088-7744333

Logo BVT opleiding advies

training Studievaardigheden Techniek

222

Kennis moet beklijven

Welke vraag u ook hebt, gericht op ontwikkeling van mensen, wij geven u net even deze effectievere stap naar een passende training. Of het nu één op één of een groepsverband is, de trainingen van BV&T worden aan de hand van uw dagelijkse werk met de grootste zorg samengesteld. U traint met de juiste begeleiding en tijdspad. Naast de training kunt u altijd voor vragen terecht bij uw trainer.



Algemene inhoud: training Studievaardigheden Techniek


Volgt u een cursus of opleiding en dreigt uw studietijd langer te worden dan verwacht? Of volgt u een opleiding en kost deze meer tijd dan was voorzien? Of ziet u er tegen op om weer te gaan leren? Dit kunnen voor u, en mogelijk ook voor uw leidinggevende, punten zijn van zorg. U bent gemotiveerd om een opleiding te (gaan) volgen, maar weet niet altijd goed hoe u dit aan gaat pakken. Met de juiste studievaardigheden leert u voortaan met meer plezier en houdt u zich aan uw planning.

Binnen deze training staat u als medewerker centraal. Naast de begeleiding krijgt u ook informatie over studievaardigheden en individuele begeleiding. De bijeenkomsten hebben een nog nader af te stemmen tussenperiode. In deze tussenperiode heeft u tijd om aan uw eigen geformuleerde leerdoelen te werken.


Onderwerpen


Resultaten

Daarbij heeft u (weer) geleerd om te leren. U maakt uw eigen planning, houdt uzelf eraan en u besteedt niet meer tijd dan nodig is aan de opleiding. Daarnaast heeft u meer plezier in het leren.


Aansluitend op alle niveaus

Iedereen leert anders en niet iedereen heeft hetzelfde leerniveau. BV&T trainers weten exact in te gaan op de leervraag van de individuele deelnemer. Zij weten pedagogisch exact wat elke cursist nodig heeft. Ons sterke punt is het toepassen van de Bloom Taxonomie en Kolb Theorie. Voordat een traject start, brengen wij door middel van persoonlijke doelstellingen de verwachting in kaart. Op deze wijze weten wij goed hoe wij de kennis moeten overbrengen.


Effectieve kennisopname

Om voldoende individuele spreek en oefentijd t.o.v. de praktijk te hebben bestaan de trainingsgroepen bij voorkeur uit 2 - 10 deelnemers. Maar wij verzorgen ook 1 op 1 trajecten (coaching). BV&T streeft naar maximale kennisopname. Dit bereiken wij mede door onze bevoegde docenten die hun vak verstaan. Wenst u persoonlijk contact met betrekking tot uw aanvraag?



IN-Company / Planning / Investering

IN-Company: IN-Company of Inhouse betekent dat wij naar u toe komen.
Dit bespaard op tijd en reiskosten.
Tevens zitten wij met de training bij de praktijk!
 
Trainingsmomenten: 3 dagdelen
Uren per training: 2 uren per dagdeel
Prijs / Investering: Prijsopgave deze kunt u via Prijs INFO aanvragen.
Omdat geen IN-Company Training hetzelfde is.


Incompany startdatums

* Uw gewenst begindatum *
April 2024
Mei 2024
Juni 2024
Juli 2024
Augustus 2024
September 2024
Oktober 2024
November 2024
December 2024
Januari 2025


Locaties:

Waar wonen BV&T trainers. klik hier. BV&T werkt met 75 vaste trainers!


NL:: Wij zijn een in-company opleider, wij komen altijd naar uw organisatie. U bepaard op reistijd en dervingskosten van uw personeel, uw voordeel en ook nog eens duurzaam (modern woord, minder brandstof verbruik). BV&T is tevens de nummer 1 in-company opleider voor werkend Nederland al vanaf 2001. Wenst u een vrijblijvende offerte? Dan kunt u deze hier aanvragen Klik hier..


Een project of traject moet groeien.

