088-7744333
52
Algemene cursus Praktijksituaties En Voorbeelden
Hoe stelt u een loopbaanplan op? Welke behoeften hebben medewerkers ten aanzien van hun carrière? Welke rol speelt de organisatie hierin en welke rollen de medewerkers zelf? Er wordt van u steeds vaker verwacht dat u werknemers op een professionele manier kunt adviseren en in hun loopbaan kunt begeleiden. BV&T verzorgt zowel coaching als trainingstrajecten waarbij u instrumenten leert kennen die u kunt inzetten tijdens de begeleiding van uw werknemers. Daarnaast leert u tijdens deze trajecten omgaan met loopbaanvragen en om een loopbaanbegeleidingsplan op te stellen.
Onderwerpen
- De Rol Van De Loopbaanadviseur
- Taken En Verantwoordelijkheden In Loopbaanbegeleiding
- Het Opstellen Van Een Begeleidingsplan
- De Behoeften Van Uw Medewerkers In Kaart Brengen
- Overzicht Van Instrumenten Voor Loopbaanbegeleiding
- Stappen In Het Begeleidingsproces
- Analyse Van Kwaliteiten En Beperkingen Van De Medewerker
- Praktijksituaties En Voorbeelden
- Persoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts
Resultaat
Na afloop van deze training heeft u geleerd hoe u een loopbaanbegeleidingsplan opzet. U kunt de behoeften van uw medewerkers achterhalen en weet hoe u hen kan motiveren en begeleiden. Daarnaast hebt u inzicht in wat mogelijke beperkingen zijn waarmee zij te maken kunnen krijgen. U kunt uw medewerkers beter adviseren en begeleiden en weet uw taken als loopbaanadviseur beter uit te voeren.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Praktijksituaties En Voorbeelden. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Praktijksituaties En Voorbeelden aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Praktijksituaties En Voorbeelden;
Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Praktijksituaties En Voorbeelden. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Praktijksituaties En Voorbeelden
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
cursus Inwerken en instrueren
coaching Persoonlijke Effectiviteit
Training Facilitator
training Leermeester
cursus Mentorentraining
cursus Timemanagement
training Teambuilding inclusief DiSC
training Mentor Opleiding
cursus Didactische Vaardigheden
Cursus Adviesvaardigheden
cursus Persoonlijk ontwikkelingsplan POP
training Competentiebegeleiding
training Online E-Learning Programmeren
training Instructievaardigheden
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Feedback Geven en Ontvangen
training Feedback Middenkader
training Creatief Denken Brainstormen
training Coaching - Coachen van uw Team
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company MODEXPRESS 1 deelnemers Alkor Draka 2 deelnemers Novek Technical Solutions 4 deelnemers Brightwork B.V. 9 deelnemers De Haagse Hogeschool 72 deelnemers HFCM Fullservice Communicatiebureau 1 deelnemers FBP Holding BV. 12 deelnemers Gemeente Friesland 8 deelnemers EON Energie 3 deelnemers 4 trajecten Honeywell BV 10 deelnemers CONO Kaasmakers 8 deelnemers DM Financial 13 deelnemers AVEBE 1 deelnemers ILEXYS BV Inzake Bekaert Assen 2 deelnemers Enstall EU Holding 4 deelnemers Waterschap Noorderzijlvest 31 deelnemers Haartransplant B.v. 4 deelnemers 3 trajecten SD Worx Venlo 8 deelnemers Remmers B.V. 1 deelnemers NCOI Opleidingen 1 deelnemers 5 trajecten Stichtd 6 deelnemers IJs-Garant 1 deelnemers Ministerie VWA 1 deelnemers Stichting Pensioenfonds IBM Nederland 20 deelnemers RAI 1 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Persoonlijk ontwikkelingsplan POP. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 02-12-2024
u verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? door net dat beetje extra te bieden. extra service te geven. u te verplaatsen in uw klant. dit maakt het verschil. tijdens deze workshop komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. met name in deze omgeving is het zeer van belang, dat de klant centraal komt te staan. hoe u dit bereikt? dat leert u tijdens deze workshop! Onderdeel van Persoonlijk ontwikkelingsplan POP
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Praktijksituaties En Voorbeelden Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Praktijksituaties En Voorbeelden. MT Kader Trainingen: Persoonlijk ontwikkelingsplan POP. ZZP of Freelance Vacature voor: training persoonlijk ontwikkelingsplan. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: training persoonlijk ontwikkelingsplan Praktijksituaties En Voorbeelden. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen training persoonlijk ontwikkelingsplan Praktijksituaties En Voorbeelden. NederlandBlog Nieuws:
in de workshop duits komen punten naar voren ~zoals handige zinnen en uitdrukkingen~, die u kunt gebruiken om met succes te communiceren in een zakelijke omgeving. deze effectieve workshop gaat in op communicatieve vaardigheden. deze vaardigheden heeft u nodig als u bijvoorbeeld gaat telefoneren, zakelijke gesprekken wilt voeren, dan wel bezoek wilt ontvangen. bovendien leert u een aantal basisvaardigheden in schrijfvaardigheid. in deze praktijkgerichte workshop verbetert u uw zakelijk duits op een zeer effectieve wijze. u leert de taal snel en efficient. u zult met meer vertrouwen duits communiceren in uw zakelijke omgeving.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Praktijksituaties En Voorbeelden