Inhouse. Advisering

Inhouse-training


Inhouse. Advisering Inhouse. Advisering . Inhouse., Advisering, ,

Inhouse Trainingen

Wat is dat precies, een Inhouse-training?



Een Inhouse-training is een speciaal voor een bedrijf samengestelde training. Eerst gaan de organisatie en de aanbieder in overleg over de gang van zaken. Hierbij kunt u denken aan wat het eind doel van deze training is, hoeveel het kost, en hoelang de training zal duren. Nadat deze zaken geregeld zijn zullen de aanbieder en de organisatie het cursusmateriaal samen stellen, hierbij kan de aanbieder ook (gedeeltelijk) nieuw materiaal aanmaken als beide groepen vinden dat dit beter aansluit bij de aannemer. Vaak vind de training plaats bij de klant zelf, vandaar dat het ook een Inhouse-training heet. Kort gezegd, een Inhouse-training is perfect samengesteld door de aannemer en aanbieder om de behoeftes van het bedrijf te voldoen.


  • Wat zijn de voordelen van een Inhouse-training;
  • De trainingsinhoud is flexibel;
  • De lesstof word afgestemd op de klant;
  • Omdat de les vaak in het bedrijf zelf word gehouden hoeven medewerkers niet verder te reizen dan normaal;
  • Een incompany cursus is al snel goedkoper dan deelname met meerdere mensen aan cursussen met een open inschrijving.