BV&T kiest zorgvuldig het lesmateriaal welke nodig is voor een optimale praktijkgerichte training. Voor de juiste aansluiting en het beste resultaat hebben wij een optimaal doelstellingsformulier ontwikkeld. Afhankelijk van uw vraagstuk, werken wij nauw samen met u als opdrachtgever. Alleen zo kunnen wij tot het beste resultaat komen voor de training Studievaardigheden Techniek. U heeft immers kennis van uw medewerkers en de organisatie, wij zijn de professionals in het ontwikkelen van de les en lesstof. (syllabi)


Hoe behalen wij uw einddoel

Onze trajecten passen we zoveel mogelijk aan op uw doelstelling. We nemen de tijd voor een gedegen voorbereiding (intake en bepaling van uw doelstelling) waarbij we altijd persoonlijk contact met u hebben. Vervolgens voeren we onze trajectopbouw volgens afspraak uit. Dit betekent dat het resultaat ons uitgangspunt wordt en dat aan al uw verwachtingen wordt voldaan. Daartoe gebruiken wij deugdelijke materialen en zetten wij goed getraind, herkenbaar personeel in. Onze docent of trainer ziet er tijdens uw traject op toe dat de kennis welke moet worden overgebracht (beklijven) in de praktijk zijn uitwerking gaat krijgen. Onze slogan: "effectief met perspectief"


Visie

Mensen op basis van eigen competenties in beweging te brengen door op maat gesneden ontwikkeltraject aan te bieden. Tevens forwarding op het functioneringsgesprek. Door een breed pakket van diensten en producten is BV&T in staat mensen te bewegen en ruime kansen te bieden.


Doelstelling

Uw doelstelling staat central in deze cursus Studievaardigheden Techniek. Tijdens de intake (telefonisch of bezoek) worden uw leerdoelen besproken. Jullie inventariseren intensief wat het leerprogramma moet bevatten. In gemiddeld 3 bijeenkomsten gaat u op de werkplek concreet aan de slag met het bereiken van uw persoonlijke leerdoelen. U verbetert uw vaardigheden door veel te oefenen met cases en situaties uit uw eigen praktijk. De trainer begeleid en ondersteunt u hierbij en geeft gerichte feedback en praktische tips waar u echt iets aan hebt. Jullie stellen samen een persoonlijk leerplan op om ook na deze cursus uw doelen daadwerkelijk in de praktijk om te zetten. Maatwerk van BV&T of Verder Zoeken..


Alles voor een zichtbare verbeterde verandering

U wenst vooruit te gaan, met uw team, medewerkers en uw organisatie. Wij hebben de specialiteit in huis met onze professionals om deze slag te maken. Wij verdiepen ons in uw vraagstuk, kijken met u mee naar blinde vlekken en geven daarbij ons advies. Hiermee brengen wij teams en hele afdelingen naar een hoger plan.

Echter soms is er voor daadwerkelijke en blijvende verandering meer nodig. Dan kunnen wij spreken van coaching of begeleiding. Dit doen wij meestal op het niveau van managers en HR. Op die manier creëren wij samen de meest krachtige leeromgeving voor uw medewerkers en behalen wij samen het beste resultaat uit uw team, afdeling en organisatie.



  

Referenties Studievaardigheden Techniek Aantal deelnemers In-Company
 
Nedinsco B.V. 8 deelnemers 
Student1 deelnemers2 trajecten
Gemeente Lelystad16 deelnemers 
Albert Heijn Online Almere12 deelnemers3 trajecten
Novolex BV4 deelnemers3 trajecten
Tandarts Heemskerk-Citadel1 deelnemers 
Ansaldo Thomassen1 deelnemers4 trajecten
De Tjongerwerven CPO7 deelnemers2 trajecten
Athlon Car Lease Nederland B.V.14 deelnemers 
Europlanit4 deelnemers4 trajecten
UWV7 deelnemers3 trajecten
Richemont Services B.V.5 deelnemers 
Bari1 deelnemers 
PWR Pack International BV15 deelnemers2 trajecten
Onstream4 deelnemers 
Alkor Draka 2 deelnemers 
Repair Care International B.V.21 deelnemers2 trajecten
Bampro Marine6 deelnemers 
Stichting NOVIzorg6 deelnemers 
Nuon8 deelnemers 
Steinweg Handelsveem BV30 deelnemers 
Gemalto Breda 4 deelnemers 
RH PRECISIE METAAL1 deelnemers 
Ventolines B.V.4 deelnemers2 trajecten
Accell Nederland B.V. 2 deelnemers 
Stichting Save The Children13 deelnemers 
Dols Loopbaancoaching1 deelnemers 
AOC Oost10 deelnemers 
Actium1 deelnemers7 trajecten
CTH B.V.21 deelnemers4 trajecten
Luiten Vleeswaren20 deelnemers 
Hollander Techniek1 deelnemers27 trajecten
HTM Wagenparkservice1 deelnemers 
Sight Line Productions B.V.1 deelnemers5 trajecten
Anteryon B.V.20 deelnemers 
En nog veel meer.....    
     
