088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Veranderprocessen

282

Algemene cursus Veranderprocessen


Binnen organisaties is altijd beweging. Stilstand is meestal ten opzicht van concurrenten achteruitgang. Grote veranderingen zijn meestal ingewikkeld. Om te komen tot een vergaande verandering is een stevige basis nodig. De vraag die wij stellen is meestal, wanneer is een verandering succesvol? Deze training bestaat uit verschillende fases. Intake (huidige status), wat wenst de organisatie en deelnemers. Voorbereiding naar de training inclusief leerdoelen, kennis moet beklijven. Na afloop van de training weet je hoe je extresiek en doeltreffend de punten van verandermanagement moet aanpakken en daarin het team gaat meekrijgen.


Onderwerpen



Resultaat


U bent op de hoogte van de belangrijkste principes van verandertrajecten en deze succesvol te managen en optimaal te begeleiden. Daarin neemt u alle medewerkers mee in de verandering en zorgt u voor een optimale sfeer binnen de organisatie. Daarbij heeft u inzichten verworven in de belangrijkste basiskrachten van het management die u goed kunt inzetten op verschillende vlakken. U bent in staat om uw medewerkers beter te motiveren en te coachen. Daarnaast weet u binnen de organisatie de verandermodellen en -stratgieen maximaal te benutten. Het gaat bij verandermanagement om draagvlak, u weet deze als geen ander te creeren. Dit alles kunt u onderbouwen en eventueel omzetten in een gedegen veranderplan. U heeft geleerd hoe u verschillende types medewerkers binnen uw organisatie kunt onderscheiden. Tot slot weet u na afloop van deze training hoe u uw medewerkers kunt begeleiden met optimale en heldere communicatie.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Veranderprocessen. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Veranderprocessen aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Veranderprocessen;


Aantal bijeenkomsten: 6
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Veranderprocessen. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Veranderprocessen


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


cursus Auditvaardigheden ISO 9001:2015
cursus Kwaliteitsbewustzijn
cursus VCA voor leidinggevenden VCA-VOL
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Interne auditor
training Intensief Kwaliteitsbeleid
cursus VCA Basis Veiligheid VCA-Basis
training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK
training OHSAS 18001 Arbo
training CE Normering
training Quality Manager Kwaliteit QHSA
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
training Lean 5S Kwaliteit
training Six Sigma Kwaliteit
training ISO 14001 Milieu Interne
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Kwaliteitsmanagement ISO
training ISO 27001 Informatiebeveiliging
training AS 9100 Luchtvracht REVC
training Verandermanagement
project AVG GDPR
training NEN 15224 Kwaliteitstraining

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Delektro Veenendaal BV2 deelnemers2 trajecten
Oranjewoud4 deelnemers2 trajecten
Pep30 deelnemers 
VGGM (GGD Arnhem)12 deelnemers 
Zuiderhuis Isidorus Mengvoeders8 deelnemers 
Ventolines B.V.4 deelnemers2 trajecten
Roc Van Twente24 deelnemers 
SKVOB Academie8 deelnemers 
Thales Group4 deelnemers4 trajecten
Shop-Apotheke B.V.18 deelnemers3 trajecten
Stedelijk Museum Amsterdam2 deelnemers2 trajecten
Accell Nederland B.V. 2 deelnemers 
Holland Zonne Energie1 deelnemers 
Bork Sloopwerken BV2 deelnemers 
Van Halteren Special Products1 deelnemers7 trajecten
Webeasy B.V.7 deelnemers 
InnoCore Technologies BV4 deelnemers 
DELTA N.V.6 deelnemers 
KOAC.NPC5 deelnemers 
N+P Recycling B.V.4 deelnemers 
Moso International BV 3 deelnemers2 trajecten
Art Hotel Spaander8 deelnemers 
Douma Staal BV5 deelnemers2 trajecten
Cogas Facilitaire Diensten B.V.10 deelnemers 
Ministerie Van Defensie20 deelnemers3 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Verandermanagement. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 08-04-2024
voor zowel de organisatie als voor de zaak, bedrijf of organisatie is het belangrijk dat er een duidelijke (verander)opdracht is. welke effecten moeten worden nagestreefd en bovenal: op welke wijze? een objectieve kijk is noodzakelijk. dat laatste wordt vaak impliciet gelaten, maar vormt steeds meer de kern van de professionaliteit van onze aanpak. welke interventies passen het beste bij de organisatie? een kernvraag die bv&t als onderscheidend vermogen ziet om waarde toe te voegen aan klanten. leren en veranderen zijn twee kanten van dezelfde medaille. bv&t brengt deze beide aspecten in een aanpak. herrie in de zaak; het idee naar herrie in het hotel. Onderdeel van Verandermanagement



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Veranderprocessen Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Veranderprocessen. MT Kader Trainingen: Verandermanagement. ZZP of Freelance Vacature voor: verandermanagement. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: verandermanagement Veranderprocessen. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen verandermanagement Veranderprocessen. Nederland

Blog Nieuws:

het gezicht van ieder bedrijf en meer... een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. u moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Een vergadering waarin iedereen het eens is,
is een verloren vergadering.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Veranderprocessen