088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Lastige Klanten En Klachtenafhandeling

156

Algemene cursus Lastige Klanten En Klachtenafhandeling


U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in deze omgeving is het zeer van belang, dat de klant centraal komt te staan. Hoe u dit bereikt? Dat leert u tijdens deze training!


Onderwerpen



Resultaat


Het programma is bewust meer praktijkgericht dan theoretisch. Korte inleidingen wisselen we af met rollenspelen, oefeningen, discussies en groepsopdrachten. Voor de implementatie van de ideeen in uw praktijk maakt u een actieplan.
We gebruiken herkenbare voorbeelden en cases, die aansluiten op de praktijk in uw organisatie.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Lastige Klanten En Klachtenafhandeling. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Lastige Klanten En Klachtenafhandeling aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Lastige Klanten En Klachtenafhandeling;


Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Lastige Klanten En Klachtenafhandeling. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Lastige Klanten En Klachtenafhandeling


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Denka International5 deelnemers 
Reclassering Noord6 deelnemers 
Euro Planit10 deelnemers 
Duursma Industrietechniek BV8 deelnemers 
VGGM (GGD Arnhem)12 deelnemers 
Vink Tandtechniek8 deelnemers2 trajecten
G & P Afbouw BV 1 deelnemers 
Zonnehuisgroep Vlaardingen306 deelnemers 
Denka International B.V.10 deelnemers 
Erfgoedinstelling Julie Postel9 deelnemers2 trajecten
Brightwork B.V.9 deelnemers 
FYSIO EYS1 deelnemers 
De Groot & Visser BV3 deelnemers 
Vega Systems BV8 deelnemers4 trajecten
BHV Expo Groep1 deelnemers 
Eppendorf Nederland B.V.3 deelnemers2 trajecten
Bal Seal Engineering Europe BV2 deelnemers 
Cegelec B.V. 4 deelnemers 
Bakkerij Paulissen B.V.60 deelnemers3 trajecten
Veiligheidsregio IJsselland15 deelnemers 
Dutchview6 deelnemers 
Skyworks BV3 deelnemers 
Enstall5 deelnemers5 trajecten
Intermeco BV1 deelnemers 
Centrum Maliebaan28 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Klantgericht Denken en Handelen. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 08-04-2024
luchtvracht moet voldoen aan hoge veiligheidsniveaus, ongeacht of u werkzaam bent in de ontwerp- en productiesector of revisie- en reparatiediensten aanbiedt. kwaliteit in de luchtvaartindustrie (luchtvracht), van commerciele tot militaire luchtvaart, wordt gemeten volgens de as 9100-reeks (revc) van normen. as 9100-luchtvaartnormen bestrijkt de gehele productieketen (iaqg). dit omvat bedrijven die uitrusting ontwerpen en fabriceren en toebehoren of reserveonderdelen leveren, net als bedrijven die in onderhoud voorzien of revisie- en reparatiediensten aanbieden. in deze workshop komen alle facetten aan de orde om deze norm aan uw levering te verbinden. zie programma welke onderdelen wij met u gaan behandelen. het is tevens mogelijk dat onze docent u door het hele proces heen loods. Onderdeel van Klantgericht Denken en Handelen



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Lastige Klanten En Klachtenafhandeling Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Lastige Klanten En Klachtenafhandeling. MT Kader Trainingen: Klantgericht Denken en Handelen. ZZP of Freelance Vacature voor: klantgerichtheid. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: klantgerichtheid Lastige Klanten En Klachtenafhandeling. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen klantgerichtheid Lastige Klanten En Klachtenafhandeling. Nederland

Blog Nieuws:

hoe verloopt communicatie precies? welke wetmatigheden kunnen we daarin onderscheiden? wat is non-verbale communicatie? hoe belangrijk is het goed waarnemen? moet ik vooral observeren of juist onmiddellijk interpreteren? hoe ondersteun ik mijn boodschap non-verbaal? welke signalen zenden we naar elkaar uit? wat is belangrijk als ik luister? hoe vat ik het beste samen? welk vragen moet ik stellen? hoe kan mijn gesprekspartner het beste met mijn feedback uit de voeten? en hoe ontvang ik zelf feedback, zonder me aangevallen te voelen? in deze doelgerichte workshop komen de zojuist genoemde vragen aan de orde.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Echt respect moet je verdienen.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Lastige Klanten En Klachtenafhandeling