088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Vapro Maar Anders

Uw zoek resultaat voor: Vapro Maar Anders

Cursus Lean By Kaizen Verbetermanagement BVT :: In-Company Opleider

...ar mogelijkheden om haar resultaten te verbeteren. Iedereen wil graag een voorsprong op zijn concurrenten hebben en houden. Om dat te kunnen moeten wij beter zijn dan onze concurrent en moeten wij onze prestaties verbeteren. Innovatie is daarvoor een vertrouwde oplossing maar vraagt enorme investeringen in tijd en geld. En wij hebben vaak alles, behalve tijd en geld! De huidige kredietcrisis is bij uitstek de tijd om u te richten op de voordelen van deze managementmethode. Lean by Kaizen is een filosofie die staat voor een werkwijze die al menige organisatie aan een vooraanstaande positie in zijn branche heeft geholpen. In deze cursus wordt uitgelegd wat zo kenmerkend is voor deze aanpak en hoe u dit zelf kunt toepassen. Lean by Kaizen verbetermanagement en Lean by Kaizen procesverbetering vormen samen de ...
169 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-toc-lean-kaizen.php

Cursus Balie En Receptie Medewerker BVT :: In-Company Opleider

... Het gezicht van ieder bedrijf en meer... Een receptioniste wordt wel het visitekaartje van een bedrijf genoemd. Dat is een aardige vergelijking, maar bij een goede receptioniste komt nog veel meer kijken. U moet niet alleen een goede (eerste) indruk geven bij bezoekers, maar vaak bent u als receptioniste ook de spil binnen het bedrijf. Uw verantwoordelijkheden reiken veel verder dan de ontvangstbalie alleen. Onde...
148 /training_cursus/cursus-receptioniste/training-receptioniste.php

Cursus Mediatraining BVT :: In-Company Opleider

... Hoe gaat u professioneel om met de media en de pers? Wat zegt u tegen journalisten die om een deskundige uitleg vragen? Hoe brengt u uw boodschap doeltreffend over? Een journalist is vaak niet alleen op zoek naar een deskundige, maar ook naar iemand die het vlot kan uitleggen. Met andere woorden: expertise op zich volstaat niet. Een saaie spreker kan in de krant nog boeiend overkomen, maar op televisie lukt dit n...
159 /training_cursus/cursus-media-techniek/mediatraining.php

Cursus Zakelijk Nederlands Corresponderen BVT :: In-Company Opleider

...elling En Grammatica Resultaten Tijdens deze cursus wordt er ingegaan op formeel taalgebruik, het voeren van zakelijke gesprekken en het schrijven van zakelijke brieven. De taaltrainers van BV&T zijn niet alleen zeer ervaren en bewezen succesvol in taal, maar hebben ook een achtergrond in het bedrijfsleven. Hierdoor weten zij veel van specifieke vaktaal en kunnen ze u op een optimale manier helpen. Na de cursus zakelijk Nederlands kunt u op een formele en doelgerichte manier corresponderen. U kunt heldere zakelijke brieven, e-mails en rapporten schrijven met weinig tot geen spellingfouten. Daarnaast bent u zekerder over de professionaliteit van uw zakelijke communicatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan o...
141 /training_cursus/cursus-zakelijk-nederlands/cursus-zakelijk-nederlands.php

Cursus Teksten Redigeren BVT :: In-Company Opleider

...rrectiewerkSpelling En Grammatica. Resultaten Bij redactiewerk kijken wij of de tekst in de huidige vorm aan de eisen voldoet die eraan gesteld mogen worden. Daarbij gaat onze aandacht onder meer uit naar leesbaarheid, tone of voice, layout, commerciele strekking, effectiviteit. Maar natuurlijk komen, evenals bij correctiewerk, ook spelling en grammatica aan de orde. Redigeren is dus een ingrijpender proces dan corrigeren. Afhankelijk van de door u gestelde eisen en de kwaliteit van de brontekst, kunt u kiezen voor corrigeren of redigeren. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepasse...
133 /training_cursus/redigeren-taal-cursus/redigeer-cursus-reclame.php

