088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Praktijksituaties En Voorbeelden

172

Algemene cursus Praktijksituaties En Voorbeelden


Hoe creeert u op een natuurlijke en prettige manier draagvlak voor uw ideeen? Hoe zorgt u voor een goede relatie in de samenwerking, zodat persoonlijke, afdelings- en organisatiedoelen worden gehaald? Aan uw gedrevenheid ligt het niet. U weet wat u wilt. Toch kan het soms lastig zijn mensen mee te krijgen. Hoe wordt ~ja~ zeggen nu ook daadwerkelijk ~ja~ doen? In deze inspirerende training staat u als leidinggevende centraal. U vergroot uw persoonlijke invloed en leert uw omgeving te inspireren en te motiveren.


Onderwerpen



Resultaat


Na afloop van deze training:
1. Kunt u effectief invloed uitoefenen,
2. Bent u in staat om mensen mee te krijgen,
3. Bent u in staat om helder en overtuigend te argumenteren,
4. Heeft u zicht op uw eigen beinvloedingsstijl,
5. Weet u wat u belemmert om invloed te hebben,
6. Kunt u met minder inspanning meer bereiken,
7. Bent u zelf de succesbepalende factor.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Praktijksituaties En Voorbeelden. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Praktijksituaties En Voorbeelden aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Praktijksituaties En Voorbeelden;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Praktijksituaties En Voorbeelden. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Praktijksituaties En Voorbeelden


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Situationeel Leidinggeven
cursus Coachend Leidinggeven
cursus Conflicthantering
training Effectief Coachen Leidinggeven
opleiding Optimaal Leidinggeven
training People Management
cursus Projectmanagement
training Teambuilding inclusief DiSC
training Vergadertechnieken
training Functioneringsgesprekken
training Assertief Leidinggeven
training TeamBuilding
training Onderhandelingstechniek
training Beginnend Leidinggeven
training Feedback Geven en Ontvangen
training Effectief Leidinggeven
training Leiderschap vs Leidinggeven
training DiSC Training met ONLINE DiSC
training Basis Effectief Communicatie
training Medezeggenschap OR
cursus Omgaan met agressie

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Dutch Nutrition Operations B.V. 1 deelnemers 
G & P Afbouw BV 1 deelnemers 
Veiligheidsregio Utrecht12 deelnemers 
Mazars Accountants2 deelnemers 
Oranjewoud4 deelnemers2 trajecten
Boels Rental3 deelnemers 
RWM NV1 deelnemers 
Carbogen Amcis B.V.8 deelnemers 
Alkor Draka2 deelnemers 
Politie | Landelijke Eenheid | DLOC9 deelnemers 
HR Business Partner ECommerce & Bloemencentrale 4 deelnemers 
Servicepunt7115 deelnemers 
Primaplan (Project Control Services) B.V.6 deelnemers3 trajecten
Hitec Power Protection8 deelnemers 
Electrotechniek Hollander8 deelnemers 
Valspar150 deelnemers 
Krohne Oil & Gas B.V19 deelnemers 
United Comfort Industries5 deelnemers 
Jos Slippens Vleeswaren BV4 deelnemers 
SurgVision BV6 deelnemers 
Hollander Techniek1 deelnemers27 trajecten
Geissler Installatietechniek5 deelnemers 
APS Group11 deelnemers2 trajecten
IJssel Technologie B.v.5 deelnemers 
Faes Group1 deelnemers 
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Beginnend Leidinggeven. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 08-04-2024
deze pakkende workshop is bestemd voor telefonistes en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. u leert en oefent in deze workshop de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie. Onderdeel van Beginnend Leidinggeven



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Praktijksituaties En Voorbeelden Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Praktijksituaties En Voorbeelden. MT Kader Trainingen: Beginnend Leidinggeven. ZZP of Freelance Vacature voor: effectief beinvloeden. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: effectief beinvloeden Praktijksituaties En Voorbeelden. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen effectief beinvloeden Praktijksituaties En Voorbeelden. Nederland

Blog Nieuws:

bent u trainer of wilt u trainer worden? gaat u voor uw eigen organisatie of misschien voor andere organisaties workshop verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? tijdens de workshop didactische vaardigheden leert u hoe u ervoor kunt zorgen dat u de stof helder overbrengt bij uw cursisten. u leert hoe u kunt omgaan met cursisten en hoe u hen kunt helpen om hun leerdoelen te bereiken.

opbouw
in deze workshop oefent u uw didactische en workshopsvaardigheden. u leert hoe u een workshop ontwikkelt. daarnaast leert u hoe u de leerstof op een aantrekkelijke en interactieve manier kunt presenteren en de deelnemers enthousiast kunt maken. in deze workshop geeft u uw medecursisten een (korte) les, die u thuis heeft voorbereid. deze les leggen we vast op video. de trainer en uw medecursisten geven feedback op uw les. op basis van deze feedback formuleert u uw voornemens voor uw praktijksituatie. in elk workshopsblok krijgt u een praktische opdracht mee.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Trainen is een richting geen punt.

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Praktijksituaties En Voorbeelden