... Bent u trainer of wilt u trainer worden? Gaat u voor uw eigen organisatie of misschien voor andere organisaties trainingen verzorgen, maar heeft u het gevoel nog kennis en vaardigheden tekort te komen? Tijdens de training Didactische vaardigheden leert u hoe u ervoor kunt zorgen dat u de stof helder overbrengt bij uw cursisten. U leert hoe u kunt omgaan met cursisten en hoe u hen kunt helpen om hun leerdoelen te ber...184 /training_cursus/didactische-vaardigheden/didactiek-didactische-vaardigheden.php
... Volgt u een cursus of opleiding en dreigt uw studietijd langer te worden dan verwacht? Of volgt u een opleiding en kost deze meer tijd dan was voorzien? Of ziet u er tegen op om weer te gaan leren? Dit kunnen voor u, en mogelijk ook voor uw leidinggevende, punten zijn van zorg. U bent gemotiveerd om een opleiding te (gaan) volgen, maar weet niet altijd goed hoe u dit aan gaat pakken. Met de juiste studievaardigheden...222 /training_cursus/cursus-studievaardigheden/studie-begeleiding.php
... Wanneer u effectief wil adviseren, heeft u overtuigingskracht, inlevingsvermogen en goede communicatieve vaardigheden nodig. De klant verwacht een deskundig advies, maar ook dat uw adviezen in overeenstemming zijn met de belangen van de belanghebbenden. Om succesvol te zijn als adviseur zult u vanaf het begin een goede samenwerkingsrelatie opbouwen. Hoe wint u het vertrouwen en hoe gaat u om met de verschillende bel...217 /training_cursus/training-advies-vaardigheden/cursus-adviseren.php
... Bij deze praktijktrainigen werken we altijd vanuit een didactisch oogpunt als ook contextuele visie, waarbij de begeleider de leerling of medewerker benadert in zijn context zonder randvoorwaarden. De eigen persoonlijke ontwikkeling van de cursist in relatie met zijn professionele ontwikkeling is een belangrijk leerpunt. Onderwerpen Gedrag En Houdingsaspecten CommunicatiestijlenFeedbackReferentiekader En AannamesGes...265 /training_cursus/mentoren-training/training-instructievaardigheden.php
... In de training verdiept / verbetert u uw commerciele en communicatieve vaardigheden. U leert hoe u een salesgesprek systematisch resultaatgericht aanpakt en hoe u volgens een professionele structuur kunt werken. U leert welke vaardigheden het verschil maken tussen een mislukt en een geslaagd verkoopgesprek. Onderwerpen Het Verkoopmodel En Gesprekstechnieken, Effectief KlantencontactVerkoopkansenWeerstandDemonstreren...162 /training_cursus/training_verkoopvaardigheden/commerciele_training.php
... Het borgen van een milieumanagementsysteem ISO 14001 is voor veel organisaties niet voldoende. Het beoordelen van het managementsysteem en controleren in welke mate het systeem bijdraagt aan het realiseren van het beleid en de milieudoelstellingen van de organisatie gebeurd door goed opgeleide auditoren. BV&T helpt ook organisaties het managementsysteem ISO 14001 te implementeren. De implementatie is opgebouwd aan d...245 /training_cursus/training_iso_14001_management/cursus_iso_14001.php
...uwkomers. Het is bepalend voor uw organisatie. Zijn inzet is bepalend voor de ontwikkeling en kwaliteit van de nieuwe medewerker of leerling. U leert in deze training niet alleen vaktechnieken, maar ook persoonlijke begeleiding. In deze training leert u vaardigheden ter ondersteuning voor het uitvoeren van deze belangrijke taak. Onderwerpen Ontwerpen Van Leerdoelen, BegeleidingcyclusDidactische VaardighedenCoachingsvaardighedenLeermotivatie Van LeerlingenZelfstandig Leren Bij LeerlingenBeoordeling En Objectief Handelen. Resultaten In deze training worden verschillende vaardigheden en technieken gehanteerd, waarbij de vaardigheden worden geoefend. Zo leert u: Een opleidingsplan te ontwikkelen; Beoordeling en planmatige-aanpaken; De leerling/medewerker te beoordelen; De leerling/medewerker inzicht te geven; Eff...138 /training_cursus/training-leermeester-mentoren-training/training-leermeester-mentoren-training.php
