088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Gesprekstechnieken

13

Algemene cursus Gesprekstechnieken


Deze pakkende training is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie.


Onderwerpen



Resultaat


Daarbij heeft u gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U gaat zelfbewuster en slagvaardiger om met communicatie. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, benadering, rol en communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Gesprekstechnieken. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Gesprekstechnieken aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Gesprekstechnieken;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Gesprekstechnieken. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Gesprekstechnieken


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Scania Production Zwolle BV2 deelnemers2 trajecten
Oostec BV1 deelnemers 
Ridder BV1 deelnemers 
Scania Production Zwolle B.V.10 deelnemers4 trajecten
Stichting NOVIzorg6 deelnemers 
BOOMKWEKERIJ BONESCHANSKER2 deelnemers 
Javo BV11 deelnemers 
Gemeente Arnhem25 deelnemers3 trajecten
Life Technologies6 deelnemers2 trajecten
OSPL Nederland BV1 deelnemers 
Veehandel A. Pijper4 deelnemers 
Gasunie8 deelnemers3 trajecten
Snowworld Zoetermeer8 deelnemers 
Sensitech EMEA 5 deelnemers 
Securo Beveiliging11 deelnemers2 trajecten
Esdec BV15 deelnemers 
VideoJet6 deelnemers 
Libbey Inc.24 deelnemers 
Urbain Trade Bv2 deelnemers 
Prins Van Oranje7 deelnemers 
Amsterdam Warehouse Company1 deelnemers 
Kroon1 deelnemers 
GreenChem Holding B.V.5 deelnemers2 trajecten
DMO-JIVC-C4I-IB1 deelnemers 
Personele Diensten Westerhoven B.V.5 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Effectief Telefoneren. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 04-11-2019
om een opdracht goed te kunnen uitvoeren is er van tevoren een duidelijke instructie nodig. vaak komt het echter voor dat er zaken worden vergeten of dat de instructiegever niet volledig te begrijpen is. hierdoor kan een opdracht wel eens misgaan. om dit te voorkomen biedt bv&t een workshop aan waarin u leert om op de juiste manier instructies te geven.

bv&t biedt voor al uw vragen over instructies geven een uitstekend en volledig passend programma. in ons coachingsprogramma bespreken wij uitvoerig hoe u instructies ziet en welke tools wij kunnen aanreiken. uit deze uitvoerige intake weten wij welke leerstof u expliciet nodig heeft om uw situatie te verbeteren. via theoretische inleidingen worden de noodzakelijke didactische en onderwijskundige principes uitgelegd. het leren overbrengen van kennis en vaardigheden vindt plaats door middel van diverse werkvormen. voorbeelden van deze werkvormen zijn: instructie- en overdrachtstechnieken, samenwerkingsvormen en spelvormen. daarbij ontvangt u tijdens deze workshop veel praktijkvoorbeelden van onze docent. Onderdeel van Effectief Telefoneren



BV&T opleiding & advies

Zoekwoorden Via Searching


Cursus Gesprekstechnieken Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Cursus Gesprekstechnieken. MT Kader Trainingen: Effectief Telefoneren. ZZP of Freelance Vacature voor: training. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingsbureau: training Gesprekstechnieken. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree of INFO: training Gesprekstechnieken. Nederland

Blog Nieuws:

deze workshop heeft een zeer interactief karakter met een mix van werkvormen. u gaat vanuit uw eigen praktijksituatie aan de slag. een project moet volgens afgesproken specificaties op tijd en binnen overeengekomen budget zijn afgerond. het gaat in deze workshop erom, dat verschillende teamleden of afdelingen op een lijn komen te zitten, zonder dat u daarbij direct positie inneemt.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Kiezen voor een training is kiezen voor een trainer

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Gesprekstechnieken