BV&T verzorgt > 200 trajecten per jaar. 450 Referenties Contact
    088-7744333



Persoonlijke feedback via evaluaties:

K. Dopmeijer (Scania Zwolle)

Voor een grote andere grote productiefabriek, heeft BV&T een training ontwikkeld ter bevordering van de Studievaardigheden Techniek. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Enerverend, Actief, Verrassend, Energie
  • De training biedt veel variatie in aanbod waardoor ieder zijn eigen manier kan ontwikkelen/versterken
  • De trainers zijn actief en enthousiast aanwezig
  • Cijfer 8.9
  • Leerzaam, 'Alles is een keuze', Inzicht
  • Ik ben mij bewust geworden van mijn keuzes die ik maak in een gesprek of in contact. Leren kijken naar wat er onder mijn woede zit
  • De kwaliteit van de oefeningen zijn boven verwachting goed!
  • Cijfer 9.5

M. Klaassens (Pro Persona)

Voor een grote zorginstelling, Pro Persona, heeft BV&T een training ontwikkeld voor de professionalisering van HR. Dit is was een aantal deelnemers van de training met ons deelt erover:

  • Noodzaak tot reflectie, Focus, Niet-Oordelend, Laagdrempelig
  • De onzekerheid en angst om jezelf te laten zien wordt aangepakt en ondersteund met tools om vanaf nu andere stappen te zetten
  • Op prettige manier geconfronteerd en gestimuleerd om dingen anders aan te pakken
  • Cijfer 8,8
  • Opbouwend, meer Verbinding, Waardevol, Leerzaam
  • Door meer openheid te tonen kom je als team en professional veel meer in contact met elkaar
  • De integere houding van de trainers heeft er voor gezorgd dat iedereen zich veilig voelde om zich open te stellen
  • Cijfer 9.3

P. van Genderen (Bel Leerdammer)

De 10-daagse training is ontwikkeld en wordt begeleid door Marielle Molenaar van BV&T Een aantal steekwoorden die deelnemers van de training hierover met ons delen:

  • Leerzaam, Mooi, Heftig, Intiem, Verrast
  • Veel geleerd over mijn eigen houding en hoe belangrijk het is om echt te luisteren
  • De verdeling tussen theorie en zelf ervaren zijn goed in balans
  • Cijfer 9
  • Diepgaand, Connected, Echt, Relativerend
  • Geleerd hoe ik op een empatische manier mijn mening kan ventileren en dus niet bot/te hard over te komen
  • Mijn verwachtingen van de training zijn zeker overtroffen
  • Cijfer 8,5

Locaties: 1941442 Studievaardigheden Techniek Effectief en Praktijkgericht.


Blog Nieuws:

Schrijf-Datum: 04-03-2024
De manier waarop het werk wordt uitgevoerd, bepaalt het verschil tussen kwaliteit of non-kwaliteit en kosten maken of toegevoegde waarde produceren. Het lassen van een staalplaat, het maken van een factuur, het boren van een gat, het monteren van een motor of het schrijven van een offerte zijn handelingen die in een keer goed moeten gaan. Tegelijkertijd moeten deze handelingen zo efficient mogelijk gebeuren. Dat verhoogt namelijk de kwaliteit, de productiviteit en verlaagt de kosten.

Te lang zoeken, het niet bij de hand hebben, niet goed kunnen lezen, verkeerd intikken en het kwijt zijn moeten worden voorkomen. 5S is een methode om dat te bereiken. De 5S-methode begint met iedere handeling op de werkplek uiterst kritisch te bekijken. Alles wat geen waarde toevoegt moet worden geilimineerd. Elke seconde wachttijd, gram afval, tussenvoorraad of fout moet worden verwijderd. Wat geen waarde toevoegt, maar wel aanwezig is, kost geld, tijd, energie en/of motivatie.



Studievaardigheden Techniek Cursus
operator b opleiding
operator a
vapro d opleiding
operator opleiding werken en leren

In allerlei commentaren rond het functioneren van leraren is terug te lezen dat de meeste docenten een goed pedagogisch klimaat in hun klas weten te bewerkstelligen. Die zelfde docenten zijn, volgens die commentaren, niet in staat voldoende te variëren in didactische werkvormen. Met deze reader is een poging gedaan een groot aantal didactische werkvormen die geschikt lijken, in kaart te brengen en nader uit te werken.