...n bij het uitoefenen van zijn/haar taak. Onderwerpen Managementsysteem, Kwaliteitsbeleid UiteengezetHoe Organiseer Je De Uitvoering Van De SysteemprocessenInterpretatie Van De Norm Naar PraktijkOmgaan Met Knelpunten In De SamenwerkingOptimale Rapportage Voor AuditorsPersoonlijk Actieplan. Resultaten Effectief vorm en inhoud kunnen geven aan `kwaliteitsdenken` in de eigen organisatie is de hoofdbekommernis van deze training. We willen u inzicht geven in kwaliteitsconcepten maar bovendien de nodige hulpmiddelen en vaardigheden aanreiken om als kwaliteitscoordinator professioneem aan de slag te kunnen. Om dit te realiseren vertalen de docenten de theoretische materie naar praktisch realiseerbare uitdagingen voor uw concrete situatie. U zult een belangrijke rol spelen in de opwaardering van het kwaliteitsniveau v...167 /training_cursus/cursus-kwaliteit-coordinator/De-kwaliteitscoordinator.php
... Aanvullend op de training ~Interne auditor~ waarin de basisvaardigheden voor auditing zijn aangeleerd, is het mogelijk u te bekwamen in het auditeren van specifieke zorgsystemen. In deze training wordt u de specifieke kennis en vaardigheden bijgebracht voor de auditering van Arbozorgsystemen. Onderwerpen De Uitgangspunten Van Arbomanagement, Instrumenten Voor ArbomanagementPlan Van AanpakRisico-inventarisatie En -ev...155 /training_cursus/kwaliteit-arbo-18001/training-arbo-18001.php
..., de koopmotieven van de werkgever, de presentatie van uzelf, het schrijven van uw brief, het maken van een curriculum vitae, het telefoneren, netwerken en het oefenen van het gesprek. Hierbij wordt gebruik gemaakt van rollenspel en videoregistratie. Na de training heeft u concrete vaardigheden om zelfstandig te kunnen solliciteren. U heeft inzicht in uw zwakke en uw sterke kanten. U heeft meer zelfvertrouwen. U weet hoe u een brief moet schrijven, u heeft een goed c.v. en u kunt netwerken en gesprekken voeren. Kortom u bezit alle vaardigheden, die u nodig heeft om succes te hebben. Aansluitend op alle niveaus Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nod...161 /training_cursus/training_solliciteren/sollicitatie_training.php
...eert moet u goed kunnen luisteren en opschrijven wat voor alle deelnemers aan de vergadering het belangrijkste is om te weten. Daarnaast moet u dit bondig formuleren zodat voor iedereen duidelijk is wat is afgesproken. Tijdens de cursus Notuleren versterkt u uw vaardigheden als notulist. Onderwerpen Afgestemd Op Uw Organisatie Of Persoonlijke Doelstelling VergadervormenRichtlijnen Voor Beter LuisterenHet Trainen Van Uw GeheugenSoorten NotulenVerslagvormenHet Model Voor De NotulenTijdschemaBeknopt SchrijvenNederlandse Taal Grammatica Resultaten Na afloop van deze cursus heeft u uw vaardigheden als notulist verbeterd. U kunt zich goed voorbereiden op een vergadering en weet waar u tijdens de vergadering op moet letten. U kunt de besproken onderwerpen helder en transparant noteren. Daarnaast weet u wanneer u een...139 /training_cursus/cursus-notuleren-cursus-rapporteren/cursus-notuleren-cursus-rapporteren.php
