeilijk om al hun wensen op tafel te leggen. Dit is zonde want functioneringsgesprekken bieden veel mogelijkheden....
22 training_cursus/opleiding-functioneringsgesprekken/beoordelingsgesprek-cursus.php

Cursus Leermeester BVT :: In-Company Opleider

... Het coachen en begeleiden van medewerkers binnen uw organisatie vraagt aandacht. De vergrijzing slaat toe, werk daarom preventief. Hiervoor dient u binnen uw organisatie een functionaris te hebben die bevoegd is voor de begeleiding van nieuwkomers. Het is bepalend voor uw organisatie. Zijn inzet is bepalend voor de ontwikkeling en kwaliteit van de nieuwe medewerker of leerling. U leert in deze training niet alleen vaktechnieke...
138 training_cursus/training-leermeester-mentoren-training/training-leermeester-mentoren-training.php

Cursus People Management BVT :: In-Company Opleider

... Het slagen of falen van organisaties wordt vandaag steeds meer bepaald door de medewerkers en de manier waarop deze ingezet worden. Het lijnmanagement speelt hierin een steeds belangrijkere rol. Vandaar dat ~people management~ een belangrijke vaardigheid is, die managers vandaag moeten bezitten. Een goede basiskennis en nieuwe inzichten in thema`s betreffende personeel en organisatie zijn dan ook onmisbaar om als lijnmanager d...
103 training_cursus/peoplemanagement/peoplemanagement.php

Page generated in 0.1191 seconds.