Er is voor de volgende opzet gekozen:
Introductie
Klassieke werkvormen:
Leermiddelen te gebruiken bij zelfstandig leren
Plannen
Informatie verwerven
Informatie verwerken
Presentatie van informatie
Gesprekvormen
Verzamelmethodes
Doetaken
Samenwerkend leren
Probleem gestuurd onderwijs

Van alle onderdelen kan men een korte handleiding over de werkvorm naar docent in deze reader terugvinden. Daarnaast bevatten nagenoeg alle onderdelen een werkblad voor leerlingen met als belangrijkste vraag: “Hoe pak ik dat aan?”
Tot slot bevatten veel onderdelen beoordelingsrichtlijnen voor de docent.

Ik hoop dat met deze scriptie de docent meer kan variëren in zijn didactische werkvormen, waardoor hij in staat zal zijn meer als begeleider en coach van het leerproces op te treden.

Ik wil Jacqueline Gommers en Roel van Nierop hartelijk danken voor hun bijdrage aan deze reader. Zij hebben in het kader van hun vakdidactisch afstuderen veel werk aan deze reader verricht.
Vervolgens wil ik Simon Ettekoven danken, bij de introductie en het gedeelte over samenwerkend leren heb ik dankbaar gebruik gemaakt van zijn uitgave ‘Gereedschap voor het werk.’

vapro c opleiding kosten
operator b salaris
vapro c versneld
operator c

1. INTRODUCTIE

1.1 Wat is leren?
In de verschillende onderwijskundige handboeken wisselen de omschrijvingen van het begrip leren met de jaren. Als je jets tenminste 24 uur later nog terug kunt vertellen (Sousa) , als er een blijvende verandering in je gedrag optreedt tengevolge van nieuwe kennis (Boekearts en Simons) of het proces van construeren van kennis en vaardigheden op basis van reeds aanwezige kennis (Glaser). Alle drie de omschrijvingen hiervoor passen binnen de theorie van het constructivisme die in de onderwijskundige wereld inmiddels breed ondersteund wordt. Kort gezegd; kennis maak je uiteindelijk zelf uit het mengsel van de dingen die je al weet en nieuwe informatie.
We onderscheiden er vier niveaus in; onthouden, begrijpen, integreren en toepassen.

Onthouden
Het basis niveau. Per slot begint het allemaal daarmee. Als het denken is gebaseerd op jets watje weet en daarvoor moet je het eerst onthouden. Als leerlingen Ieerstof circa vierentwintig uur nadat het behandeld is nog weten zonder dat ze er in de tussentijd jets mee gedaan hebben mag je er van uit gaan dat ze het onthouden hebben, het zit in het lange termijn geheugen.

Begrijpen
Zolang leerlingen dingen precies zo teruggeven als ze het hebben opgenomen mag je betwijfelen of het echt begrepen is. Niet voor niets vragen we zo vaak in proefwerken ‘zeg in eigen woorden....’ Leren gaat in beelden en in taal. Het ‘je eigen maken’ slaat ook op er je eigen taal van maken. Begrijpen wil zeggen het in eigen woorden kunnen zegge.

Integreren
Men zegt wel dat alle essentiële dingen geleerd worden tussen ons eerste en derde levensjaar. Daarna leren we alleen nog maar bij. We hebben die boom immers al lang gezien alleen leren we dan later dan het een boom heet, nog later dat het een beuk is, dan weer dat het een groene plant is en uiteindelijk wellicht ook nog over fotosynthese. Kennis wordt uitgebreid. Integreren wit zeggen dat je de nieuwe kennis aan laat sluiten bij die dingen die je al weet. In het goede vak opbergen als het ware.

Toepassen
Heel veel onderwijskundigen vinden dat er geen sprake van leren is als er niets toegepast kan worden. Wat moetje met die kennis als je er uiteindelijk niets mee kunt doen. Het onderwijs is per slot eigenlijk bedoeld voor toepassing. Onder toepassing verstaan we de verworven kennis in een nieuwe, niet geoefende situatie gebruiken. In praktijk wordt dit nog wet eens verward met oefenen.

