088-7744333

Logo BVT opleiding advies

Cursus Innovatie Versus Kaizen

169

Algemene cursus Innovatie Versus Kaizen


Vrijwel elke organisatie is voortdurend op zoek naar mogelijkheden om haar resultaten te verbeteren. Iedereen wil graag een voorsprong op zijn concurrenten hebben en houden. Om dat te kunnen moeten wij beter zijn dan onze concurrent en moeten wij onze prestaties verbeteren. Innovatie is daarvoor een vertrouwde oplossing maar vraagt enorme investeringen in tijd en geld. En wij hebben vaak alles, behalve tijd en geld! De huidige kredietcrisis is bij uitstek de tijd om u te richten op de voordelen van deze managementmethode.

Lean by Kaizen is een filosofie die staat voor een werkwijze die al menige organisatie aan een vooraanstaande positie in zijn branche heeft geholpen. In deze cursus wordt uitgelegd wat zo kenmerkend is voor deze aanpak en hoe u dit zelf kunt toepassen.

Lean by Kaizen verbetermanagement en Lean by Kaizen procesverbetering vormen samen de basis voor het succesvol verbeteren van uw organisatie. Aansluitend op deze cursussen is het mogelijk om onder leiding van onze ervaren expert door middel van workshops en small group activities het geleerde direct in praktijk te brengen. De inhoud van deze workshops wordt altijd in overleg met u vastgesteld.


Onderwerpen



Resultaat


Daarbij weet u wat Lean by Kaizen is en wat u als manager moet doen om uw organisatie succesvoller te maken. Een logisch vervolg is de cursus Lean by Kaizen procesverbetering waarin de technieken worden behandeld om deze filosofie efficient en effectief toe te passen op de processen binnen uw organisatie. De praktijk wijst uit dat organisaties die hiermee aan de slag gaan binnen korte tijd hun bedrijfsresultaten vaak spectaculair zien verbeteren. Dit resultaat geldt niet alleen voor productiebedrijven, maar ook voor zorg- en dienstverlenende organisaties.


Altijd één vaste contactpersoon


BV&T houdt van korte lijnen. Daardoor kunt u snel schakelen. Uw vaste contactpersoon begeleidt u en uw organisatie bij en tijdens het hele traject. Cursus Innovatie Versus Kaizen. Het voortraject tot opstart, de tussenevaluatie en eindevaluatie. Samen met u en de trainer is dit een hele sterke bewezen driehoek. De contactpersoon is uw eerste aanspreekpunt voor al uw vragen en cursussen.


Wat is IN-Company


Met onze in-company trainingen kunt u onderdelen van uw organisatie of groepen medewerkers tezamen een traject Innovatie Versus Kaizen aanbieden. Iedereen leert daardoor hetzelfde en het effect in uw organisatie is direct merkbaar. Onze in-company cursussen zijn perfect toegesneden op herkenbare werksituaties en problemen. Ons aanbod is modulair opgezet. Elke module van één dagdeel vormt een afgerond geheel en kan zelfstandig worden gevolgd.


Planning Innovatie Versus Kaizen;


Aantal bijeenkomsten: 2
Het aantal uren 8 per sessie (studiebijeenkomst)
Prijsopgave deze kunt u vinden in de Prijs INFO, u ontvangt deze direct na aanvraag.
Gebruik hiervoor de naast liggende button. Klik hier..


Elke cursus moet goed aansluiten

De modulen van ons totale aanbod sluiten goed op elkaar aan zonder dat er sprake van overlap is. Afhankelijk van wat u beoogt kunt u voor één cursussdag kiezen of voor een op uw situatie toegesneden traject bestaande uit meerdere modulen. De modulen zijn sterk toepassingsgericht ook voor cursus Innovatie Versus Kaizen. Theorie wordt afgewisseld met oefeningen en rollenspellen. Bijkomend voordeel van onze in-company trajecten is, dat u zelf de locatie kiest en regelt en dat u zelf de groep samenstelt. Wij komen naar uw locatie, zodat u een minimum aan reistijd en reiskosten kwijt bent. Per traject geldt een adviesgrootte van 8 deelnemers. Voor workshops geldt een adviesgrootte van 12 deelnemers. Meer informatie..



  

Advies voor Innovatie Versus Kaizen


Cursussen moeten aansluiten op uw werkzaamheden en gericht zijn op uw dagelijksepraktijk, werkervaring en kennisniveau. U wilt per slot van rekening het geleerde meteen aan de slag. Daarin kent BV& drie niveau's: De Starter, Meer ervaren en Professionals. Voor starters zijn de cursussen zoveel mogelijk opgebouwd via logische leerlijnen. Voor de meer ervaren deelnemers bieden wij verdiepingen op de onderwerpen aan. Voor de professionals staat de affectiviteit voorop, toepassingen en het geleerde combineren met de dagelijkse gang van zaken. Wilt u meer weten, deze theorie is omschreven in de theorie van Kolb en Bloom. Voor vragen of advies kunt u ons altijd bellen of vul op deze pagina een formulier in. Wenst u een prijsopgave deze kunt u vinden in onder de knop Prijs INFO Klik hier..