Cursus Presentatie Voor Groepen BVT :: In-Company Opleider

...n en praktische vaardigheden aangereikt. Bovendien heeft u tijdens de workshop de gelegenheid al het geleerde in de praktijk te oefenen. Kortom, deze workshop zorgt ervoor dat u snel en zelfverzekerd aan de slag kunt. Binnen Nederland. Buiten Nederland. Waar u maar wilt. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen. Cursus Presentatie voor Groepen, bij deze cursus van BV&T...
143 /training_cursus/workshop-presenteren/presentatie-training-engels-of-duits.php

Cursus Coaching - Coachen Van Uw Team In-Company Trainingsbureau

... Een bedrijfsteam is tot veel in staat, maar dat gaat niet vanzelf. Het resultaat is sterk afhankelijk van de onderlinge dynamiek, zowel de zichtbare als de onzichtbare. Voorbeeld: Op een race zeilboot moet de hele bemanning op scherp staan, luisteren naar de stuurman en exact doen wat je moet doen. Dat is de enige manier om te kunnen winnen.Wilt u de gezamenlijke doelstelling in de organisatie omzetten in daadkra...
287 /training_cursus/coaching-van-teams/training-coachen-van-teams.php

Cursus Voorkomen Van Een Burn-Out In-Company Trainingsbureau

...rding. Met het inzetten van mindfulness kom je weer terug in de realiteit en keert de rust terug. Er kan ook een probleem zijn dat een negatieve invloed heeft op uw leven. Een mentale coach kan u ondersteunen bij het verhogen van prestaties op een specifiek vlak. Maar ook de mentale groei en weerbaarheid op een gezond niveau terugbrengen. Nog een voorbeeld van een persoonlijke training is energiemanagement. Wat zorgt ervoor dat uw energie weglekt naar de verkeerde situaties, hoe krijgt u uw energiebalans terug en krijgt ?n behoudt u de regie over uw eigen leven. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons ste...
288 /training_cursus/stress-preventief-burnout/coaching-burn-out-training.php

Cursus Intensief Kwaliteitsbeleid BVT :: In-Company Opleider

... Voor zowel de organisatie als voor de zaak, bedrijf of organisatie is het belangrijk dat er een duidelijke (verander)opdracht is. Welke effecten moeten worden nagestreefd en bovenal: op welke wijze? Een objectieve kijk is noodzakelijk. Dat laatste wordt vaak impliciet gelaten, maar vormt steeds meer de kern van de professionaliteit van onze aanpak. Welke interventies passen het beste bij de organisatie? Een kernvraag die BV&T als onderscheidend vermogen ziet om waarde toe te voegen aan klanten. Leren en veranderen zijn twee kanten van dezelfde medaille. BV&T brengt deze beide aspecten in een aanpak. Herrie in de zaak; het idee naar herrie in het hotel. Onderwerpen Wat Is De Kwestie Tov Kwaliteitsbeleid; Begrijpen Wat Er Aan De Hand Is En Wat Er SpeeltOpstellen Van Een VeranderstrategieInterventieAfronding...
146 /training_cursus/Kwaliteitstrainingen/kwaliteitsbeleid.php

Cursus Quality Manager Kwaliteit QHSA BVT :: In-Company Opleider

... De SamenwerkingOptimale Rapportage Voor AuditorsPersoonlijk Actieplan. Resultaten Effectief vorm en inhoud kunnen geven aan `kwaliteitsdenken` in de eigen organisatie is de hoofdbekommernis van deze training. We willen u inzicht geven in kwaliteitsconcepten maar bovendien de nodige hulpmiddelen en vaardigheden aanreiken om als kwaliteitscoordinator professioneem aan de slag te kunnen. Om dit te realiseren vertalen de docenten de theoretische materie naar praktisch realiseerbare uitdagingen voor uw concrete situatie. U zult een belangrijke rol spelen in de opwaardering van het kwaliteitsniveau van uw organisatie. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten peda...
167 /training_cursus/cursus-kwaliteit-coordinator/De-kwaliteitscoordinator.php

