088-7744333
6
Algemene cursus De Klant Altijd Aandacht Geven
Deze pakkende training is bestemd voor baliemedewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht en klantvriendelijk optreden. Uw werk als baliemedewerker is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan uw houding, woordgebruik en toonhoogte. U presenteert niet alleen met woorden. Uw gezichtsuitdrukking, bewegingen en gebaren communiceren ook. Met lichaamstaal zet u een boodschap kracht bij of doet u er juist afbreuk aan. Mensen die verbaal en non-verbaal verschillende boodschappen uitzenden, brengen anderen in verwarring over hun bedoelingen. Zijn uw woorden niet congruent met uw lichaamstaal? Dan vertrouwen mensen op de non-verbale signalen en minder op wat u zegt.
Onderwerpen
- Uitstraling Van Balie- Of Receptiemedewerker;
- De Klant Altijd Aandacht Geven
- Effectief Luisteren En Feedback Geven
- Interviewtechnieken Als Telefoniste
- Effectief Onderhandelen En Vragen Stellen
- Assertief Optreden En Overzicht Houden
- Conflicthantering En Lastige Gesprekken
- Omgaan Met Piekperiodes In Uw Werk
- Praktijksituaties En Oefeningen
- Persoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts.
Resultaat
Daarbij heeft u na afloop gewonnen aan zelfverzekerdheid en zelfbewustzijn. U bent zich bewust van de belangrijke rol die u binnen uw organisatie vervult. U bent gesterkt in communicatie en slagvaardigheid. U beheerst de centrale thema`s van klantgericht telefoneren en u heeft geleerd van uw eigen ervaring en die van uw medecursisten. Door deze training bent u zich blijvend bewust van uw gedrag, uw benadering, uw rol en uw communicatie. Hierdoor weet u voortdurend op welke punten u uw aandacht moet richten.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus De Klant Altijd Aandacht Geven. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject De Klant Altijd Aandacht Geven aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning De Klant Altijd Aandacht Geven;
Aantal bijeenkomsten: 1
Het aantal uren 6 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus De Klant Altijd Aandacht Geven. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor De Klant Altijd Aandacht Geven
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company RWM NV 1 deelnemers Iboma Lopik Bv 8 deelnemers Siblu Camping Lauwersoog 6 deelnemers CIG Centraalstaal 3 deelnemers Amsterdam Warehouse Company 1 deelnemers Van Der Velden Rioleringsbeheer Heerlen B.V. 8 deelnemers 2 trajecten Roc Van Twente 24 deelnemers Marflex 17 deelnemers Dutch Nutrition Operations B.V. 1 deelnemers DOC Kaas 24 deelnemers 3 trajecten Novolex BV 4 deelnemers 3 trajecten AH Online Eindhoven 8 deelnemers Alliade 4 deelnemers BSC International Holding Ltd. 12 deelnemers Gemeente Breda 8 deelnemers IJspaleis Sprundel B.V. 7 deelnemers BenFit 1 deelnemers RTV Losser 6 deelnemers Sanquin Blood Supply Foundation 10 deelnemers Bollegraaf Recycling Machinery 25 deelnemers 4 trajecten Contargo Waterway Logistics BV 6 deelnemers 3 trajecten Quercus Technical Services 2 deelnemers 4 trajecten Thermobile Industries Holding B.V. 3 deelnemers Ausnutria B.V. 18 deelnemers Gemeente Arnhem 25 deelnemers 3 trajecten En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Telefoon- en Receptiemedewerker. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 02-12-2024
deze six sigma workshop is bijzonder ten opzichte van andere six sigma workshop en workshop. in deze workshop six sigma wordt niet een model uitgelegd, maar laten we de methode tot leven komen. de workshop six sigma zijn meestal technisch van karakter, maar het is veel spannender en nuttiger six sigma te ervaren samen met collega`s. het is een wetmatigheid dat integrale verbeteringen alleen door teams kunnen worden gerealiseerd. de leden van zo`n team moeten daarom in de eerste plaats goed kunnen samenwerken voordat ze uberhaupt in staat zijn een probleem goed op te lossen. in de tweede plaats moeten de teamleden, medewerkers en/of leidinggevenden zeer goed begrijpen welke technieken ze kunnen toepassen in welke situatie. we hebben deze workshop six sigma zodanig vormgegeven dat zowel de samenwerking als de logica van het verbeterproces worden ervaren. Onderdeel van Telefoon- en Receptiemedewerker
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training De Klant Altijd Aandacht Geven Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass De Klant Altijd Aandacht Geven. MT Kader Trainingen: Telefoon- en Receptiemedewerker. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus baliemedewerker. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus baliemedewerker De Klant Altijd Aandacht Geven. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus baliemedewerker De Klant Altijd Aandacht Geven. NederlandBlog Nieuws:
een workshop gericht op teamontwikkeling bij nieuwe/ineffectieve teams en teamconflicten. er kunnen bij de kleinste misverstanden al conflicten ontstaan. wanneer deze conflicten niet op de juiste manier worden opgelost kan dit problemen opleven op de werkvloer. men weet niet hoe hij/zij kritiek moet leveren, en de ontvanger krijgt ineens opmerkingen naar zich toe waarvan ruzies kunnen ontstaan. door deze workshop zal de samenwerking verbetert worden, en leren mensen hoe ze met verschillende soorten persoonlijkheden moeten omgaan.
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager De Klant Altijd Aandacht Geven