Training Teksten Redigeren INCompany! In sommige gevallen kan het interessant zijn om zelf uw tekst in het Engels te schrijven en deze daarna te laten corrigeren of redigeren. Bijvoorbeeld als de tekst over onderwerpen gaat waarin u zelf goed in thuis bent. Nadat u zich hebt gebogen over wat u wilt zeggen, kunnen wij vervolgens de taalkundige kant van de tekst voor onze rekening nemen. U bent de vakspecialist, wij zijn de taalspecialist. U weet wat u wilt overbrengen. Bij redactiewerk kijken wij of de tekst in de huidige vorm aan de eisen voldoet die eraan gesteld mogen worden. Daarbij gaat onze aandacht onder meer uit naar leesbaarheid, tone of voice, layout, commerciele strekking, effectiviteit. Maar natuurlijk komen, evenals bij correctiewerk, ook spelling en grammatica aan de orde. Redigeren is dus een ingrijpender proces dan corrigeren. Afhankelijk van de door u gestelde eisen en de kwaliteit van de brontekst, kunt u kiezen voor corrigeren of redigeren.
Trainingsbureau voor Teksten Redigeren optimaal en ideaal!
|
Workshop Klantgericht Denken en Handelen Bedrijfstrainingen! U verkoopt hetzelfde product als uw concurrent? Hoe zorgt u er dan voor dat de klant juist naartoe komt? Door net dat beetje extra te bieden. Extra service te geven. U te verplaatsen in uw klant. Dit maakt het verschil. Tijdens deze training komen alle aspecten van klantgericht denken aan de orde. Niet alleen voor u geschikt als u in het bedrijfsleven werkt, maar zeker ook als u werkzaam bent in de non-profit sector. Met name in deze omgeving is het zeer van belang, dat de klant centraal komt te staan. Hoe u dit bereikt? Dat leert u tijdens deze training! Het programma is bewust meer praktijkgericht dan theoretisch. Korte inleidingen wisselen we af met rollenspelen, oefeningen, discussies en groepsopdrachten. Voor de implementatie van de ideeen in uw praktijk maakt u een actieplan.
We gebruiken herkenbare voorbeelden en cases, die aansluiten op de praktijk in uw organisatie.
kosten teambuilding workshop voor Klantgericht Denken en Handelen overzicht zie verder!
|
Training Effectieve Marketing (Praktijk-gericht).
Training Effectief Foutloos Nederlands Schrijven.
Training Magazijnbeheer.
Training Instructievaardigheden.
Training Telefoon- en Receptiemedewerker.
Training Klantgericht Denken en Handelen.
Training Engels voor gevorderden.
Training Ziekteverzuim management.
Training Asset management ISO 55001:2014.
Training Speech schrijven.
Training Creatief Denken Brainstormen.
Training People Management.
Training Succesvol Verkopen.
Training Bedrijfs Onderzoek E-Learning.
Training Optimaal Leidinggeven.
Training Adwords Effectief Leren in de Praktijk.
Training Mentorentraining.
Training Presentatie Technieken.
Training Competentiebegeleiding.
Training Word voor Gevorderden.
Training Effectief Telefoneren.
Training Basic Chat GPT AI Training.
Training Zakelijk Engels.
Training Functioneringsgesprekken.
Training VCA Basis Veiligheid VCA-Basis.
Training Nieuwe Medewerker Inwerken.
Training Effectief Coachen Leidinggeven.
Training Werkvoorbereiding.
Training Quality Manager Kwaliteit QHSA.
Training Projectmanagement.
Training Engels voor beginners.
Training Balie en Receptie Medewerker.
Training PHP Programmeren.
Training Interview Technieken.
Training ISO 9001:2015 Beknopt Opfris Cursus.
Training Medezeggenschap OR.
Training Engels voor gevorderden.
Training Effectief Leidinggeven.
Training Professionele Inkoop Training.
Training Verkoop Binnendienst.
|