Cursus Lean By Kaizen Procesverbetering BVT :: In-Company Opleider

... Elke organisaties kent zijn eigen productieprocessen. Voor bedrijven die tastbare goederen produceren is dit heel duidelijk zichtbaar, maar ook zorg- en dienstverlenende organisaties kennen processen. Hetzelfde geldt voor afdelingen die indirect betrokken zijn bij de productie, zorg of dienstverlening. Denk aan de schoonmaakdienst, de receptie, de engineering, het bedrijfsbureau, de inkoop of verkoop, de administ...
168 /training_cursus/LEAN_by_KaiZen/cursus-lean-by-kaizen.php

Cursus Correct Nederlands Schrijven In-Company Trainingsbureau

...tloos Nederlands te schrijven in uw eigen brieven, e-mails en rapporten. Want wie foutloos schrijft, komt professioneler over.De cursus 'Correct Nederlands schrijven' helpt u om uw communicatie te verbeteren. Dit is handig voor in een zakelijke omgeving, maar ook in uw priv?leven. U leert uw struikelblokken te herkennen en veelgemaakte fouten te voorkomen. Onderwerpen Uw Doelstelling WerkwoordspellingMeervoudsvormenVervoegen Van Engelse WerkwoordenVeelgemaakte Fouten En StruikelblokkenGrammaticale ValkuilenAan Elkaar Of LosSamenstellingen En WoordcombinatiesLeestekensHoofdletters En AfkortingenStructuur Van Een TekstSluit Uw Schrijfstijl Aan Op Uw Lezers Resultaten Tijdens de cursus correct Nederlands schrijven krijgt u inzicht in uw struikelblokken en leert u deze te vermijden. Daarnaast leert u foutloos...
289 /training_cursus/taalcursus-nederlands/training-correct-nederlands-incompany.php

Cursus Klantgericht Denken En Handelen BVT :: In-Company Opleider

...juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in deze omgeving is het zeer van belang, dat de klant centraal komt te staan. Hoe u dit bereikt? Dat leert u tijdens deze training! Onderwerpen Wat Is Klantgerichtheid; Klantgericht CommunicerenUw Rol En VerantwoordelijkheidKlantgerichtheidInterne KlantgerichtheidLastige Klanten En KlachtenafhandelingKlantgerichtheid Versus Beleefdheid. Resultaten Het programma is bewust meer praktijkgericht dan theoretisch. Korte inleidingen wisselen we af met rollenspelen, oefeninge...
156 /training_cursus/klantgerichtheid/klantgerichtdenken.php

Cursus Bedrijfs Onderzoek E-Learning BVT :: In-Company Opleider

... Goed verlopende interne communicatie is de succesfactor van uw organisatie. Niet alleen om het bedrijfsgevoel te stimuleren en medewerkers te betrekken bij het functioneren van uw organisatie, maar ook voor een positieve uitstraling naar uw klanten en omgeving. Om communicatie goed te laten verlopen, is gedegen onderzoek nodig. Question Degree meet voor u de effectiviteit van de interne communicatie in uw organis...
163 /training_cursus/communicatie_onderzoek/medewerker_betrokkenheid_onderzoek.php

Cursus NEN 15224 Kwaliteitstraining In-Company Trainingsbureau

...ekent namelijk dat er eindelijk een volgende stap gezet kan worden als het gaat om meer praktische vormen van kwaliteitszorg.We mogen inmiddels concluderen dat HKZ een aantal organisaties zeker geholpen heeft om kwaliteitsmanagement systematischer aan te pakken, maar helaas blijkt ook dat HKZ inmiddels voor veel medewerkers en leidinggevenden synoniem is met 'regeltjes, regeltjes' en 'het moet nu eenmaal van de HKZ'.En dat is best jammer, want een goed kwaliteitsmanagement systeem draagt bij aan het centraal zetten van de cli?nt en het op een gestructureerde manier leveren van goede zorg- en dienstverlening. Onderwerpen Documentatie; Wet En RegelgevingContinu?teit Van De ZorgDoelmatigheidProcessenKwaliteitskenmerkenBetrokkenheid Van De ZorgontvangerOptimale StructuurPersoonlijk Actieplan T.o.v. Audits. R...
291 /training_cursus/kwaliteit_15224/audit_omtrent_15224_zorg_en_welzijn.php

Page generated in 0.0399 seconds.