088-7744333
148
Algemene cursus Secretariaatspraktijk
Het gezicht van ieder bedrijf en meer... Een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. Dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen.
Onderwerpen
Resultaat
Na afloop bent u een zelfverzekerd receptioniste en hebt u gewonnen aan zelfbewustzijn en zelfkennis. U bent zich bewust van de belangrijke rol, die u binnen uw organisatie vervult. U beheerst de centrale thema`s en u hebt geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze cursus bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Secretariaatspraktijk. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Secretariaatspraktijk aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Secretariaatspraktijk;
Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Secretariaatspraktijk. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Secretariaatspraktijk
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company Bel Leerdammer Bv 7 deelnemers 14 trajecten Boston Scientific Group Plc 4 deelnemers 2 trajecten Albert Heijn Online - Nieuwegein 6 deelnemers Bonduelle Nederland BV 1 deelnemers Keter Benelux B.V. 16 deelnemers Kaemingk B.V. 1 deelnemers Special Jobs 1 deelnemers Rhenus Logistics 11 deelnemers Prins Van Oranje 7 deelnemers Vion Retail Nederland B.V. deelnemers Z-Parket 8 deelnemers Student 1 deelnemers 2 trajecten Teijin Aramid B.V. 1 deelnemers 17 trajecten Klinipath BV 2 deelnemers Valspar BV 12 deelnemers 2 trajecten Zonnehuisgroep Vlaardingen 306 deelnemers Valeo Service Benelux B.V. 5 deelnemers 4 trajecten Life Technologies 6 deelnemers 2 trajecten Royal Bel Leerdammer B.V. 1 deelnemers 4 trajecten Ugoo Holding B.V. 25 deelnemers CCI B.V. 5 deelnemers 2 trajecten Gemeente Leidschendam- Voorburg 2 deelnemers Paresto Defensie Cateraar 1 deelnemers IKNO 11 deelnemers Stichting Vredewold 7 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Balie en Receptie Medewerker. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 02-12-2024
in de basisworkshop e-learning leert u hoe effectief online e-learning kan worden ingezet. bv&t beschikt 100% over zijn eigen software genaamd question degree. u gaat in deze workshop aan de slag met de software. stap voor stap wordt u meegenomen in het volledige proces.
learning management system
het lms (learning management system) programma vormt een platform dat ondersteuning biedt bij het selecteren, volgen en geven van opleidingen. een lms kan gebruikt worden binnen een bedrijf om bij te houden welke werknemers welke scholing hebben gevolgd, volgen, of gaan volgen. bij question degree kunt u door middel van toetsing zien welke medewerkers bij u over welke vaardigheden beschikken. wanneer u een minimale standaard wilt aanleggen kunt u hiervoor een toets maken/laten maken. nadat uw medewerkers deze toets hebben ingevuld kunt u zien wie de minimale standaard behalen, en voor welke medewerkers het misschien handig zou zijn om een workshop te volgen. bij question degree ondersteunen wij verschillende leer mogelijkheden. bzl (begeleid zelfstandig leren) is een onderwijsvorm waar je als lerende alleen een richtlijn krijgt en zelfstandig bezig gaat met de het studeren van de stof. dit word vaak in samenwerking met e-learning en m-learning gedaan. dit komt omdat op deze manier het leren bijna plaats onafhankelijk word, en je overal zelfstandig bezig kan gaan. met de hulp van onze partners kunnen wij u een mix van deze leerwijzen geven samen met het traditionele leren, dit word ook wel blended learning genoemd.
blended learning
blended learning geeft door middel van zowel e-learning als c-learning (classroom learning) les. beide worden gebruikt naast elkaar met oog op een uitgebreide leerervaring te bieden. bijvoorbeeld, kan een trainer zijn leerlingen een lijst van online middelen die zij kunnen gebruiken om hun begrip van het onderwerp te verbreden. in het geval van blended learning, hoeft online materiaal niet de plaats van face-to-face instructie te nemen; in plaats daarvan vullen de twee elkaar aan. de blend in blended learning staat dan ook voor het mixen van digitaal en traditionele om een verrijkte online workshop omgeving voor de leerling te creëren. Onderdeel van Balie en Receptie Medewerker
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Secretariaatspraktijk Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Secretariaatspraktijk. MT Kader Trainingen: Balie en Receptie Medewerker. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus receptioniste. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus receptioniste Secretariaatspraktijk. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus receptioniste Secretariaatspraktijk. NederlandBlog Nieuws:
welke vaardigheden heeft u nodig om op succesvolle wijze leiding te geven aan een team? door steeds veranderende omstandigheden dient u in staat te zijn zodanig te handelen, dat uw afdeling, organisatie en persoonlijke doelstellingen op doelmatige wijze en in goede harmonie met uw eigen medewerkers gerealiseerd worden. in deze gerichte workshop komen dan ook de volgende vragen aan de orde. hoe formuleert u uw doelstellingen? hoe stelt u het ideale team samen? op welke coachende wijze voert u functioneringsgesprekken, die waardevol zijn voor uw medewerkers? uw leidinggevende rol staat centraal in deze boeiende workshop.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Secretariaatspraktijk