088-7744333
284
Algemene cursus Statistische Analyses
Organisaties moeten steeds beter en steeds sneller inspelen op veranderingen terwijl ze kosten laag moeten houden. Dit uiteraard natuurlijk om de concurrentie voor te blijven en de kosten intern op pijl te houden. LEAN en Six Sigma zorgen ervoor dat organisaties sneller kunnen inspelen op een veranderende markt en de kosten laag houden.
De LEAN Six Sigma Black Belt is in staat problemen op te lossen, besparingen te realiseren en de mensen te betrekken. De LEAN Six Sigma Black Belt kan hoge kostenbesparingen realiseren terwijl de kwaliteit omhoog gaan. Organisaties die werken met LEAN Six Sigma realiseren snel kosten besparingen van minimaal 15%. De LEAN Six Sigma Black Belt is de projectmanager van deze veranderingen. De LEAN Six Sigma Black Belt combineert het beste van zowel LEAN als Six Sigma.
Onderwerpen
- Wat Is Lean Management;
- Inhoud Projectmanagement
- Voice Of Customer En CTQ Flowdown
- Quality Function Deployment
- Process Performance Metrics
- Procesmanagement Verdieping
- Verdieping In Gebruik Van Minitab
- Problem Solving
- SPC - Statistical Process Control
- MSA - Meetsysteemanalyse
- PCP - Process Capability En Performance
- DFMEA / PFMEA - Failure Mode
- Effect Analysis En Control Plan
- Opzetten En Uitvoeren Van Experimenten
- Design Of Experiments
- Statistische Analyses
- Analyseren Van Attributieve Data
- CAP - Change Acceleration Process
- Lean Simulatiegame En Six Sigma Cases
Resultaat
Na deze interessante en boeiende training leert u verspillingen weg te nemen. U gaat werken volgens het principe van LEAN. De processen worden beter in kaart gebracht. Ook het materiaal beheersing zoals Asset Management 55001 zou aan de orde komen.
In deze training leer je de grondoorzaken op te sporen van problemen. De veranderingen die je doorvoert zijn niet problematisch bij de invoering van de processen. Met de communicatie naar uw organisatie weet u de mensen erbij te betrekken en ze te motiveren om LEAN en Six Sigma te denken.
Altijd één vaste contactpersoon
BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Statistische Analyses. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.
Wat is IN-Company
Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Statistische Analyses aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.
Planning Statistische Analyses;
Aantal bijeenkomsten: 3
Het aantal uren 4 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..
Elke cursus moet goed aansluiten
De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Statistische Analyses. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..
Advies voor Statistische Analyses
Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..
Advies, ook voor u gevonden
Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company G. Van De Heg B.V. 6 deelnemers All Options International BV 4 deelnemers Comfort Trappen 3 deelnemers Van Wijnen Noord B.V. 12 deelnemers VideoJet 6 deelnemers Albert Heijn Online Almere 12 deelnemers 3 trajecten Sunrise Medical HCM B.V. 8 deelnemers Urbain Trade Bv 2 deelnemers Vof Dekoratiebedrijf Pouw 1 deelnemers Dun & Bradstreet 9 deelnemers Praktijk Denktank Orthopedagogiek 12 deelnemers Euro Planit 10 deelnemers DB Schenker Rail Nederland BV 5 deelnemers Bodycote 10 deelnemers Lubbers BV 3 deelnemers Amsterdam Warehouse Company 1 deelnemers Magnatech International BV. 1 deelnemers 2 trajecten Asko B.V. 6 deelnemers Synergo Projectmanagement B.V. 4 deelnemers Pride Mobility Products Europe BV 5 deelnemers Poultry Vets 9 deelnemers Cofely GDF Suez 1 deelnemers Ridder BV 1 deelnemers Paresto Defensie Cateraar 1 deelnemers NAFVSM B.V. 3 deelnemers En nog veel meer..... BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer 088-7744333
Persoonlijke feedback via evaluaties:
K. Dopmeijer (Scania Zwolle)
Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Lean Six Sigma Black Belt. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
- De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
- De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
- Cijfer 8.9
- Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
- Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
- De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
- Cijfer 9.5
M. Klaassens (Pro Persona)
Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:
- Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
- De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
- Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
- Cijfer 8,8
- Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
- Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
- De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
- Cijfer 9.3
P. van Genderen (Bel Leerdammer)
De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:
- Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
- Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
- De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
- Cijfer 9
- Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
- Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
- Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
- Cijfer 8,5
Overige Informatie
Schrijf-Datum: 02-12-2024
kwaliteitsbewuste medewerkers zijn erg belangrijk voor een organisatie, maar zij zijn vooral belangrijk voor organisaties die producten leveren of diensten verlenen. wanneer de producten of diensten van goede kwaliteit zijn zullen er namelijk meer klanten terugkomen. kwaliteitsbewustzijn bij medewerkers houdt in dat zij weten wat de impact is van hun werkzaamheden op het eindresultaat. hierdoor zijn zij gemotiveerd om een goed product te maken of een dienst van goede kwaliteit te verlenen. in deze boeiende en zeer praktijkgerichte workshop komen alle basisaspecten van kwaliteit, alsook eventueel de kam (qhse), aan de orde. na dit effectieve programma bent u goed op de hoogte hoe het kwaliteitsmanagement binnen uw organisatie is georganiseerd.
deze workshop is ontwikkeld voor alle medewerkers binnen uw organisatie. de wensen en het tijdspad worden met u als organisatie aangepast. daarbij wordt de workshop op maat gemaakt en werken wij met concrete voorbeelden van uw organisatie. op deze manier draagt deze workshop bij aan een zichtbare verbetering van uw organisatie. daarbij bestaat er ook de mogelijkheid om in deze workshop actieve activiteiten te organiseren om het kwaliteitsbewustzijn onder uw medewerkers te verhogen. Onderdeel van Lean Six Sigma Black Belt
Ook voor Masterclass of Workshops.Zoekwoorden Via Searching
Training Statistische Analyses Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Statistische Analyses. MT Kader Trainingen: Lean Six Sigma Black Belt. ZZP of Freelance Vacature voor: Lean Six Sigma. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: Lean Six Sigma Statistische Analyses. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen Lean Six Sigma Statistische Analyses. NederlandBlog Nieuws:
u verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? door net dat beetje extra te bieden. extra service te geven. u te verplaatsen in uw klant. dit maakt het verschil. tijdens deze workshop komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. met name in deze omgeving is het zeer van belang, dat de klant centraal komt te staan. hoe u dit bereikt? dat leert u tijdens deze workshop!
BV&T traint voornamelijk in-company voor 1 persoon (individueel) tot 8 personen (per groep). Wanneer u de cursus wilt opstarten, maak gerust een afspraak: 088-7744333.
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager
Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Statistische Analyses