088-7744333
148
Algemene cursus Telefoontechnieken
Het gezicht van ieder bedrijf en meer... Een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. Dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen.
Onderwerpen
Resultaat
Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze cursus bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Telefoontechnieken. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Telefoontechnieken aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Telefoontechnieken;
Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Telefoontechnieken. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Telefoontechnieken
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company Centrum Maliebaan 28 deelnemers Abiant EU Service 8 deelnemers Qexpertise 9 deelnemers 2 trajecten Weurman Coaching & Counseling 1 deelnemers Kooiker Logistiek Warehousing B.V. 8 deelnemers Fagron Services B.V. 8 deelnemers 2 trajecten Stichting Balls 5 deelnemers Stedelijk Museum Amsterdam 2 deelnemers 2 trajecten Eleos 9 deelnemers Stevens Engineering BV 11 deelnemers 3 trajecten Student 1 deelnemers 2 trajecten Klaver Infratechniek B.V. 2 deelnemers Promelca B.V. 4 deelnemers 3 trajecten Fabriek Van Palty Producten B.V. 1 deelnemers Deventer Ziekenhuis 1 deelnemers Politie IJsselland 8 deelnemers SVH Gerechtsdeurwaarders 15 deelnemers Vion Boxtel BV 8 deelnemers 6 trajecten Albert Heijn Online - Eindhoven 8 deelnemers Fsfdsf 1 deelnemers Altimate Netherlands BV 4 deelnemers PTMD Collection 5 deelnemers 3 trajecten De Rooy Logistics BV 8 deelnemers Swagelok Nederland 6 deelnemers Amstelfarma 1 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Balie en Receptie Medewerker. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 02-12-2024
het uitvoeren van interne audits vraagt om specifieke kennis en vaardigheden. een audit kan alleen effectief zijn als deze wordt uitgevoerd door mensen die auditing beheersen en zodoende hiermee resultaat boeken. deze workshop leidt potentiële auditoren op. dit kunnen bijvoorbeeld door het management aangewezen functionarissen zijn, maar ook kwaliteits- en/of milieucoördinatoren. na voltooiing van deze workshop is de deelnemer in staat om op een praktische manier interne kwaliteitsaudits uit te voeren. naast theoretische achtergronden en normen worden er ook praktische vaardigheden bijgebracht die nodig zijn bij het uitvoeren van een interne audit.
in deze zeer praktische workshop verwerft u in korte tijd de essentiële vaardigheden van iso 19011. dit zijn de belangrijkste kennisvaardigheden op het gebied van een interne auditor. er wordt ingegaan op diverse aspecten van de huidige kwaliteitsnormen. ook wordt deze workshop verzorgd voor het kam-systeem (qhse). de vaardigheden, waarover een auditor moet beschikken, worden uitvoerig besproken en geoefend. we noemen als voorbeeld de speciale manier van communiceren tijdens een audit. hoe gaat u om met geconstateerde afwijkingen en verbeterpunten? u mag hierbij veel feedback verwachten. hoe gaat u daar goed mee om? Onderdeel van Balie en Receptie Medewerker
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Telefoontechnieken Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Telefoontechnieken. MT Kader Trainingen: Balie en Receptie Medewerker. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus receptioniste. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus receptioniste Telefoontechnieken. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus receptioniste Telefoontechnieken. NederlandBlog Nieuws:
wilt u steviger in uw schoenen staan als leidinggevende? en wilt u leidinggeven met meer zelfvertrouwen en overtuigingskracht? wij verzorgen de workshop assertief leidinggeven voor leidinggevenden die hun assertiviteit willen vergroten. een assertieve leidinggevende komt zelfverzekerd en oprecht op voor zijn behoeften en standpunten en houdt hierbij rekening met zijn medewerkers. in deze workshop leert u medewerkers aan te spreken op hun gedrag en daarbij de conflicten niet uit de weg te gaan. daarnaast leert u grenzen te stellen en assertiever op te treden waardoor u duidelijkheid en een sfeer van vertrouwen bij uw medewerkers kan scheppen.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Telefoontechnieken