Advies, ook voor u gevonden


cursus Auditvaardigheden ISO 9001:2015
cursus Kwaliteitsbewustzijn
cursus VCA voor leidinggevenden VCA-VOL
training ISO Kwaliteit ISO 9001:2015
cursus Interne auditor
training Intensief Kwaliteitsbeleid
cursus VCA Basis Veiligheid VCA-Basis
training kwaliteit ISO 9001 KAM-INK
training OHSAS 18001 Arbo
training CE Normering
training Quality Manager Kwaliteit QHSA
cursus Lean by Kaizen Procesverbetering
cursus Lean by Kaizen Verbetermanagement
training Lean 5S Kwaliteit
training Six Sigma Kwaliteit
training ISO 14001 Milieu Interne
Cursus Asset management ISO 55001:2014
cursus Kwaliteitsmanagement ISO
training ISO 27001 Informatiebeveiliging
training AS 9100 Luchtvracht REVC
training Verandermanagement
project AVG GDPR
training NEN 15224 Kwaliteitstraining

Bedrijf/organisatie/instelling Aantal deelnemers In-Company
 
Veiligheidsregio IJsselland15 deelnemers 
Vastland Beheer B.V.6 deelnemers 
Woningstichting Eigen Haard5 deelnemers 
Otolift Trapliften8 deelnemers2 trajecten
Sepay BV6 deelnemers2 trajecten
Korton2 deelnemers 
Esdec7 deelnemers7 trajecten
Kompas Groep Reintegratie1 deelnemers 
Europlanit4 deelnemers4 trajecten
SABIC1 deelnemers 
Stichting Balls5 deelnemers 
Witron Engineering B.V.5 deelnemers 
Denka International5 deelnemers 
Servicepunt7115 deelnemers 
Cegelec B.V. 4 deelnemers 
Nestle Waters Direct B.V.1 deelnemers2 trajecten
Westcon-Comstor10 deelnemers 
BOOMKWEKERIJ BONESCHANSKER2 deelnemers 
Dumaco - ReviconBarosta B.V.11 deelnemers 
Bollegraaf Recycling Machinery25 deelnemers4 trajecten
Gemeentewerken Rotterdam5 deelnemers5 trajecten
Waterschap Noorderzijlvest31 deelnemers 
Transport Groep Nederland BV1 deelnemers 
Wijnne Barends1 deelnemers4 trajecten
Parkmobile1 deelnemers40 trajecten
 
En nog veel meer.....    
 
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. van MKB 1 persoon tot ..... informeer
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Lean by Kaizen Verbetermanagement. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Overige Informatie


Schrijf-Datum: 08-04-2024
de workshop frans voor beginners is geschikt voor eenieder die nauwelijks tot geen kennis heeft van de franse taal. tijdens deze workshop leert u de basis van de franse taal. er wordt aandacht besteed aan de grammaticaregels, de uitspraak van franse woorden en het verbeteren van uw communicatieve vaardigheden in het frans. u leert om telefoongesprekken te houden, zakelijke gesprekken te voeren en teksten te schrijven in het frans. daarnaast leert u franse uitdrukkingen en begrippen. met de workshop frans voor beginners van bv&t leert u de basis om frans te communiceren in een zakelijke omgeving. Onderdeel van Lean by Kaizen Verbetermanagement



Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training Innovatie Versus Kaizen Nederland Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass Innovatie Versus Kaizen. MT Kader Trainingen: Lean by Kaizen Verbetermanagement. ZZP of Freelance Vacature voor: LEAN by KaiZen. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Nederland IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: LEAN by KaiZen Innovatie Versus Kaizen. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen LEAN by KaiZen Innovatie Versus Kaizen. Nederland

Blog Nieuws:

iso 15224 voor zorg en welzijn is een kwaliteitsnorm voor zorg- en welzijnsinstellingen. voor veel organisaties biedt dit nieuwe kansen en daarbij ook betere documentatie!

het betekent namelijk dat er eindelijk een volgende stap gezet kan worden als het gaat om meer praktische vormen van kwaliteitszorg.

we mogen inmiddels concluderen dat hkz een aantal organisaties zeker geholpen heeft om kwaliteitsmanagement systematischer aan te pakken, maar helaas blijkt ook dat hkz inmiddels voor veel medewerkers en leidinggevenden synoniem is met 'regeltjes, regeltjes' en 'het moet nu eenmaal van de hkz'.

en dat is best jammer, want een goed kwaliteitsmanagement systeem draagt bij aan het centraal zetten van de cliënt en het op een gestructureerde manier leveren van goede zorg- en dienstverlening.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Spreuk:
Wij trainen, coachen om uw performance te verbeteren

Inspiratie Spreuken Inzien?

Met vriendelijke groet,
Ingrid Boerman
Accountmanager Innovatie Versus Kaizen