088-7744333

Logo BVT opleiding advies
Searching Aanvraag

Uw zoek resultaat voor: Aanvraag

Cursus Effectief Telefoneren BVT :: In-Company Opleider

...en andere medewerkers die verantwoordelijk zijn voor klantgericht/klantvriendelijk telefoonverkeer. Uw telefoniste/receptioniste is het visitekaartje van uw bedrijf. Dit stelt eisen aan zijn/haar attitude, woordgebruik en toonhoogte. Uw telefoniste staat echter vaak ook aan het begin van de aanvraag, de opmerking of de klacht. Dit vereist vaardigheden op het gebied van communicatie, commercie en interne daadkracht. U leert en oefent in deze training de do`s en don`ts van het telefoonverkeer en u leert de kracht en het belang van de verbale communicatie. Onderwerpen Dagelijkse Praktijk; Doorbreken Van PatronenTelefoonirritatieRegels DoorverbindenTelefonische KlachtenafhandelingWanneer Belscripts En HoeGesprekstechniekenPersoonlijk Actieplan, Do`s & Don`ts. Resultaten Daarbij heeft u gewonnen aan ze...
13 training_cursus/training/effectief_telefoneren.php

BV&T Voorwaarden

...waarden zijn van toepassing op alle aanbiedingen, werkzaamheden, offertes en overeenkomsten voor trajecten van BV&T die worden verzorgd bij opdrachtgevers, dan wel hun rechtsopvolgers. Artikel 2. Intake, adviesgesprek BV&T kan op uitnodiging van de opdrachtgever worden uitgenodigd voor intake of adviesafspraak. Komt de afspraak wel of niet tot stand op aanvraag van de klant dan zal na overweging de kosten hiervan worden doorberekend. Het honorarium zal per afspraak variëren afhankelijk van het soort intake of advieswerkzaamheden. De klant kan een opdracht weigeren of de verdere opdrachtuitvoering staken. Artikel 3. Opdrachtaanvaarding BV&T aanvaardt slechts die opdrachten, waarvoor het de kwalificaties bezit. BV&T garandeert dan ook dat de in een opdracht in te zetten medewerk...
voorwaarden.php

Page generated in 0.0167 seconds.