Onthouden en begrijpen vind je in de litteratuur ook terug als leren 1 en integreren en toepassen als leren 2. Dat onderscheid wordt gemaakt om duidelijk te maken dat in heel veel leerboeken veel aandacht aan leren 1 en relatief weinig aandacht aan leren 2 wordt besteed. Als leren 2 weinig aandacht krijgt mag je veronderstellen dat er slecht oppervlakkige kennis wordt ontwikkeld waarvan niet te voorzien valt of die langdurig zal blijven en of de leerling er ook jets mee kan. Er zal vermoedelijk regelmatig opnieuw aandacht aan besteed moeten worden. Kennis als resultaat van uitsluitend leren 1 zakt relatiefsnel weg.
De vele strategietjes en werkvormen in dit boekje zijn er met name op gericht om een brug te slaan tussen leren I en leren 2 en zo dieper leren mogelijk te maken. De werkvormen ondersteunen het proces van kennis construeren van de leerling.

1.2 PEDAGOGISCHE HOUDING

We onderkennen drie stelregels waaraan voor de leerder voldaan moet zijn. wil Ieren mogelijk zijn - Een soort basisvoorwaarden.

A. Ik kan wat
De leerling moet het gevoel hebben dat de taak binnen zijn vermogen ligt en dat de docent ook het vertrouwen geeft ‘dat hij het wel kan’.

B. Ik ben iemand
De leerling heeft het gevoel gerespecteerd en erkend te worden.

C. Ik hoor erbij
De leerling heeft het gevoel ‘dit is mijn groep’. Mijn aanwezigheid telt, men weet dat ik hier ben.

Als de leerling ervaart dat aan één of meer van deze basisvoorwaarden niet voldaan is, remt dat het leren of blokkeert het zelfs. Hieronder volgen tien vuistregels die helpen bij het vormgeven van de basisvoorwaarden:

1. Gevoel voor humor
Lachen helpt bij scheppen van een goed leerklimaat. Lach om grapjes, niet om mensen.

2. Vriendelijk
Cursisten zijn enorm gevoelig voor een positieve toon.

3. Fouten toegeven
Wees zelf het voorbeeld, laat zien dat fouten maken mag. Accepteer kritiek.

4. Maatwerk
Zie het individu en overvraag niet. Pas eisen waar nodig aan.

5. Het goede belonen
Praat over het aantal goede antwoorden in plaats van het aantal foute.

6. Toon respect
Benader je cursisten net zoats je zelf benaderd wilt worden.

7. Luisteren
Stel veel open vragen en luister. Niet steeds zelf aan het woord

8. Enthousiasme
Straal uit wat je terug wilt krijgen. Stemmingen zijn besmettelijk.

9. Beloftes nakomen
Wees zorgvuldig in het nakomen van afspraken naar leerlingen.

10. Nieuwe kansen
Zorg dat leerlingen na een incident opnieuw kunnen starten. Echt zand erover.


1.3 VIER ROLLEN VAN DE DOCENT

Elke docent neemt in het werk van tijd tot tijd verschillende rollen op zich.

De instructeur
De docent als bron van kennis en als opdrachtgever. De instructeur geeft uitleg, zegt hoe er gewerkt moet worden, stelt de doelen vast en beoordeelt. Bij een goede instructeur voelen de leerlingen zich veilig. Alles wordt helder uitgelegd en je weet watje doen moet. Als je doet wat de docent zegt, haal je de toetsen.
De valkuil voor de instructeur als hij dat teveel doet of te dwingend. Dan worden de Ieerlingen erg afhankelijk van hem of ervaren de docent als een dwingeland waarbij alles op zijn manier moet.

De trainer
De trainer werkt met de leerlingen niet alleen aan kennis maar ook aan vaardigheden. Dat kunnen vakvaardigheden en algemene vaardigheden zijn. Vaardigheden trainen vraagt andere activiteiten van de docent dan kennis overdragen. Voordoen, laten oefenen en toepassen met regelmatige feedback zijn belangrijke stappen.
De valkuil voor de trainer is dat hij dompteur wordt. Alle vaardigheden moeten exact zo gekopieerd worden als voorgedaan. Bij het eigen maken van vaardigheden hoort ook je eigen stijl ontwikkelen.

De begeleider
De docent als begeleider zorg voor de omstandigheden. Hij is in de buurt, de leerlingen weten dat zij hem kunnen raadplegen. Hij zorgt voor een prettig werkklimaat, dat de spullen er zijn en grijpt in als er bijvoorbeeld teveel lawaai is of als het leergedrag van de een dat van de ander verstoord. Hij dringt zich niet op als dat niet nodig is.
De valkuil voor de begeleider is dat de sfeer het werkklimaat gaat overheersen. Als het maar gezellig is. Het is soms moeilijk voor een begeleider daar een goede balans in te vinden.

