088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Kwaliteitskenmerken

291

Algemene cursus Kwaliteitskenmerken


ISO 15224 voor Zorg en Welzijn is een kwaliteitsnorm voor zorg- en welzijnsinstellingen. Voor veel organisaties biedt dit nieuwe kansen en daarbij ook betere documentatie!

Het betekent namelijk dat er eindelijk een volgende stap gezet kan worden als het gaat om meer praktische vormen van kwaliteitszorg.

We mogen inmiddels concluderen dat HKZ een aantal organisaties zeker geholpen heeft om kwaliteitsmanagement systematischer aan te pakken, maar helaas blijkt ook dat HKZ inmiddels voor veel medewerkers en leidinggevenden synoniem is met 'regeltjes, regeltjes' en 'het moet nu eenmaal van de HKZ'.

En dat is best jammer, want een goed kwaliteitsmanagement systeem draagt bij aan het centraal zetten van de cliënt en het op een gestructureerde manier leveren van goede zorg- en dienstverlening.


Onderwerpen



Resultaat


Door het kwaliteitsmanagement systeem in te richten aan de hand van relevante kwaliteitsprincipes bestaat er de mogelijkheid om (binnen wet- en regelgeving) onzinnige regeltjes af te schaffen en kwaliteit terug te geven aan de werkvloer dit is ons doel om met uw organisatie te behalen.

Er is namelijk één ISO voor Zorg en Welzijn voor alle sectoren. Een overgang van verschillende HKZ-schema's naar één ISO voor Zorg en Welzijn leidt tot een gemakkelijker te beheersen en onderhouden managementsysteem en is veel efficiënter om te (laten) auditten.

Nog niet helemaal overtuigt van onze kennis: Wilt u vrijblijvend en kosteloos van gedachten wisselen over uw situatie en wilt u weten of ISO voor Zorg en Welzijn een meerwaarde oplevert voor uw organisatie, bel 088-7744300.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Kwaliteitskenmerken. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Kwaliteitskenmerken aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Kwaliteitskenmerken;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Kwaliteitskenmerken. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Kwaliteitskenmerken


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


cursus Auditvaardigheden ISO 9001:2015
cursus Kwaliteitsbewustzijn
cursus VCA voor leidinggevenden VCA-VOL
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Interne auditor (internal audit)
training Intensief Kwaliteitsbeleid
cursus VCA Basis Veiligheid VCA-Basis
training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK
training OHSAS 18001 Arbo
training CE Normering
training Quality Manager Kwaliteit QHSA
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
training Lean 5S Kwaliteit
training Six Sigma Kwaliteit
training ISO 14001 Milieu Interne
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Kwaliteitsmanagement ISO
training ISO 27001 Informatiebeveiliging
training AS 9100 Luchtvracht REVC
training Verandermanagement
project AVG GDPR
training NEN 15224 Kwaliteitstraining

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
St. Joris Keramische Industrie B.v.2 deelnemers5 trajecten
ROVA8 deelnemers 
Efectis Nederland B.V.8 deelnemers6 trajecten
(Zero)70 IT Services14 deelnemers 
AP Onderdelen BV2 deelnemers 
Plukon Ommel B.V. 17 deelnemers3 trajecten
Nederlandse Transport Mij BV6 deelnemers 
Reynaertcollege4 deelnemers 
Nooter Technische Installatie Technieken7 deelnemers 
AwerC3 deelnemers 
Centrale Huisartsen Dienst Drenthe8 deelnemers 
Sunrise Medical HCM B.V.8 deelnemers 
Europlanit4 deelnemers4 trajecten
Knoop College2 deelnemers 
Laurens Wonen1 deelnemers 
Particulier1 deelnemers4 trajecten
CMS AM1 deelnemers 
UVW Scholingsbureau1 deelnemers 
Talen Staphorst4 deelnemers 
N.f.b. Coatings B.V.15 deelnemers 
Intermeco BV1 deelnemers 
Fusion Electronics BV7 deelnemers 
RAI1 deelnemers 
Smf Tools B.V.1 deelnemers 
Sepay BV6 deelnemers2 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de NEN 15224 Kwaliteitstraining. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 06-01-2020
moet u voor uw werk af en toe een nederlandse brief of rapport schrijven, maar blijft u worstelen met de spelling of grammatica? wilt u correct leren schrijven en wilt u zich meer verdiepen in de verschillende aspecten van de nederlandse taal? dan is deze effectieve workshop foutloos nederlands schrijven iets voor u. tijdens deze workshop haalt u uw kennis op over de taalkwesties waar u tijdens het schrijven tegenaan loopt.

er worden regelmatig fouten gemaakt tijdens het schrijven van nederlandse teksten. schrijf je het nou met een d, t of dt aan het eind? schrijf je `hun beide`, `hun beiden`, `hen beide` of `hen beiden`? en hoe zat het nou ook alweer met `t kofschip of `t sexy fokschaap? bv&t heeft een pakkende workshop voor u ontwikkeld waarin u antwoord krijgt op deze vragen. alles wordt u duidelijk binnen enkele weken. na de workshop effectief en foutloos nederlands schrijven beschikt u over handige vuistregels om voortaan dit soort taalkwesties zelf op te lossen. u wint veel tijd door met meer kennis en zelfvertrouwen een grammaticaal juiste tekst te schrijven omdat u de regels van de nederlandse taal correct weet toe te passen. Onderdeel van NEN 15224 Kwaliteitsworkshop



BV&T opleiding & advies

Zoekwoorden Via Searching


Cursus Kwaliteitskenmerken Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Cursus Kwaliteitskenmerken. MT Kader Trainingen: NEN 15224 Kwaliteitstraining. ZZP of Freelance Vacature voor: kwaliteit 15224. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingsbureau: kwaliteit 15224 Kwaliteitskenmerken. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree of INFO: kwaliteit 15224 Kwaliteitskenmerken. Nederland

Blog Nieuws:

kwaliteitsbewuste medewerkers zijn erg belangrijk voor een organisatie, maar zij zijn vooral belangrijk voor organisaties die producten leveren of diensten verlenen. wanneer de producten of diensten van goede kwaliteit zijn zullen er namelijk meer klanten terugkomen. kwaliteitsbewustzijn bij medewerkers houdt in dat zij weten wat de impact is van hun werkzaamheden op het eindresultaat. hierdoor zijn zij gemotiveerd om een goed product te maken of een dienst van goede kwaliteit te verlenen. in deze boeiende en zeer praktijkgerichte workshop komen alle basisaspecten van kwaliteit, alsook eventueel de kam (qhse), aan de orde. na dit effectieve programma bent u goed op de hoogte hoe het kwaliteitsmanagement binnen uw organisatie is georganiseerd.

deze workshop is ontwikkeld voor alle medewerkers binnen uw organisatie. de wensen en het tijdspad worden met u als organisatie aangepast. daarbij wordt de workshop op maat gemaakt en werken wij met concrete voorbeelden van uw organisatie. op deze manier draagt deze workshop bij aan een zichtbare verbetering van uw organisatie. daarbij bestaat er ook de mogelijkheid om in deze workshop actieve activiteiten te organiseren om het kwaliteitsbewustzijn onder uw medewerkers te verhogen.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Je hoeft geen ander mens te worden,
om dingen eens anders aan te pakken.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Kwaliteitskenmerken