088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Vraag En Luister Technieken

175

Effectieve cursus Vraag En Luister Technieken


U gaat of bent werkzaam als commercieel binnendienstmedewerker? U wilt een uitstekend contact met uw klanten opbouwen? U wilt beschikken over een proactieve en klantgerichte houding? En u wilt effectief samenwerken met de binnendienst of andere afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze veelzijdige training aan de orde. U ontwikkelt uzelf naar een hoger niveau.


Onderwerpen



Resultaat


Na afloop van deze intensieve training verhoogt u uw verkoopresultaten aantoonbaar als gevolg van een aanscherping en verbetering van uw communicatieve en commerciele vaardigheden. U verbetert uw persoonlijke aanpak bij het voorbereiden en het voeren van gesprekken met (potentiele) klanten.
U onderhandelt doelmatiger waardoor u sneller en effectiever de onderhandeling met goed resultaat afsluit. Bovendien weet u beter om te gaan met stress tijdens presentaties. Kortom, in commercieel, communicatief en sociaal opzicht opereert u succesvoller!


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Vraag En Luister Technieken. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Vraag En Luister Technieken aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Vraag En Luister Technieken;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Vraag En Luister Technieken. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Vraag En Luister Technieken


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


training Balie en Receptie Medewerker
training Teksten Redigeren
training Verkoop Binnendienst
training Verkoop en Acquisitie
training Prestatieverkoop
training Prestatie Inkoop
training Effectieve Telefoon Verkoop
training Verkoper Communicatie
training Telefoon- en Receptiemedewerker
training Klantgericht Denken en Handelen
training Succesvol Verkopen
training Professionele Inkoop Training
training Acquisitie Verkoop voor
training Effectief Telefoneren
training Effectieve Marketing

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
ITBB Industrie B.V.2 deelnemers 
Stako9 deelnemers2 trajecten
RBO1 deelnemers2 trajecten
RotaQ BV 4 deelnemers 
UVW Scholingsbureau1 deelnemers 
Royal Bel Leerdammer7 deelnemers3 trajecten
Albert Heijn Online10 deelnemers3 trajecten
BV&T Opleiding En Advies1 deelnemers 
Winel Industry Group5 deelnemers2 trajecten
Oranjewoud4 deelnemers2 trajecten
Jong Sociaal Contract12 deelnemers 
Veiligheidsregio Utrecht Brandweer12 deelnemers 
Broekman Logistics4 deelnemers 
TUV Nederland QA B.V.1 deelnemers 
Libbey Inc.24 deelnemers 
Smurfit Kappa RapidCorr5 deelnemers2 trajecten
Slump-Fictorie8 deelnemers 
Business Health1 deelnemers 
Stichting Carinova32 deelnemers 
Gynetics Medical Products 1 deelnemers2 trajecten
IJssel Technologie3 deelnemers 
N+P Recycling B.V.4 deelnemers 
Reclassering Noord6 deelnemers 
Delektro Veenendaal BV2 deelnemers2 trajecten
Apt Kurvers B.V.10 deelnemers2 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Verkoop Binnendienst. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 03-11-2025
voor zowel de organisatie als voor de zaak, bedrijf of organisatie is het belangrijk dat er een duidelijke (verander)opdracht is. welke effecten moeten worden nagestreefd en bovenal: op welke wijze? een objectieve kijk is noodzakelijk. dat laatste wordt vaak impliciet gelaten, maar vormt steeds meer de kern van de professionaliteit van onze aanpak. welke interventies passen het beste bij de organisatie? een kernvraag die bv&t als onderscheidend vermogen ziet om waarde toe te voegen aan klanten. leren en veranderen zijn twee kanten van dezelfde medaille. bv&t brengt deze beide aspecten in een aanpak. herrie in de zaak; het idee naar herrie in het hotel. Onderdeel van Verkoop Binnendienst



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Vraag En Luister Technieken Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Vraag En Luister Technieken. MT Kader Trainingen: Verkoop Binnendienst. e-Learningsplatform, HACCP Trainingen: Verkoop Binnendienst. ZZP of Freelance Vacature voor: commerciele binnendienst. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: commerciele binnendienst Vraag En Luister Technieken. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen commerciele binnendienst Vraag En Luister Technieken. Nederland

Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mysql_close() in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php:47 Stack trace: #0 {main} thrown in /home/bvent/domains/bvent.nl/public_html/1-prijzen/urls.php on line 47

Blog Nieuws:

in de basisworkshop e-learning leert u hoe effectief online e-learning kan worden ingezet. bv&t beschikt 100% over zijn eigen software genaamd question degree. u gaat in deze workshop aan de slag met de software. stap voor stap wordt u meegenomen in het volledige proces.

learning management system

het lms (learning management system) programma vormt een platform dat ondersteuning biedt bij het selecteren, volgen en geven van opleidingen. een lms kan gebruikt worden binnen een bedrijf om bij te houden welke werknemers welke scholing hebben gevolgd, volgen, of gaan volgen. bij question degree kunt u door middel van toetsing zien welke medewerkers bij u over welke vaardigheden beschikken. wanneer u een minimale standaard wilt aanleggen kunt u hiervoor een toets maken/laten maken. nadat uw medewerkers deze toets hebben ingevuld kunt u zien wie de minimale standaard behalen, en voor welke medewerkers het misschien handig zou zijn om een workshop te volgen. bij question degree ondersteunen wij verschillende leer mogelijkheden. bzl (begeleid zelfstandig leren) is een onderwijsvorm waar je als lerende alleen een richtlijn krijgt en zelfstandig bezig gaat met de het studeren van de stof. dit word vaak in samenwerking met e-learning en m-learning gedaan. dit komt omdat op deze manier het leren bijna plaats onafhankelijk word, en je overal zelfstandig bezig kan gaan. met de hulp van onze partners kunnen wij u een mix van deze leerwijzen geven samen met het traditionele leren, dit word ook wel blended learning genoemd.

blended learning

blended learning geeft door middel van zowel e-learning als c-learning (classroom learning) les. beide worden gebruikt naast elkaar met oog op een uitgebreide leerervaring te bieden. bijvoorbeeld, kan een trainer zijn leerlingen een lijst van online middelen die zij kunnen gebruiken om hun begrip van het onderwerp te verbreden. in het geval van blended learning, hoeft online materiaal niet de plaats van face-to-face instructie te nemen; in plaats daarvan vullen de twee elkaar aan. de blend in blended learning staat dan ook voor het mixen van digitaal en traditionele om een verrijkte online workshop omgeving voor de leerling te creëren.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Betaald u nog per persoon? of per GROEP

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Vraag En Luister Technieken