De coach
De coach heeft in de eerste plaats de zelfontplooiing van de cursist voor ogen. Hij helpt hen hun doelen te halen. Coachen op een opgelegd doel gaat niet. Leerling en coach zijn het er altijd over eens waarop gecoacht wordt. De coach stelt lastige vragen en houdt de leerling bij de eigen les. De coach komt dicht bij de persoon van de cursist. Dat is ook direct de valkuil. Het gaat per slot van rekening om (school) werk. Een coach kan vervormen tot een soort halfbakken therapeut.

Alle vier de rollen komen in de interactie tussen docenten en leerlingen voor. De een is niet belangrijker dan de ander. Welke de hoofdrol wordt, hangt af van de stof, de groep en de docent. Bijna elke docent heeft wel een rol waar hij zich vooral bij thuis voelt. Veel van de kwaliteit van onderwijs wordt uitgemaakt door de wijze waarop de docent op het juiste moment tussen deze vier rollen kan wisselen.

Om beter thuis te raken in de verschillende kanten van deze vier rollen kan het helpen om eerst een vakinhoudelijke opdracht voor de leerlingen te formuleren en dan alle vier de rollen even na te lopen met:

1. Welke kennis moet ik overdragen en hoe kan er gewerkt worden?
2. Welke vak- en algemene vaardigheden moeten getraind worden en hoe ga ik dat doen?
3. Wat zijn aandachtspunten in de begeleiding?
4. Welke coachvragen spelen hier een rol?


Ook voor Masterclass of Workshops.

Zoekwoorden Via Searching
Training studie begeleiding Groningen, Utrecht, Amsterdam Maatwerk en Praktijkgericht: Masterclass studie begeleiding. MT Kader Trainingen: Studievaardigheden Techniek. ZZP of Freelance Vacature voor: cursus studievaardigheden. Maatwerk door professionsl, kies ook eens voor een masterclass of workshop. Efficiente opleidingen KIES de NUMMER 1 BV&T: Cursussen Groningen, Utrecht, Amsterdam IN-Company Trainingen dan kiest u voor trainingsbureau: cursus studievaardigheden studie begeleiding. Aanrader, kies BV&T. Met Question Degree Online leren E-Learning Online Trainen cursus studievaardigheden studie begeleiding. Groningen, Utrecht, Amsterdam

Blog Nieuws:


Een inburgeringscursus is geen gemakkelijke zaak. U dient als immigrant veel te weten over Nederland, waaronder de Nederlandse geschiedenis, cultuur en staatsinrichting. Daarnaast is het ook nog eens noodzakelijk om de Nederlandse taal redelijk te beheersen.

Ons cursussysteem


Met ons systeem duurt het ongeveer 30 uur om genoeg kennis te hebben voor het inburgeringsexamen. Daarbij hoeft u niet per se al over basiskennis van de Nederlandse taal te beschikken. Onze inburgeringscursus maakt het gemakkelijker om het inburgeringsexamen af te leggen. Daarnaast maakt een inburgeringscursus uw verblijf in Nederland aangenamer. U leert hiermee de Nederlandse taal, maar ook hoe onze samenleving in elkaar zit.

Wij verzorgen deze cursus uitsluitend voor gemeenten! Daarbij bieden wij deze cursus aan in verschillende talen. Voor meer informatie hierover kunt u contact met ons opnemen. In overleg met u maken wij een programma voor de inhoud van de cursus.

Het is voor gemeenten ook mogelijk om groepscursussen bij ons aan te vragen. Het maximale cursisten voor een groepscursus is 10 deelnemers. Door deze kleinschalige aanpak garanderen wij effectieve en persoonlijke begeleiding.

Stel hier uw trainingsvraag?

Wij voorzien u graag van advies.

Vul onderstaande velden zorgvuldig in.




Ook voor u gevonden


Training Facilitator
training Technisch vakkracht Vapro
training Bedrijfsspecifieke Logistiek
traject Optimale Bedrijfskunde
cursus VAPRO Basis operator
training Studievaardigheden Techniek
cursus Logistiek verbeteren
cursus Magazijnmeester
cursus Onderhoudsbeheersing
cursus VCA Basis Veiligheid VCA-Basis
cursus Warehouse medewerker
cursus Warehouse voorman
cursus Werkvoorbereiding
cursus Magazijnbeheer
cursus VCA voor leidinggevenden VCA-VOL


Spreuk:
Hoe wilt u groeien.

Inspiratie Posters Bekijken?

450 Operationele Bedrijven, 75 trainers en 4 ontwikkelaars