...ssentieel voor een goede samenwerking en functioneren. Als de communicatie soepel en optimaal verloopt dan kun je pas resultaat boeken. In deze training worden korte stukjes theorie afgewisseld met praktijkopdrachten. We werken met een groot aantal modellen, vaardigheden en technieken om doelstreffend te leren denken en handelen. Onderwerpen Onderhandelen; SamenwerkenAssertief OpstellenDoelgericht Vragen StellenEffectief Opkomen Voor JezelfFeedback Geven En VragenCommunicatieplan Voor Betere AfstemmingPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Deze training is voor iedereen die de eigen communicatieve vaardigheden wil verbeteren. Dit kan gebeuren aan de hand van duidelijke richtlijnen welke u krijgt van onze docent(en). U krijgt na de training een persoonlijk actieplan mee van onze docent/coach, deze ge...131 /training_cursus/cursus-nederlands/soepel-en-effectief-communiceren.php
...U wilt een uitstekend contact met uw klanten opbouwen? U wilt beschikken over een proactieve en klantgerichte houding? En u wilt effectief samenwerken met de binnendienst of andere afdelingen? Dan is de training Commerciele Binnendienst zeer geschikt voor u. Alle vaardigheden om uitstekend als commercieel binnendienstmedewerker te kunnen functioneren, komen in deze veelzijdige training aan de orde. U ontwikkelt uzelf naar een hoger niveau. Onderwerpen Wat Is Een Succesvol Verkoopgesprek; VerkooptechniekenEffectieve CommunicatieVraag- En Luister TechniekenProactief HandelenKlantgerichtheid Als AttitudePersoonlijke Uitstraling En EnthousiasmeOmgaan Met Klachten En Lastige SituatiesPersoonlijke EffectiviteitTime ManagementPlanning En Organisatie Van Uw Werkzaamheden. Resultaten Na afloop van deze intensieve trai...175 /training_cursus/commerciele-binnendienst/commerciele-binnendienst-training.php
...er te woord staan die u benaderen? Dan is deze training interessant voor u. Om een succesvolle relatie op te bouwen, moet u initiatief nemen, afspraken maken, uw voordelen onder de aandacht brengen en (potentiele) klanten overtuigen. U verhoogt uw vaardigheden in deze waardevolle en praktische training. U leert hoe u op een effectieve wijze klanten kunt benaderen en uw verkoopresultaten kunt verbeteren. Onderwerpen Telefoneren Vanuit Persoonlijke Kracht; Openingen Van Een GesprekVraagtechnieken En LuistervaardighedenHet Gebruik Van TelefoonscriptsUw Overtuigingen En BelemmeringenBehoeften OnderzoekenOvertuigend PresenterenEffectief CommunicerenOmgaan Met Weerstand. Resultaten Na afloop van de cursus heeft u uw kwaliteiten op het gebied van telefonische verkoop verbeterd. U bent in staat om, in een eigen stijl...176 /training_cursus/telefonische-verkoop-en-acquisitie/telefonische-verkopen-acquisitie.php
...r onderwerpen gaat waarin u zelf goed in thuis bent. Nadat u zich hebt gebogen over wat u wilt zeggen, kunnen wij vervolgens de taalkundige kant van de tekst voor onze rekening nemen. U bent de vakspecialist, wij zijn de taalspecialist. U weet wat u wilt overbrengen. Onderwerpen Vaardighedentoets; Organisatie DoelstellingControleren VanLeesbaarheid Tone Of Voice En LayoutCommerciele StrekkingCorrectiewerkSpelling En Grammatica. Resultaten Bij redactiewerk kijken wij of de tekst in de huidige vorm aan de eisen voldoet die eraan gesteld mogen worden. Daarbij gaat onze aandacht onder meer uit naar leesbaarheid, tone of voice, layout, commerciele strekking, effectiviteit. Maar natuurlijk komen, evenals bij correctiewerk, ook spelling en grammatica aan de orde. Redigeren is dus een ingrijpender proces dan corriger...133 /training_cursus/redigeren-taal-cursus/redigeer-cursus-reclame.php
Page generated in 0.0222 seconds.